In ieder geval positief nieuws.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:03 schreef Fred_B het volgende:
Is het darten tegenwoordig nieuwswaardig?
Nou ess niet hoorquote:
Essnhills kan jou perfect vertellen wie White Soxx zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ken meestal ook vrij veel nummers niet,drukt dat perfect uit
Succes!quote:
Ja jezus... euhm.. ik stuur het wel op.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik durf niet naar de grote stad hoor
LARPfan gespotquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Essnhills kan jou perfect vertellen wie White Soxx zijn.
Nou oké, ik neem de proef op de som: wie zijn dat? Ess?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In een ander speelhoekje van FOK! posten we liedjes die er niet in staan....Godley and Creme zijn daar idd ook al de revue gepasseerd.quote:
ess: "nou, die ene"quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou oké, ik neem de proef op de som: wie zijn dat? Ess?
Ja. Die ene.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel vaak, gisteren bijv dacht ik van Madonna - Frozen, hoe gaat die in godsnaam en toen hoorde ik 'm en dacht ik: o die!quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah![]()
Maar ik ken ze als ik ze eenmaal hoor wel vaak wel
ik vind dat echt een prachtig nummer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In een ander speelhoekje van FOK! posten we liedjes die er niet in staan....Godley and Creme zijn daar idd ook al de revue gepasseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |