Wie zegt datquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij heeft Barney gewonnen. Ik heb zo'n vaag vermoeden.
at het ooit nog zou gebeuren dat ik de eerste ben met een melding die vervolgens tig keer wordt herhaaldquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij heeft Barney gewonnen. Ik heb zo'n vaag vermoeden.
Ook niet als slechte 90's cover?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel eens gehoord. Maar echt kennen, nee.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mais![]()
Brijant programma, best complexe (zoals deurslot) dingen legde ze daar in kinderlijk eenvoudig duits uit. Geniaal als je dat kunt
gohquote:
Mais, godverquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mais![]()
Brijant programma, best complexe (zoals deurslot) dingen legde ze daar in kinderlijk eenvoudig duits uit. Geniaal als je dat kunt
Ben je normaal gesproken zo langzaam dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:39 schreef essnhills het volgende:
D
[..]
at het ooit nog zou gebeuren dat ik de eerste ben met een melding die vervolgens tig keer wordt herhaald![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mais, godver
Ik ben wel klaar met het typen op het scherm
Tot later iedereen
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:39 schreef essnhills het volgende:
D
[..]
at het ooit nog zou gebeuren dat ik de eerste ben met een melding die vervolgens tig keer wordt herhaald![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:39 schreef essnhills het volgende:
Ik ben niet vaak de eerste met zoiets neequote:Op dinsdag 30 december 2014 21:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ben je normaal gesproken zo langzaam dan?
Laterquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mais, godver
Tot later iedereen
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mais, godver
Tot later iedereen
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:40 schreef Stickertje het volgende:
ik neem even pauze. tot over een uur
Ik snapte je wel hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mais, godver
Tot later iedereen
Had ik hier NIET op gestemd?quote:
quote:
Wel toepasselijk net tijdens het liedje waarvan ik van te voren wél wist welke het was en Mexi nietquote:
nummer 8 van wat?quote:
Ohja, das waarquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoezo?
"Dat liedje ken ik niet .... oh toch wel!" is ook van jou
Je bent goed bezig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Wel toepasselijk net tijdens het liedje waarvan ik van te voren wél wist welke het was en Mexi niet
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoorde ooit in de bus een gesprek tussen 2 meisjes:
"Ik heb die cd van extreme gekocht omdat ik dacht dat het een leuke band zou zijn. Is het een metalband!!"
![]()
quote:
Ah zo!quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de lijst van nummers van mijn stemlijstje die ik live hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |