quote:Op woensdag 31 december 2014 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Teeuwen is echt een ongelofelijke teringdebiel.
Soms ben je mad, soms ben je jelly en soms zit het diep.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Guus de puber met beugel komt weer even elitair en hautain doen, typisch
bek houdenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is het hier nou alweer fittie? Doe nou gewoon eens een keer GEZELLIG tegen elkaar...
Stelletje frusti's...
Soms zijn we mad, soms zijn we jelly en soms zit het diep.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is het hier nou alweer fittie? Doe nou gewoon eens een keer GEZELLIG tegen elkaar...
Stelletje frusti's...
Materialist.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens, ik heb vandaag een Nikon camera gekocht... Ik moest meteen aan Fok denken.
Wat ga je fotograferen?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens, ik heb vandaag een Nikon camera gekocht... Ik moest meteen aan Fok denken.
Maak hem kapot.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Juist niet... het is om schoonheid vast te leggen...quote:
Brabantse landschappen, Brabantse boerderijen, Brabantse kerken en kapellen, Brabantse kastelen, Brabantse koeien...quote:
Brabantse patat.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Brabantse landschappen, Brabantse boerderijen, Brabantse kerken en kapellen, Brabantse kastelen, Brabantse koeien...
Een man van de wereld, ik hoor het al.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Brabantse landschappen, Brabantse boerderijen, Brabantse kerken en kapellen, Brabantse kastelen, Brabantse koeien...
wat is er zo speciaal aan je moeder fotograferen?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo opvallend deze.quote:
Ik ga Brabant niet uit, inderdaad... Ik pleeg liever zelfmoord.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een man van de wereld, ik hoor het al.
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is er zo speciaal aan je moeder fotograferen?
wojo gedist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |