Misschien had ik je moeten waarschuwen maar ik ben als een dochter voor Pharkus hoor. Ik weet niet of hij weet wat jij van plan bentquote:Op woensdag 31 december 2014 16:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jij kan er ook niks aandoen dat je met die rancuneus kwaadaardige eendjes omgaat
Je liegt eendquote:Op woensdag 31 december 2014 16:21 schreef Aberella het volgende:
[..]
Misschien had ik je moeten waarschuwen maar ik ben als een dochter voor Pharkus hoor. Ik weet niet of hij weet wat jij van plan bent
Kijk, kruipt in de huid van broer en zus, denkt bij zichzelf, ik zou dat ook vervelend vinden en zegt er meteen wat van. Al direct empathisch bezig.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laat die broer en zus eens met rust joh, ze doen niets verkeerds
Thanks Bradleyquote:Op woensdag 31 december 2014 16:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laat die broer en zus eens met rust joh, ze doen niets verkeerds
het wordt een fantastisch 2015 voor mij hier.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kijk, kruipt in de huid van broer en zus, denkt bij zichzelf, ik zou dat ook vervelend vinden en zegt er meteen wat van. Al direct empathisch bezig.
Ik zie hetquote:Op woensdag 31 december 2014 16:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kijk, kruipt in de huid van broer en zus, denkt bij zichzelf, ik zou dat ook vervelend vinden en zegt er meteen wat van. Al direct empathisch bezig.
quote:Op woensdag 31 december 2014 16:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jij kan er ook niks aandoen dat je met die rancuneus kwaadaardige eendjes omgaat
En ik als een zoon voor Yvonnequote:Op woensdag 31 december 2014 16:21 schreef Aberella het volgende:
[..]
Misschien had ik je moeten waarschuwen maar ik ben als een dochter voor Pharkus hoor. Ik weet niet of hij weet wat jij van plan bent
Waarom kan jij nog posten. Je was keihard aan het trollen in sex gister. Ik begin me aftevragen aan welke mod jij je poeperd ter beschikking stelt.quote:
Aan ze allemaal.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom kan jij nog posten. Je was keihard aan het trollen in sex gister. Ik begin me aftevragen aan welke mod jij je poeperd ter beschikking stelt.
Nou, ik weet inmiddels weer wie die andere eend is.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:29 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ha Fransie denkt tenminste niet dat we kloons zijn duckie
Je weet dat als er een nieuwe mod komt dat je dan zulke topics mag maken?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom kan jij nog posten. Je was keihard aan het trollen in sex gister. Ik begin me aftevragen aan welke mod jij je poeperd ter beschikking stelt.
een 15 jarige in sex? wat voor gekkigheid is dat, zegquote:Op woensdag 31 december 2014 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh ik wilde al om een linkje vragen, maar is dus niet zo boeiend allemaalquote:
S_Z wil jouw vaderfiguur wel zijnquote:Op woensdag 31 december 2014 16:07 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit een vader gehad, kwaker
gwn van die schijttopicsquote:Op woensdag 31 december 2014 16:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ik wilde al om een linkje vragen, maar is dus niet zo boeiend allemaal
quote:Op woensdag 31 december 2014 16:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
gwn van die schijttopics
ik wil chraag seks met mein vriendin wie wild voordoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |