quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:45 schreef Szura het volgende:
Taylor gaat die kut Belg hopelijk eens op z'n plek zetten
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Snap je dan niks van al die verschillende zieke tactische zaken a la schaken? Zoals de hoogste score gooien. En.. Oh wacht, dat is de enige tactiek
Inderdaad , maargoed we zijn niet beter gewend van dat takkevolkquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, Emotie, kim.
Dit doe je pas sinds dit toernooi.
Hij zegt ook dat hij een hele moeilijke periode achter de rug heeft toch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, Emotie, kim.
Dit doe je pas sinds dit toernooi.
Het is gewoon jammer dat ze niet gaan wielrennen of veldrijden dan was Kim favoriet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik hoop gewoon op een spannende wedstrijd die in set 7 pas beslist wordt.
kijk anders gewoon opzijquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:49 schreef roos85 het volgende:
Bas moet gewoon zijn bek houwe en mooi wezen.
Vind het wel een leuk duo die twee. Beetje ouwehoeren, niks mis meequote:Op dinsdag 30 december 2014 21:49 schreef roos85 het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:49 schreef roos85 het volgende:
Scholten zit eigenlijk in een grote neerwaartse spiraal sinds zijn schouderoperatie voor het WK van 2009.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is een twijfelaar. Helemaal mee eens, maar hij is wel de enige van de oude Nederlandse garde die nog steeds op hoog niveau speelt en zelfs af en toe nog echte prijzen weet te winnen.
Scholten en Stompé zijn nu analisten (op zich niets mis mee), maar het zolang volhouden is gewoon knap ook als daar dipjes bijzitten. Afgezien van Taylor is er niemand die zo'n erelijst heeft als van Barneveld.
Allemaal speeksel van Co eroverheen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:50 schreef marcodej het volgende:
Lekker die ballen, die de hele dag onder de lampen hebben gelegen.
Wel jammer ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zonde van Lewis wel ja. Als hij dit zou doen tegen Taylor zou het wel puur genot zijn
Die moeilijke periode was in november ook al afgelopen en toen zag ik hem alleen bij de 9-dart tegen MvG debiel springen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat hij een hele moeilijke periode achter de rug heeft toch?
LUISTER JE WEL?
Dat liggen ze hier ook op het aanrecht, ik vreet ze gewoon op #nietviesdikquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:50 schreef marcodej het volgende:
Lekker die ballen, die de hele dag onder de lampen hebben gelegen.
Klopt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die moeilijke periode was in november ook al afgelopen en toen zag ik hem alleen bij de 9-dart tegen MvG debiel springen.
Dit boeit jou niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |