quote:
Post jij eens wat. Ik ben namelijk zeer benieuwdquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:58 schreef Specularium het volgende:
Art denkt natuurlijk gelijk weer dat ik een of andere barbaarse negroidehater ben omdat ik Slayer ook leuk vind.
Ik merk het alweer.
Die is geweldig!quote:
Komt hij straks weer met Claudia aanzetten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Post jij eens wat. Ik ben namelijk zeer benieuwd
9/10 zou gevenquote:
Nee niet gezienquote:Op woensdag 31 december 2014 00:18 schreef Mani89 het volgende:
Vorige topic nam een prachtige wending. Hopelijk heeft iedereen gekeken lol.
Ok maar wanneer ga je het terug kijken?quote:
Dom 'lied'quote:
Precies Takkie.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:15 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dom 'lied'
Wordt de eerste 3 minuten alleen geluld
Nee joh. Deze.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies Takkie.
Dan liever dit.
Gay voor de Backstreet Boys ja. Wie niet?quote:
Boybandsquote:Op woensdag 31 december 2014 01:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gay voor de Backstreet Boys ja. Wie niet?
Wiequote:Op woensdag 31 december 2014 01:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof jij je eerste vibrator niet Nick Carter heb genoemd.
Nee, het is koudquote:Op woensdag 31 december 2014 01:45 schreef Specularium het volgende:
Nou laat dan je tieten maar gewoon zien.
Dan is een strak shirtje vast voldoende.quote:
De facial expression klopt wel ja. Dat is érg Boldface, inderdaad.quote:
Naam zei me niets, maar bij de eerste noten dacht ik al: ah diequote:Op woensdag 31 december 2014 01:58 schreef anonymoussie het volgende:
Deze vind ik ook mooi.
Maar die kent niemand hier zeker.
Jij hebt goede smaak.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Naam zei me niets, maar bij de eerste noten dacht ik al: ah die![]()
Doe dan deze.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:58 schreef Mani89 het volgende:
Jullie hebben allemaal ook een muzieksmaak van niks. Ik geef nog één keer het goede voorbeeld.
Nee ik doe die ander.quote:
Het liefst doen we ze gewoon alle 5 haha ja toch?quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 02:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het liefst doen we ze gewoon alle 5 haha ja toch?
quote:Op woensdag 31 december 2014 03:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ook nog. Ik zit helemaal in een ritme van slapen om 4 of 5 uur, opstaan in de vroege middag.
Normaal heb ik hier niet zo'n last van.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ook nog. Ik zit helemaal in een ritme van slapen om 4 of 5 uur, opstaan in de vroege middag.
Nee. Ik heb deze week vakantie. Het is min of meer vanzelf zo gegaan. Ik ben nogal een nachtbraker.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Normaal heb ik hier niet zo'n last van.
Maar vandaag opeens. Ik ben wel vrij enzo tot a.s. maandag. Maar toch.
Ik had gewoon geen gold label moeten zuipen. Doe ik normaal ook niet.
Maarre bij jou is dat normale gang van zaken?
Ik ben ook vrij deze week. Mwa eigenlijk al vanaf kerst.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik heb deze week vakantie. Het is min of meer vanzelf zo gegaan. Ik ben nogal een nachtbraker.
Zo zal het bij mij komende zondag ook wel gaan.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij deze week. Mwa eigenlijk al vanaf kerst.
Als je dan om 04.00 uur slaapt en om 06.00 uur weer op moet, kom ik de avond erop vanzelf weer in een redelijk normaal slaapritme.
Edit: als ik weer begin met werken dan.
Mijn vriendin ligt al eeuwen in lalaland. Dus die zal morgen wel vrij vroeg op zijn. Dat ga ik zeker merken.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo zal het bij mij komende zondag ook wel gaan.
Compleet mee eens.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:48 schreef Elfletterig het volgende:
Er staat zoveel niet in de Top 2000 wat er wél in hoort. En er staat me ook net iets te veel meuk in dit jaar. Vorig jaar enorm veel geluisterd, dit jaar een stuk minder.
Trustenquote:Op woensdag 31 december 2014 03:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Compleet mee eens.
Ik ga nu ook maar eens lalaland proberen. Trusten Elf.
Lekker vanavond om 10 uur naar bed, yolo.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:13 schreef YokiKater het volgende:
Mogguh! Echt veel te vroeg wakker, verdomme!
Perfect voor oud en nieuw dusquote:Op woensdag 31 december 2014 03:05 schreef Elfletterig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |