quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:46 schreef GotC het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allen! Dat iedereen maar veel blessurevrije kilometers mag maken
Doe een gokquote:Op donderdag 1 januari 2015 10:59 schreef xMissi het volgende:
Ik wil mijn inschrijven voor de Marikenloop alleen dan staat er vewachtte finishtijd.. Wat moet ik daar invullen???????? Ik weet het echt niet
Eeh is 38 minuten wat?? Voor een eerste keer dan hé.quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Doe een gok![]()
Het gaat erom dat je in een gepast startvak terecht komt, met mensen die ongeveer dezelfde snelheid als jij lopen.
Da's primaquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:03 schreef xMissi het volgende:
[..]
Eeh is 38 minuten wat?? Voor een eerste keer dan hé.
Ik ben al een week continu pijnvrij dus i.p. wanneer ik wilquote:Op donderdag 1 januari 2015 10:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
Heb jij al enig idee wanneer jij weer mag?
Oh wauw! Goed nieuws!quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben al een week continu pijnvrij dus i.p. wanneer ik wil. Misschien vandaag of ergens dit weekend effe!
Thanks!!quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Da's primaals je sneller gaat, is er niks aan de hand, dan haal je gewoon wat mensen in. Er is ruimte zat op het parcours van de Marikenloop, no worries
Ja daar heb je gelijk in. Ik heb wel het voordeel dat ik met een groepje train, dus dan wel 'moet' En ja misschien vind ik het in het begin niet leuk. Maar ik ben er wel zeker van dat ik het leuk ga vinden. Jullie enthousiasme maakt mij nog enthousiaster. Er zullen vast mindere dagen komen maar daar kom je wel doorheen denk ik. En voor mij persoonlijk werkt het met zoiets beter als ik een doel heb. En die heb ik nu vast staanquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:30 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb altijd zoiets van. Ga eerst eens kijken of je hardlopen wel leuk vindt voor je je inschrijft voor dingen. Misschien vind je het na twee of drie weken wel helemaal niet leuk om te lopen. Maar wie ben ik.
Moeten is meestal niet het beste recept om iets leuk te gaan vinden. Misschien herinner je je nog de middelbare school. Was ook in groepjes van 20.quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:42 schreef xMissi het volgende:
met een groepje train, dus dan wel 'moet'
Hoe weet je dat dan zo zeker? Dat wij enthousiast zijn, zegt niks namelijk. Er zijn ook mensen enthousiast over grasduinen in dinosaurusdrollen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:42 schreef xMissi het volgende:
Maar ik ben er wel zeker van dat ik het leuk ga vinden.
Dan ben je senior ja. Bij sport heb je junioren (tot 18) en senioren(boven 18).quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:52 schreef Maraca het volgende:
Wat is dezen? Ik wil me inschrijven voor een wedstrijd en ik kan alleen meedoen met 'vrouwen senioren'. Ben 26 verdorie
Ohquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dan ben je senior ja. Bij sport heb je junioren (tot 18) en senioren(boven 18).
Ik moest wel vandaag voor het eerst inschrijven voor de categorie mannen 35...
Bij de Tolkamerkadeloop is de 6km alleen voor mannen, no women allowed! Dus als je wilt, kun je daar alleen met de mannen lopenquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:50 schreef Guard het volgende:
Ik blijf het apart vinden, loopjes voor alleen vrouwen...
Als er iets is voor alleen mannen is het niet geemancipeerd of zelfs sexistisch.
Om maar te zwijgen over een evenement voor een bepaalde etnische groep, ronduit racisme
Overigens vind ik het wel wat hebben om al die vrouwen zo stuk te zien gaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 vindt in Raalte de Vital Centre Men’s Run plaats. Na alle loopevenementen gericht op dames wordt het de hoogste tijd om een Men’s Run te organiseren.
Ja oke oke . Met moeten bedoel ik eigenlijk dat ik dan niet tegen mezelf kan zeggen ik heb geen zin ofzo. Want dan ga je niet . En dan vind je het minder gauw leuk. Nee dat zegt niks nee. Maargoed laten we geen discussie voeren he . Komt helemaal goedquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Moeten is meestal niet het beste recept om iets leuk te gaan vinden. Misschien herinner je je nog de middelbare school. Was ook in groepjes van 20.
[..]
Hoe weet je dat dan zo zeker? Dat wij enthousiast zijn, zegt niks namelijk. Er zijn ook mensen enthousiast over grasduinen in dinosaurusdrollen.
Dat is dan wel weer tof, van Leontienquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
https://www.leontien.nl/mensrun/
[..]
Overigens vind ik het wel wat hebben om al die vrouwen zo stuk te zien gaan.
ik vind juist dat er geen men of women only evenementen moeten zijn, stom gedoequote:Op donderdag 1 januari 2015 11:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bij de Tolkamerkadeloop is de 6km alleen voor mannen, no women allowed! Dus als je wilt, kun je daar alleen met de mannen lopen![]()
Ik vind het ook aanstellerij hoor, die Ladies Runs. Maar de Marikenloop is wel heel mooi en superstrak georganiseerd. Dus dan ga ik toch
Eensch!!quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:50 schreef Guard het volgende:
Ik blijf het apart vinden, loopjes voor alleen vrouwen...
Als er iets is voor alleen mannen is het niet geemancipeerd of zelfs sexistisch.
Om maar te zwijgen over een evenement voor een bepaalde etnische groep, ronduit racisme
Voor mij hoeft het ook niet hoor! Maar goed, de Marikenloop is te leuk om te laten schietenquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:59 schreef Guard het volgende:
[..]
ik vind juist dat er geen men of women only evenementen moeten zijn, stom gedoe
Het stimuleert vrouwen tot hardlopen, die normaal niet zo snel hardlopen. Dus helemaal geen stom gedoe.quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:59 schreef Guard het volgende:
[..]
ik vind juist dat er geen men of women only evenementen moeten zijn, stom gedoe
Hoeveel km ga jij ?quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het ook niet hoor! Maar goed, de Marikenloop is te leuk om te laten schieten
jij bent af en toe een behoorlijk zure mossel.quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:30 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb altijd zoiets van. Ga eerst eens kijken of je hardlopen wel leuk vindt voor je je inschrijft voor dingen. Misschien vind je het na twee of drie weken wel helemaal niet leuk om te lopen. Maar wie ben ik.
tuurlijk als ze er toch zijn en het is een leuk evenement moet je zeker gaanquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het ook niet hoor! Maar goed, de Marikenloop is te leuk om te laten schieten
noem jij vrouwen nu traag?quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:02 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het stimuleert vrouwen tot hardlopen, die normaal niet zo snel hardlopen. Dus helemaal geen stom gedoe.
quote:
Nee, anders komen ze achter je aan..quote:
Geen idee nog. Ik heb beide afstanden al een keer gedaan, geen idee wat ik dit jaar doe.quote:
| 1 2 | [b]25 januari 2015 - [url=www.safarirun.nl]Safarirun (Arnhem)[/url][/b] [*] Guppyfriend - 5km Leeuwinnenloop |
donequote:Op donderdag 1 januari 2015 12:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Ynske, mag ik in de OP
[ code verwijderd ]
Er zijn soms ook 45+ categorieën, daar pas ik dan weer bijna in.quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:57 schreef Guard het volgende:
nog een dik half jaar en dan 'mag' ik in de taaie mannen categorie, de 40+, waar het linkerrijtje weer een stuk lastiger haalbaar is
Thanksquote:
en nu rust nemen!quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er zijn soms ook 45+ categorieën, daar pas ik dan weer bijna in.
Nou... de eerste KM's van 2015 zitten er op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |