Ja daarom zo leukquote:Op woensdag 31 december 2014 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Teeuwen is echt een ongelofelijke teringdebiel.
Mja, ik vind het nogal zielig. Vooral de laatste jaren is het echt een trieste vent geworden die zich wanhopig vastklampt aan vervlogen tijden.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja daarom zo leuk![]()
Nee het is zo extreem, geen limiet heeft hij. Dat is wat ik zo baas aan m vind
Hoezoquote:Op woensdag 31 december 2014 01:53 schreef Zaktabak het volgende:
Het is 31 december 2014 01:53:14 en ik ben echt kkmad
Hoe weet je dat? Ik zie hem nooit meer op tv oidquote:Op woensdag 31 december 2014 02:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mja, ik vind het nogal zielig. Vooral de laatste jaren is het echt een trieste vent geworden die zich wanhopig vastklampt aan vervlogen tijden.
Hij heeft een tijdje terug nog een show uitgebracht.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik zie hem nooit meer op tv oid
ewa broerquote:Op woensdag 31 december 2014 02:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft een tijdje terug nog een show uitgebracht.
ewaaquote:
ik verveel mequote:
nee man, is gewoon chille muziek.quote:
swsquote:
is dat drumm n bbassss s .bbrrrrrquote:Op woensdag 31 december 2014 02:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee man, is gewoon chille muziek.
teknoquote:Op woensdag 31 december 2014 02:48 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is dat drumm n bbassss s .bbrrrrr
trek ik slecht , heb net nog wel breezeblock van faithless geluisterd, back to minequote:
hahaha, vooral het kapsel , is wel wat v mij , paar streepjes in de brows..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |