Mijn neus is iig mooierquote:Op woensdag 31 december 2014 01:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij trekt zeker volle arena's.
Sowieso.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
Nothing Compares 2 U had hoger moeten staan dan dit.
verbaasd dat dat lied lager staat jaquote:Op woensdag 31 december 2014 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
Nothing Compares 2 U had hoger moeten staan dan dit.
Geloof er niks van.quote:
Ik ken dit niet eens.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zo'n liedje aanhoren als je wakker probeert te blijven
Tsssssk dat is gewoon keiharde plastische chirurgie in de MJ-klassequote:Op woensdag 31 december 2014 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
Hij was stervende ja.
[..]
Ik ken dit niet eens.
Dat is ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:23 schreef Martinello het volgende:
Ik word hier niet zo heel vrolijk van.
In zijn neus zit meer talent dan in jouw hele stamboom a mattiequote:Op woensdag 31 december 2014 01:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tsssssk dat is gewoon keiharde plastische chirurgie in de MJ-klasse
quote:Op woensdag 31 december 2014 01:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tsssssk dat is gewoon keiharde plastische chirurgie in de MJ-klasse
Ah, ik dacht al.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is ook niet de bedoeling.
Zo heb ik ook gedaan helaas, ik heb het geprobeerd te luisterenquote:Op woensdag 31 december 2014 01:24 schreef Stickertje het volgende:
ik heb even het geluid uitgezet.. tweede keer dat ik het doe tijdens de top 2000.. dit trek ik gewoon niet.. wat een gejengel
Hoewel ik verre van een Queen fan ben, zal ik zeker toegeven dat Fred een getalenteerd artiest isquote:Op woensdag 31 december 2014 01:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
In zijn neus zit meer talent dan in jouw hele stamboom a mattie
Zal binnen een paar jaar wel weer eerder in de lijst komen, hoop ikquote:Op woensdag 31 december 2014 01:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit zo hoog. Dit boven Barcelona, dit boven Onderweg, dit boven Verdronken Vlinder, dit boven zoveel Beatles liedjes. Dat dit kan in Nederland.
Ik ben vrij mild maar deze begrijp ik inderdaad ook even niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit zo hoog. Dit boven Barcelona, dit boven Onderweg, dit boven Verdronken Vlinder, dit boven zoveel Beatles liedjes. Dat dit kan in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |