Ik zou graag hetzelfde over de jouwe zeggen maar ja.. Chicago Bulls uit die tijd is altijd goed.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In de restaurants waar ik nog mag komen doorgaans wel.
Jij hebt trouwens een stomme UI.
die grap gaat volgend jaar ook weer terug komen denk ikquote:Op woensdag 31 december 2014 01:16 schreef datismijnmening het volgende:
Lijkt wel een beetje op Queen dit nummer
Catalonia is beste deel van Spanjequote:Op woensdag 31 december 2014 01:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Waren ze maar zo leuk, die Catalanen
Schijnt dat de mannelijke zanger ook wel eens wat dingen met Queen heeft opgenomen inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2014 01:16 schreef datismijnmening het volgende:
Lijkt wel een beetje op Queen dit nummer
Dikke kans van wel jaquote:Op woensdag 31 december 2014 01:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die grap gaat volgend jaar ook weer terug komen denk ik
Alleen zouden ze dat liever niet zijn. Spanje, bedoel ik.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Catalonia is beste deel van Spanje
Weet ik, maar ze moeten niet zeurenquote:Op woensdag 31 december 2014 01:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen zouden ze dat liever niet zijn. Spanje, bedoel ik.
En verder, na 16 jaar in de regio Valencia ben ik het niet met je eens
Mijn neus is iig mooierquote:Op woensdag 31 december 2014 01:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij trekt zeker volle arena's.
Sowieso.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
Nothing Compares 2 U had hoger moeten staan dan dit.
verbaasd dat dat lied lager staat jaquote:Op woensdag 31 december 2014 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
Nothing Compares 2 U had hoger moeten staan dan dit.
Geloof er niks van.quote:
Ik ken dit niet eens.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zo'n liedje aanhoren als je wakker probeert te blijven
Tsssssk dat is gewoon keiharde plastische chirurgie in de MJ-klassequote:Op woensdag 31 december 2014 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
Hij was stervende ja.
[..]
Ik ken dit niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |