Ditquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
miles kennedy die de liedjes zingt
Okequote:Op dinsdag 30 december 2014 21:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat las ik toevallig een uurtje geleden op de FP
Ik vond Axl bij dat tribute concert van die zanger van queen, die trouwens wel erg op brian may lijken, wel erg goed.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar is de stem van Axl ook irritant.
Gitaarspel van Slash is wel OK
Klopt maar dan krijg je niet steeds zo'n irritante dj voor je kiezenquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat voelt toch niet hetzelfde.
quote:
Welke dan? Kan geen goede vindenquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:31 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik heb altijd de spotify playlist nog
Tina ist weg?quote:
Ik maak hem zelfquote:
Wie?quote:
Heel schattig, maar ik denk niet dat ik die LP hoef te lenenquote:
Komt me niet bekend voorquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een van de meest verkopende artiesten ooit. Was (op z'n 80ste) bezig met een tournee toen hij vorige week zomaar dood neerviel tijdens een wandeling
Nee, Radio 2quote:
Hahaha, nee die was pas van daarna.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tina ist weg?
Is dat die Tina van "Wieviel kosten die Kondome?"
Lief meisjequote:
Kindsterretje ja, maar geen familie van Udo (die helemaal geen Jürgens heette)quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik stiekem een zeikliedje.
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heel schattig, maar ik denk niet dat ik die LP hoef te lenen
overigens nutteloos feitje, voordat ze zingen schud axl de hand van duff omdat ze afgesproken hadden dat axl niet een minuten lange preek zou houden, was al genoeg gedoe omdat hij over 'faggots' zong in een lied dat one in a million heet.. konden de fans bij het tribute concert niet waarderen omdat freddie homo was.. je hoort ook boe geroep aan het beginquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vond Axl bij dat tribute concert van die zanger van queen, die trouwens wel erg op brian may lijken, wel erg goed.
Ik moet ineens aan die jeugdserie op ned 3 op zondagochtend bij de VPRO denken. Was altijd een kind vermist. Duitse serie, geen idee hoe het heette.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha, nee die was pas van daarna.
Geweldige scene is datquote:
Dit is ook zo heerlijke lossig gescript, zo van "Zing dat nummer van Seal en doe wat geks"quote:
Die ken je 100% zeker welquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu het liedje wat ik niet ken.
Jawelquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jawel joh!quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken wel een Duitse serie met twee kleimannetjes.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan die jeugdserie op ned 3 op zondagochtend bij de VPRO denken. Was altijd een kind vermist. Duitse serie, geen idee hoe het heette.
En toch welquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
ditquote:
Haha, inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit is ook zo heerlijke lossig gescript, zo van "Zing dat nummer van Seal en doe wat geks"
Told you soquote:
/carequote:
Leuk hè?quote:
Je kent deze serieus niet?quote:
Ik ben gek op saxofoonsolo's in popmuziekquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:38 schreef MaJo het volgende:
Ik ben niet van saxen in de popmuziekMaar hier past het wel
Maisquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ken wel een Duitse serie met twee kleimannetjes.Die keek ik altijd. Ook das Program mitt der Maus.
Zou het?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij heeft Barney gewonnen. Ik heb zo'n vaag vermoeden.
Ach die mag van mij best in de top 2000 blijven, in de achterhoede...quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:37 schreef Zaktabak het volgende:
Ja Hans, inderdaad, Gangnam Style is een meesterwerk. Klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |