quote:Op woensdag 31 december 2014 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Teeuwen is echt een ongelofelijke teringdebiel.
Soms ben je mad, soms ben je jelly en soms zit het diep.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Guus de puber met beugel komt weer even elitair en hautain doen, typisch
bek houdenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is het hier nou alweer fittie? Doe nou gewoon eens een keer GEZELLIG tegen elkaar...
Stelletje frusti's...
Soms zijn we mad, soms zijn we jelly en soms zit het diep.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is het hier nou alweer fittie? Doe nou gewoon eens een keer GEZELLIG tegen elkaar...
Stelletje frusti's...
Materialist.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens, ik heb vandaag een Nikon camera gekocht... Ik moest meteen aan Fok denken.
Wat ga je fotograferen?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens, ik heb vandaag een Nikon camera gekocht... Ik moest meteen aan Fok denken.
Maak hem kapot.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Juist niet... het is om schoonheid vast te leggen...quote:
Brabantse landschappen, Brabantse boerderijen, Brabantse kerken en kapellen, Brabantse kastelen, Brabantse koeien...quote:
Brabantse patat.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Brabantse landschappen, Brabantse boerderijen, Brabantse kerken en kapellen, Brabantse kastelen, Brabantse koeien...
Een man van de wereld, ik hoor het al.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Brabantse landschappen, Brabantse boerderijen, Brabantse kerken en kapellen, Brabantse kastelen, Brabantse koeien...
wat is er zo speciaal aan je moeder fotograferen?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo opvallend deze.quote:
Ik ga Brabant niet uit, inderdaad... Ik pleeg liever zelfmoord.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een man van de wereld, ik hoor het al.
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is er zo speciaal aan je moeder fotograferen?
wojo gedist
Belediging? Iemand als jij kán iemand als ik niet beledigen... Dat is als een kolibri die denkt even door een olifant heen te kunnen vliegen.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond het een van m'n betere beledigingen eigenlijk
kan wel als er een gat in de olifant zitquote:Op woensdag 31 december 2014 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat is als een kolibri die denkt even door een olifant heen te kunnen vliegen.
oke hermanquote:Op woensdag 31 december 2014 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan wel als er een gat in de olifant zit
jatok jongens
hehehquote:
Je staat er alleen voor in dit geval, niemand zit te wachten op beef met Etto.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan wel als er een gat in de olifant zit
jatok jongens
ik maak wel een roomquote:
okequote:Op woensdag 31 december 2014 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)c1ecf3bc5d182c2f002a
Eend moet het licht uit doen na 22.00 en mama komt controleren elk uur.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ewa Aber.
Waarom is Eend niet online?
trustequote:
Ditquote:Op woensdag 31 december 2014 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Guus de puber met beugel komt weer even elitair en hautain doen, typisch
Ja daarom zo leukquote:Op woensdag 31 december 2014 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Teeuwen is echt een ongelofelijke teringdebiel.
Mja, ik vind het nogal zielig. Vooral de laatste jaren is het echt een trieste vent geworden die zich wanhopig vastklampt aan vervlogen tijden.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja daarom zo leuk![]()
Nee het is zo extreem, geen limiet heeft hij. Dat is wat ik zo baas aan m vind
Hoezoquote:Op woensdag 31 december 2014 01:53 schreef Zaktabak het volgende:
Het is 31 december 2014 01:53:14 en ik ben echt kkmad
Hoe weet je dat? Ik zie hem nooit meer op tv oidquote:Op woensdag 31 december 2014 02:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mja, ik vind het nogal zielig. Vooral de laatste jaren is het echt een trieste vent geworden die zich wanhopig vastklampt aan vervlogen tijden.
Hij heeft een tijdje terug nog een show uitgebracht.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik zie hem nooit meer op tv oid
ewa broerquote:Op woensdag 31 december 2014 02:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft een tijdje terug nog een show uitgebracht.
ewaaquote:
ik verveel mequote:
nee man, is gewoon chille muziek.quote:
swsquote:
is dat drumm n bbassss s .bbrrrrrquote:Op woensdag 31 december 2014 02:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee man, is gewoon chille muziek.
teknoquote:Op woensdag 31 december 2014 02:48 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is dat drumm n bbassss s .bbrrrrr
trek ik slecht , heb net nog wel breezeblock van faithless geluisterd, back to minequote:
hahaha, vooral het kapsel , is wel wat v mij , paar streepjes in de brows..quote:
hallucineerde je ookquote:Op woensdag 31 december 2014 02:53 schreef GhpH het volgende:
Godverdetering had net sleep paralysis dus ik kom hier even uithuilen
echt ?quote:Op woensdag 31 december 2014 02:53 schreef GhpH het volgende:
jaquote:
Goede. Dat laatste album ook.quote:
quote:
heb laatste jaren weinig hip hop geluisterd, vond laatse album meeeesterlijkquote:
geen antwoord?quote:Op woensdag 31 december 2014 02:53 schreef GhpH het volgende:
Ja, maar ik heb dat vaak ongelegen. En als ik het wil dan gaat het niet.quote:
okquote:Op woensdag 31 december 2014 02:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dat vaak ongelegen. En als ik het wil dan gaat het niet.![]()
Maar ik heb meestal morbide dromen als iets ergs gebeurd is, en meestal treed ook dan SP op.
Leuke combo is je het mij vraagt!
De naam is GbcQ. Peasantquote:Op woensdag 31 december 2014 02:59 schreef Thezappa het volgende:
ff dm naar ghbpd gestuurd, fucked up shit is fucked,
praatjes naar de mensen die om je geven, netjesquote:
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |