quote:Op woensdag 31 december 2014 13:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Brian May had een hekel aan het nummer omdat er weinig gitaar in zit. Daarom is er ook een versie met meer gitaar, maar de 'piano-versie' verscheen op het album
#songfacts
Zo'n wandelstok komt hard aan, vergeet 'm niet!quote:Op woensdag 31 december 2014 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pleintje en alles.
Als ik mijn rollator uit de schuur heb gehaald, dan zal ze ervan lusten.
Dat krijg je ervan als je maar 1 instrument bespeelt.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Brian May had een hekel aan het nummer omdat er weinig gitaar in zit. Daarom is er ook een versie met meer gitaar, maar de 'piano-versie' verscheen op het album
Jij en ik houden het nu niet droogquote:Op woensdag 31 december 2014 13:21 schreef Paxcon het volgende:
Johannes en ik vinden dit een mooi nummer
DC9 vliegt ook niet meer...quote:Op woensdag 31 december 2014 13:22 schreef Berkery het volgende:
Jammer dat Zondagmiddag Buitenveldert er niet in staat
onze Frits heet geen Fritsquote:Op woensdag 31 december 2014 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat dé Frits?
Geïnspireerd door de uitvaart posts vanmorgen...
Ja, nu wel.quote:
Brian May speelt ook meerdere instrumentenquote:Op woensdag 31 december 2014 13:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je maar 1 instrument bespeelt.
Ik bijt in je enkels hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pleintje en alles.
Als ik mijn rollator uit de schuur heb gehaald, dan zal ze ervan lusten.
Hmm... dat wist ik niet. In dat geval had hij toch niks om over te mopperen? Gemiste kans om eens iets anders te spelen.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Brian May speelt ook meerdere instrumentenHij speelt bijv. piano op Save Me
Zo lang hij Gary Cocks niet bij zich heeft, vind ik het prima...quote:Op woensdag 31 december 2014 13:22 schreef Kingstown het volgende:
Dit is zelfs voor mij te ouderwets.
Jan-Jaap is wel een baasquote:
Verdomme Keesquote:Op woensdag 31 december 2014 13:22 schreef Berkery het volgende:
Jammer dat Zondagmiddag Buitenveldert er niet in staat
40+ / 60+ users topicquote:Op woensdag 31 december 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou knap zijn als die de computer kunnen vinden om te stemmen.
quote:Op woensdag 31 december 2014 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Yeah, weer een stukje aids van Racoon.
Ach, bij de live versies kon ie losgaanquote:Op woensdag 31 december 2014 13:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hmm... dat wist ik niet. In dat geval had hij toch niks om over te mopperen? Gemiste kans om eens iets anders te spelen.
Harder huilenquote:Op woensdag 31 december 2014 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Yeah, weer een stukje aids van Racoon.
Mij lukt het ook niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil het haten, maar het gaat niet
Eens!quote:Op woensdag 31 december 2014 13:24 schreef richolio het volgende:
Love You More staat terecht hoog. Ja, zo, ik zei het.
Haha, geen slechte regel.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, bij de live versies kon ie losgaanEn ze hadden een gouden regel: degene die het nummer schrijft bepaalt hoe en wat
#21 weerquote:Op woensdag 31 december 2014 13:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoop dat we t na deze een heel eind hebben gehad met racoon..
Mag Ik Dan Bij Jou is dus geen cover.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:23 schreef Knipoogje het volgende:
Wel jammer dat dit soort mooie liedjes eigenlijk altijd covers zijn van oudere liedjes. Net als het Dorp enzo.
quote:Op woensdag 31 december 2014 13:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Hmm, lekker lepeltje-lepeltje liggen met mijn...
Oh wacht.
Nee, dat vreselijke Oceaan staat op #21quote:Op woensdag 31 december 2014 13:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoop dat we t na deze een heel eind hebben gehad met racoon..
Wist jij trouwens dat er een oud professoneel wielrenner uit de ploeg van Jan Janssen op FOK! zit?quote:Op woensdag 31 december 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat veel zestigplussers. Golfer is gelukkig niet zo eenzaam daar.
Op FOK! hebben we elkaarquote:
Laatste oliebol van de dag alweer gehad dan?quote:Op woensdag 31 december 2014 13:26 schreef essnhills het volgende:
Zo, even de oliebollen geur weer van me afgedoucht
Hoe kun je nou misselijk worden van zoiets liefsquote:Op woensdag 31 december 2014 13:26 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik word hier ook wel een beetje misselijk van inderdaad.
Ik sta tegen die tijd waarschijnlijk buiten oliebollen te bakken.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:27 schreef Paxcon het volgende:
Om 17:10 Private Investigations, ik zit nu al klaar
Ik heb ze net vers gebakkenquote:Op woensdag 31 december 2014 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laatste oliebol van de dag alweer gehad dan?
Of je gaat straks voor een verse oliebollen geur?
It's a mystery to mequote:Op woensdag 31 december 2014 13:27 schreef Paxcon het volgende:
Om 17:10 Private Investigations, ik zit nu al klaar
Nee, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat er een oud professoneel wielrenner uit de ploeg van Jan Janssen op FOK! zit?
Dat zou wel jammer zijnquote:Op woensdag 31 december 2014 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sta tegen die tijd waarschijnlijk buiten oliebollen te bakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |