Zo ben ik niet he...quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb je haar goed leren kennen?
hoe hij juicht denk ikquote:
*verklaartquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:05 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hier had die iPedophone van PedoJelle moeten liggen. Bam Bam Bam koekoek.
ONZ is aan de andere kant.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:05 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Anderson pakt de titel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Bij verlies Taylor kan MvG de titel al niet meer ontgaan.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:05 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
uh ik kijk dartsquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL-slowchat is de andere kant.
Zak in elkaar johquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:06 schreef Caland het volgende:
Ik wil Taylor - Barney en dan weer Barney die met tranen in zijn ogen Sylvia in de zaal gaat zoeken.
Niet nodig, was gewoon positieve kritiek.quote:
Ik wil Ambrosius niet boos maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je een deel van 't welbekende citaat weglaat.
Danku.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet nodig, was gewoon positieve kritiek.
rapist?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:06 schreef Mani89 het volgende:
Elke leg keihard in zijn gezicht #juichen graag. Weg met die rapist.
Ambrosius is een vredelievend persoon. Dat weet ik zeker. Ik heb zelfs gehoord dat jij wekelijks met hem luncht bij de V&D.quote:
Het is geen kickboxen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:06 schreef Mani89 het volgende:
Elke leg keihard in zijn gezicht #juichen graag. Weg met die rapist.
Maar blijven zitten mag ook.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:09 schreef BB-King het volgende:
Diepgaande pijl analyse!
Stand up if you love the darts.
Lekkere smoothies daarquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ambrosius is een vredelievend persoon. Dat weet ik zeker. Ik heb zelfs gehoord dat jij wekelijks met hem luncht bij de V&D.
Dat zou ik dolgraag willen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ambrosius is een vredelievend persoon. Dat weet ik zeker. Ik heb zelfs gehoord dat jij wekelijks met hem luncht bij de V&D.
uitlegquote:
Never forget.quote:WAAROM AD?
Een warme, heldere en breed inzetbare stem.
Uitstekend regiseerbaar.
Flexibel, betrouwbaar en snel.
Heel goed met taal.
Maakt zich snel teksten ‘eigen'.
Leeft zich uitstekend in, in de opdracht.
HOE WERK IK?
Opdrachten kan ik op vele manieren ontvangen en aannemen (flexibel).
Dat mag volledig digitaal, u stuurt de tekst / opdracht via mail en ik zorg ervoor dat de opdracht snel en goed wordt ingesproken. Het ‘ formaat’ mag u kiezen: WAV, MP3. Alles is mogelijk: U kunt alleen de ‘ kale’ stem krijgen en die zelf afmixen, of kiezen voor een door mij afgemixte versie.
Of, dat kan ook, ik kom naar een door de klant gekozen locatie om daar in te spreken.
arieven Voice-over
Commercials Radio TV Internet
Lokale omroep ¤ 50,- ¤ 75,-
Regionale omroep ¤ 175,- ¤ 300,- ¤ 150
Landelijke omroep ¤ 350,- ¤ 550,-
Inspreken TV
Tot 1.250 woorden
6 aflevering voor de prijs van 5
¤ 400,-
Billboards
6 billboardsvoor de prijs van 5
¤ 50,-
Inspreken Bedrijfsfilm Luisterboek
Tot 100 woorden ¤ 125 ,- ¤ 125 ,-
101 - 500 woorden ¤ 225,- ¤ 225,-
501 - 1.250 woorden ¤ 325,- ¤ 325,-
Boven 1.250 woorden ¤ 525,- ¤ 525,-
Voice respons
tot 100 woorden ¤ 60,-
101-200 woorden ¤ 100,-
201-500 woorden ¤ 250,-
501-1.000 woorden ¤ 350,-
1.001-1.500 woorden ¤ 450,-
Alle genoemde tarieven zijn voor het inspreken, zonder nabewerking en exclusief btw. Voor alle producties geldt dat ze 12 maanden mogen worden gebruikt en dat daarna een Tag-On tarief wordt berekend van 20% (commercials en TV) en 50% voor luisterboeken en bedrijfsfilms.
Voor alle niet genoemde opdrachten, neem contact met me op via info@advangameren.nl of bel me op 0644002109.
Tarieven voor presentaties: Op aanvraag
www.advangameren.nl
info@advangameren.nl
M: 0644002109
d is een enthousiaste, flexibele en heel goed regiseerbare voice-over met een warme, betrouwbare en heldere stem.
Teksten maakt hij zich snel eigen en als daarom wordt gevraagd, helpt hij ook graag bij het aanpassen van teksten.
Ad woont in Bilthoven, heel centraal dus in Nederland, waardoor hij zich snel en gemakkelijk kan verplaatsen als een opdrachtgever wil dat hij op locatie komt inspreken. Maar ook thuis beschikt hij over professionele opname apparatuur, (oa ProTools) waarmee hij opdrachten snel kan uitvoeren.
Na lang te hebben gewerkt in commerciële banen, besloot Ad om zijn hart te volgen en is met zijn stem aan het werk gegaan. Als stemacteur en als voice-over.
In de jaren 80 werkte Ad al als presentator, bij de Veronica Drive In show.
Je kunt Ad bellen of mailen als je een opdracht hebt voor het inspreken van bijvoorbeeld Commercials, Radio- en TV programma’s, Documentaires, Bedrijfsfilms, Luisterboeken, Animatiefilms of Voice respons systemen. Ook kun je bellen als je op zoek bent naar een presentator, voor een (bedrijfs) feest, een productpresentatie of een congres.
Zijn e-mail adres is info@advangameren.nl en zijn telefooonnummer is 0644002109.
En dan een deuntje op de achtergrond á la peppi en kokki.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou Belg, gelijk die ouwe chagrijn breken en keihard rondhupsen en JUICHEN
Zonde zegquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ik dolgraag willen.
Ik ga elke week lunchen bij de V&D, maar vooralsnog is hij niet komen opdagen.
toettoet boingboingquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En dan een deuntje op de achtergrond á la peppi en kokki.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |