mijn opmerking erbij?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:02 schreef BillDauterive het volgende:
Eva Cassidy - Fields of Gold.
Domme vraag waarschijnlijk, maar is dat een cover van Sting?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik post geen uurlijstjes, ik sluit me altijd volledig aan bij Mexi en TeamEss.
ja en ja, het kon dus ergerquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:02 schreef BillDauterive het volgende:
Eva Cassidy - Fields of Gold.
Domme vraag waarschijnlijk, maar is dat een cover van Sting?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
HalloGeniet je ook altijd zo van reclames?
Ik luister altijd een muziekje op youtube tijdens de reclames.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Al bestaan mijn uurlijstjes altijd voornamelijk uitquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit ja!quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:00 schreef peaceman het volgende:
317 Sting Englishman In New York(doe mij die van godley & creme maar)
alles:quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
het wordt beter naarmate de Top vordert hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al bestaan mijn uurlijstjes altijd voornamelijk uit![]()
Ohja dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister altijd een muziekje op youtube tijdens de reclames.
Amsterdam Centraal Station, bij de trams aan de rechterkant. Derde vuilnisbak van links. Daar leg ik een plunjezak met wat stapeltjes in.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar moet ik heen om het op te halen?
Ik ken meestal ook vrij veel nummers niet,quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al bestaan mijn uurlijstjes altijd voornamelijk uit![]()
die zal er ook wel niet in staan...quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
HalloGeniet je ook altijd zo van reclames?
heheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Ahquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken meestal ook vrij veel nummers niet,drukt dat perfect uit
Ik durf niet naar de grote stad hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Amsterdam Centraal Station, bij de trams aan de rechterkant. Derde vuilnisbak van links. Daar leg ik een plunjezak met wat stapeltjes in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |