Hij vroeg of hij nog maagd was omdat hij met zijn pikkie langs de vagijn van zijn zusje was gegaan.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ik wilde al om een linkje vragen, maar is dus niet zo boeiend allemaal
was volgens mij niet gelogenquote:Op woensdag 31 december 2014 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij vroeg of hij nog maagd was omdat hij met zijn pikkie langs de vagijn van zijn zusje was gegaan.
Och, je moet nog wel wat dingen leren Fylax, als je mod wilt wordenquote:Op woensdag 31 december 2014 16:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
gwn van die schijttopics
ik wil chraag seks met mein vriendin wie wild voordoen
Het was wel banwaardig.quote:
Hoe heb jij dat zo snel gedaan eigenlijk, je bent net een half jaar geregistreerd.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Och, je moet nog wel wat dingen leren Fylax, als je mod wilt worden.
Was Modontgroening.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Och, je moet nog wel wat dingen leren Fylax, als je mod wilt worden.
Vraag het Gertquote:Op woensdag 31 december 2014 16:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat zo snel gedaan eigenlijk, je bent net een half jaar geregistreerd.
Wat was het antwoord?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij vroeg of hij nog maagd was omdat hij met zijn pikkie langs de vagijn van zijn zusje was gegaan.
Wiequote:
Wie wil er in hemelsnaam naar Utopia kijken, laat staan modereren? Daar vind je niet zo snel iemand voor.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat zo snel gedaan eigenlijk, je bent net een half jaar geregistreerd.
quote:Op woensdag 31 december 2014 16:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wie wil er in hemelsnaam naar Utopia kijken, laat staan modereren? Daar vindt je niet zo snel iemand voor.
Niemand wil inderdaad politieagentje spelen bij die huismoeders die constant ruzie maken in de COSquote:Op woensdag 31 december 2014 16:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wie wil er in hemelsnaam naar Utopia kijken, laat staan modereren? Daar vindt je niet zo snel iemand voor.
Ik heb die niet gehad en er was alleen een user die honderd topics had geopend en die ik moest gaan sluitenquote:
Dan heb je die toch wel gehad.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb die niet gehad en er was alleen een user die honderd topics had geopend en die ik moest gaan sluiten
Dat is de modontgroeningquote:Op woensdag 31 december 2014 16:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb die niet gehad en er was alleen een user die honderd topics had geopend en die ik moest gaan sluiten
iddquote:Op woensdag 31 december 2014 16:38 schreef deadprez het volgende:
De ontgroening van hugo was wel sick
quote:Op woensdag 31 december 2014 16:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wie wil er in hemelsnaam naar Utopia kijken, laat staan modereren? Daar vind je niet zo snel iemand voor.
Ik stuur die SC'ers op je afquote:Op woensdag 31 december 2014 16:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niemand wil inderdaad politieagentje spelen bij die huismoeders die constant ruzie maken in de COS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |