Wie zegt datquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij heeft Barney gewonnen. Ik heb zo'n vaag vermoeden.
at het ooit nog zou gebeuren dat ik de eerste ben met een melding die vervolgens tig keer wordt herhaaldquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij heeft Barney gewonnen. Ik heb zo'n vaag vermoeden.
Ook niet als slechte 90's cover?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel eens gehoord. Maar echt kennen, nee.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mais![]()
Brijant programma, best complexe (zoals deurslot) dingen legde ze daar in kinderlijk eenvoudig duits uit. Geniaal als je dat kunt
gohquote:
Mais, godverquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mais![]()
Brijant programma, best complexe (zoals deurslot) dingen legde ze daar in kinderlijk eenvoudig duits uit. Geniaal als je dat kunt
Ben je normaal gesproken zo langzaam dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:39 schreef essnhills het volgende:
D
[..]
at het ooit nog zou gebeuren dat ik de eerste ben met een melding die vervolgens tig keer wordt herhaald![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mais, godver
Ik ben wel klaar met het typen op het scherm
Tot later iedereen
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:39 schreef essnhills het volgende:
D
[..]
at het ooit nog zou gebeuren dat ik de eerste ben met een melding die vervolgens tig keer wordt herhaald![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:39 schreef essnhills het volgende:
Ik ben niet vaak de eerste met zoiets neequote:Op dinsdag 30 december 2014 21:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ben je normaal gesproken zo langzaam dan?
Laterquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mais, godver
Tot later iedereen
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mais, godver
Tot later iedereen
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:40 schreef Stickertje het volgende:
ik neem even pauze. tot over een uur
Ik snapte je wel hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mais, godver
Tot later iedereen
Had ik hier NIET op gestemd?quote:
quote:
Wel toepasselijk net tijdens het liedje waarvan ik van te voren wél wist welke het was en Mexi nietquote:
nummer 8 van wat?quote:
Ohja, das waarquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoezo?
"Dat liedje ken ik niet .... oh toch wel!" is ook van jou
Je bent goed bezig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Wel toepasselijk net tijdens het liedje waarvan ik van te voren wél wist welke het was en Mexi niet
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoorde ooit in de bus een gesprek tussen 2 meisjes:
"Ik heb die cd van extreme gekocht omdat ik dacht dat het een leuke band zou zijn. Is het een metalband!!"
![]()
quote:
Ah zo!quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de lijst van nummers van mijn stemlijstje die ik live hoor
Ja, dit is Elvisquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:43 schreef essnhills het volgende:
Oh! Ik dacht al
Dit is toch niet Elvis![]()
Maar het is een andere
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:43 schreef essnhills het volgende:
Oh! Ik dacht al
Maar het is een andere
Oh! Ik dacht al
Maar het is een andere
Je hoort toch zo dat dit Elvisquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:43 schreef essnhills het volgende:
Oh! Ik dacht al
Maar het is een andere
Oh! Ik dacht al
Maar het is een andere
Oh! Ik dacht al
Maar het is een andere
Pareltje weer, ditquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:43 schreef essnhills het volgende:
Oh! Ik dacht al
Maar het is een andere
Nee.quote:
Neuhquote:
Dat mensen dachten dat dit Presley was?quote:
datisjouwmeningquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind dit een weinig bijzondere plaat eerlijk gezegd
Dit is dé Elvis. Die andere is maar bijzaak...quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:44 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht eerst ook ElvisEn besef nu pas dat ze dezelfde naam hebben
En deze leeft (ook?) nog..quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit is dé Elvis. Die andere is maar bijzaak...
In de spoiler nog een Elvisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet mee eens. De andere wordt vaak alleen Elvis genoemd, deze met zijn volledige naam. Daarom snap ik de verwarring welquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit is dé Elvis. Die andere is maar bijzaak...
XDquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof dat mensen niet wisten dat dit Elvis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |