Precies en no love lost, atrocity exhibition en alles eigenlijkquote:
Een Duitse boxer gebruikte het, waarna het in Duitsland een hit werd, waardoor het door de Nederlandse radio weer werd opgepiktquote:
Je ziet ze in gedachte in slow-motion de finish over rennen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit past prima bij de Olympische Spelen.
Nee.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
past ook goed bij een film over columbusquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken wel een Duitse Herder.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een Duitse boxer gebruikte het, waarna het in Duitsland een hit werd, waardoor het door de Nederlandse radio weer werd opgepikt
Dan win je meestal nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je ziet ze in gedachte in slow-motion de finish over rennen.
Jaa!! Bij zo'n tenenkrommende openingsceremonie..quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Chariots of Fire werd bij de medailleceremonies in Londen gebruikt.quote:
Ah!! Kijk dit topic is goed voor mijn muziekeducatiequote:Op dinsdag 30 december 2014 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een Duitse boxer gebruikte het, waarna het in Duitsland een hit werd, waardoor het door de Nederlandse radio weer werd opgepikt
ieuwe Jury-sport, wie het beste slow-motion kan rennen.quote:
Zegt me nog niets dezequote:Op dinsdag 30 december 2014 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
Heel veel "oh deze" momentjes nu?
Hier heb je er eentje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
Heel veel "oh deze" momentjes nu?
Dat winnen ze bij Baywatchquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:13 schreef essnhills het volgende:
N
[..]
ieuwe Jury-sport, wie het beste slow-motion kan rennen.
Venice.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:13 schreef Gehenna het volgende:
Zi hier een fanclub achter, net als bij supertramp?
Sluit ik me wel bij aan.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:13 schreef essnhills het volgende:
N
[..]
ieuwe Jury-sport, wie het beste slow-motion kan rennen.
Die laatste mag van mij wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Venice.
Geen idee eigenlijk. Another Day van Dream Theater zou er ook in kunnen als dit erin mag. Of No More Tears van Ozzy.
Vorig jaar 2x gehoord op 3fm.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
komt ook alleen tijdens de Top2000 langs, maar mooi hoor
Ja hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dit is vanalles, maar geen popquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:14 schreef Stickertje het volgende:
meeste langzame popnummers nummers ken ik niet..
Ik onthoud het waarschijnlijk wel door die groepsnaamquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:14 schreef HPLC het volgende:
Wel aardig, maar dit ben ik volgend uur vergeten
Mja, tis ook niet meer mijn ding maar was er vroeger weg van. En Another Day is wel een aardige band.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die laatste mag van mij wel.
Dream theaterstom gepingel
Hey, ga je mond eens spoelenquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:14 schreef BillDauterive het volgende:
Nog even Queensr che uitzitten en dan wordt het weer goed
Geniale muziekquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die laatste mag van mij wel.
Dream theaterstom gepingel
Classic rock zenders draaien dit ook.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit is een metalband.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:14 schreef Stickertje het volgende:
meeste langzame popnummers nummers ken ik niet..
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Tast toe:
[ afbeelding ]
Zo en nu lekker zitten en even niets meer doen.
Mjammie, dank je Diaanquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Tast toe:
[ afbeelding ]
Je bent de krenten vergetenquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Tast toe:
[ afbeelding ]
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Tast toe:
[ afbeelding ]
Tast toe:
[ afbeelding ]
Tast toe:
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe, maar ik vind het wel mooi. Niet mooi genoeg om op te stemmen, of om zelf op te zetten. Maar als het langskomt in mijn random playlist van top 2000 liedjes of op de radio vind ik het echt wel mooi.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:15 schreef Gehenna het volgende:
Ik vind dit maar een slap zeiknummer trouwens
Dat verklaard idd nogal wat. Dream Theater is geweldigquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan snap ik ook dat je Queensryche niet veel vindt. Dat lijkt toch wel het meest op Dream Theater.
De pareltjes muziek die je hoort in de Top2000 zijn de krenten.quote:
Ach, Styx en Marillion hadden ook hun mindere dag.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wist ik niet, dit lied klinkt anders niet bepaald metal
Dream Theater is ook niets..quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, tis ook niet meer mijn ding maar was er vroeger weg van. En Another Day is wel een aardige band.
Dan snap ik ook dat je Queensryche niet veel vindt. Dat lijkt toch wel het meest op Dream Theater.
Tast toe:
[ afbeelding ]
Another Day is wel leuk, maar ik vind de 'drukke' nummers dan toch leuker. As I Am bijvoorbeeld gaat ook over dat iemand van Queensryche commentaar had op John Petrucci. Dat is misschien wel mijn favoriete nummer van DTquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, tis ook niet meer mijn ding maar was er vroeger weg van. En Another Day is wel een aardige band.
precies. 1 keer is meer dan zat. maar mag ook best een paar dagen eerder.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:15 schreef cafca het volgende:
Dit is ook leuk om één keer per jaar te horen...
Nee, ik doe vandaag niets meer.. behalve zitten, hier posten en muziek luisteren.quote:
Ok, zometeen maar een paar cd'tjes verorberen met poedersuikerquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De pareltjes muziek die je hoort in de Top2000 zijn de krenten.
Denk aan Extreme, daar is hun meest zachte nummer ook hun bekendstequote:Op dinsdag 30 december 2014 21:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wist ik niet, dit lied klinkt anders niet bepaald metal
Lekker!quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Tast toe:
[ afbeelding ]
Queensryche, een powerballad van een metalband.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:17 schreef MaJo het volgende:
Wat heb ik allemaal gemist hier?
Vind de top 2000 een beetje tegenvallen vandaag, echt allemaal recent spul wat ik niet ken en niet boeiend vindEn wat is deze?
Ah ik zie het jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zie linksachter. NIet zoveel maar een paar.
daar noem je wel gelijk de bodem van de strontput opquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Denk aan Extreme, daar is hun meest zachte nummer ook hun bekendste
Samen met peaceman...quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Lekker!
Heb je de tegeltjes in de keuken zelf uitgezocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |