SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Avicii
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
IK geloof dat ik Avicii.
Gejat van de helden van Arcade Fire[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hij wilde lekker dansen op dezequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:19 schreef WeezerButler het volgende:
Bert verneukte de overgang weer es![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Dat heeft in alle kranten gestaan, Hans.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
IK geloof dat ik Avicii.
Gejat van de helden van Arcade FireHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
HOPELIJK is dit de hoogste notering van Avicii. Wat doet dit hier?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hierna Black Betty om het goed te maken
dat je in twijfel stond om hierop te stemmen maakt je al kansloosquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:21 schreef KolonelBroodje het volgende:
Nog getwijfeld of ik op deze plaat zou stemmen. Uiteindelijk toch niet gedaan.Ze smelten de kazen!![]()
Ik benadruk het maar eens.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat heeft in alle kranten gestaan, Hans.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Kijk die Bert klappen als een autist. Wat een fenomeen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wat een drama dat dit zo hoog staat
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat je in twijfel stond om hierop te stemmen maakt je al kansloos![]()
![]()
zolang ze dan niet stemt is het primaquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:22 schreef Berkery het volgende:
Zo vind mijn dochter de top 2000 ook nog een beetje te kauwen.Ze smelten de kazen!![]()
Tof dat Haandrikman zijn familie ook een kijke geeft in de studio.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Gelukkig komt Wake Me Up ook nog
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ook niet slecht, maar staat wel veel te hoog.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig komt Wake Me Up ook nog![]()
Ook een lekker nummerquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig komt Wake Me Up ook nog
Maar wel op plekje 1799 oid
-XOXO-![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
lekker hip.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kijk die Bert klappen als een autist. Wat een fenomeen.![]()
Het is vrij pijnlijk dat dit nu komt, na allerlei klassiekers eerder vandaag en gisteren.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:22 schreef TvhN het volgende:
Ik vind dit nummer helemaal niet zo slecht. Staat wel (veel) te hoog.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Bekendste is deze, die zat ooit in guitar hero:
Tip: daadwerkelijke nummer begint op 2:12bazennummer.
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ooooooooooh black bettyHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
GITAAR[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
LEKKERRRRAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Wake Me Up komt ook nogquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
HOPELIJK is dit de hoogste notering van Avicii. Wat doet dit hier?
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Hallo trouwens
Stoort me niet, wel een bijzonder mensquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:24 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij ben ik de enige die zich niet stoort aan bert![]()
werkelijk? tis echt om tequote:
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Queen - Innuendo
Ultravox - Vienna
Supertramp - Fool's Overture
Muse - Plug In Baby
Pink Floyd - Time
Dire Straits - Telegraph Road
Jefferson Airplane - White Rabbit
In willekeurige volgorde. Deze moeten nog komen van mijn lijstje
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wat is dit lekker zeg![]()
![]()
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bij bedoeling en bovendien zijn er limousines
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Blofgoden
Blijft FENOMENAAL.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
MUZ / De poëtische pretenties van Bløf![]()
Schoenen zijn gejat, maar ik hoef nog niet naar buiten want er is nog wel wat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja!! Verschrikkelijk om dit nummer nu te horen steedsquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
MUZ / De poëtische pretenties van Bløf![]()
![]()
Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bijbedoelingenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik vind dit serieus nog best wel gaan eigenlijkAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Alleen counting crows heb ik liever, maar ik kan hier prima naar luisterenIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
zet wat woorden in willekeurige volgorde en je scoort een hitquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bij bedoeling en bovendien zijn er limousines![]()
Dat is terecht.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
laat m'n scheten achterWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:27 schreef LDS het volgende:
Ik vind dit serieus nog best wel gaan eigenlijkx
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Overigens is dit een vertaling uit het Engels, die zijn vrijwel altijd kutquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zet wat woorden in willekeurige volgorde en je scoort een hit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Parelquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
MUZ / De poëtische pretenties van Bløf
-XOXO-![]()
Ff fast forward graagAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Dat heb in nou ookquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:28 schreef Diaan73 het volgende:
Damn, ik wil het niet, maar toch zing ik mee.![]()
Het andere lied van Counting Crows dat in het Nederlands gecovered is is een stuk mooier.
Slaap Zacht, Elisabeth dus![]()
![]()
dat deden wij standaard met alle liedjes vroeger. "Ga zitten" van James was favorietquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Overigens is dit een vertaling uit het Engels, die zijn vrijwel altijd kut![]()
Zometeen Daniel
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
dat topic kende ik nog niet, gebookmarked om later te lezenquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
MUZ / De poëtische pretenties van Bløf
Ze smelten de kazen!![]()
Eerst zingt ie dat z'n schoenen gejat zijn en hij niet meer naar buiten hoeft, daarna gaat ie meteen naar BarcelonaLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Door Acda en de Munnikquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:29 schreef BillDauterive het volgende:
Het andere lied van Counting Crows dat in het Nederlands gecovered is is een stuk mooier.
Slaap Zacht, Elisabeth dus![]()
![]()
Best.Topic.Everquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
MUZ / De poëtische pretenties van BløfNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
om schoenen te kopen denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:29 schreef Szura het volgende:
Eerst zingt ie dat z'n schoenen gejat zijn en hij niet meer naar buiten hoeft, daarna gaat ie meteen naar BarcelonaI love music |Ajax forever
Dat is wel een lekker nummer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat deden wij standaard met alle liedjes vroeger. "Ga zitten" van James was favoriet
Daar Gaat Ze van de La's is ook leuk uit die tijd. Jammer van die cover van Clouseau.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Stond in 2004 op 1885, mooie tijden waren datFor you, there'll be no more crying.
Daniel
Rellende_Rotscholier
![]()
Daniel Lohues
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Lohues![]()
Vroeger Skik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:30 schreef Stickertje het volgende:
Daniel Lohues.. nog nooit van gehoordAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Rellende_Rotscholier
![]()
Hier kom ik weg, veur mien hele leven.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Van Skik, ken je toch wel of ook nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:30 schreef Stickertje het volgende:
Daniel Lohues.. nog nooit van gehoord
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:30 schreef Stickertje het volgende:
Daniel Lohues.. nog nooit van gehoord.
Maar het is wel kut.![]()
Skikquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:30 schreef Stickertje het volgende:
Daniel Lohues.. nog nooit van gehoordDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
wat is dezeIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Skik niet kennenquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:30 schreef Stickertje het volgende:
Daniel Lohues.. nog nooit van gehoord![]()
![]()
Ik kom doar uut de buurt ok weg
Drenthe stemt ook.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ze doen ook niet echt hun best om ons een beetje postief te houden he?!I love music |Ajax forever
Ik zie net dat Papillon vorig uur is geweest. Wat geweldig dat die plaat er in staat!En liefde van later is ook geweest. Het mooiste Nederlandse liedje
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dit had ik ook niet gemist hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou idd.
Ennne, meneer van de bloasmuziek, let even op: zo doe je dialect dus
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
'k Heb nog met Daniel op school gezeten.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Op fietsequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
skik wel, de namen van de bandleden nietdie route wil ik nog een keer fietsen, misschien volgend jaar maar.
Ik bedenk mij net dat dat wel een leuke goede voornemen is.![]()
Zelfs als Brabander zing ik dit mee![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:32 schreef tralalala het volgende:
Gelderland neemt afstand van deze meuk.Ze smelten de kazen!![]()
Ken ik, vroeg me alleen af waarom RR dit mooi vindtquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Er ligt ook een afstand tussen Gelderland en waar dit vandaan komt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:32 schreef tralalala het volgende:
Gelderland neemt afstand van deze meuk.![]()
En straks komt Prachtig Mooie Dag ook nog![]()
Heerlijk positief nummertje, dat
Rellende_Rotscholier
![]()
Geen idee man. Dit klinkt gewoon lekker en dan maakt het accent mij verder niet uit.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Ken ik, vroeg me alleen af waarom RR dit mooi vindtHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:32 schreef tralalala het volgende:
Gelderland neemt afstand van deze meuk.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Ik denk dat ie bedoelt: hoe kom ik hier weg?I love music |Ajax forever
betonpoalties joahquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
betonpaolties (mijn fonetisch drents is niet zo goed, help even spijkerbroek)
die bent kutAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Rellende_Rotscholier
![]()
Bij dezen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:34 schreef richolio het volgende:
Zuid-Holland wil zich bij deze distantiëren van deze meuk.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:34 schreef richolio het volgende:
Zuid-Holland/Friesland/Noord-Holland wil zich bij deze distantiëren van deze meuk.-XOXO-![]()
Zuid-Holland verstaat er geen ruk van.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:34 schreef richolio het volgende:
Zuid-Holland wil zich bij deze distantiëren van deze meuk.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Elflettering gaat hier zo iets van zeggen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een bagger komt er toch uit Nederland![]()
Hij heeft ook echt geen ritme gevoel
En is daar trots op.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zuid-Holland verstaat er geen ruk van.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:34 schreef richolio het volgende:
Noord Brabant wil zich bij deze distantiëren van deze meuk.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
weet iemand welk nummer dit achtergronddeuntje is? Ik vind t mooiHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Klapidioten die buiten de randstad wonenquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:34 schreef Breekfast het volgende:
Mensen uit de randstad die de schoonheid niet inzien van deze muziek
-XOXO-![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Mooie van Broes.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
The Boss
Daniel Lohues is geweldig man. Goeie muzikant en heel symphatiek mens.When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Ik wachtquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering gaat hier zo iets van zeggen.
-XOXO-![]()
Hey Little Girl
Forza Eniesee!![]()
Oh en die kerel die net genoemd werd, dat is hoogstwaarschijnlijk verre familie, ik heb daar in de buurt ook familie met die achternaam.![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:35 schreef Homdeck het volgende:
Daniel Lohues is geweldig man. Goeie muzikant en heel symphatiek mens.![]()
![]()
Hey kleine meid
hebbie ff tijd
Zodat ik je berijd
oooh ik heb een slecht gevoel
Klap in mn smoelHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
dat zeg ik! Pedo-liedjequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:35 schreef Chiappucci het volgende:
Hey little is your daddy home. Did he go and leave you all one? I've got a bad desireI love music |Ajax forever
Randstad hier and loving Lohuesquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klapidioten die buiten de randstad wonen
Gewoon allebei niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:35 schreef Diaan73 het volgende:
Niet zingen tijdens het eten, maar wel met het bord op schoot.-XOXO-![]()
Darude - Sandstormquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
weet iemand welk nummer dit achtergronddeuntje is? Ik vind t mooi[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Celine dion origineel beter. Oid[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Haha inderdaad. Was daar toentertijd dan niet veel commotie over? Best wel foute tekst namelijk.quote:![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey kleine meid
hebbie ff tijd
Zodat ik je berijd
oooh ik heb een slecht gevoel
Klap in mn smoel![]()
![]()
![]()
same herequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Randstad hier and loving Lohues![]()
Randje van de randstad zeker? Daar wil het nog wel eens mis gaan inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Randstad hier and loving Lohues
-XOXO-![]()
Hoi
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
geen idee..quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:36 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Was daar toentertijd dan niet veel commotie over? Best wel foute tekst namelijk.I love music |Ajax forever
Lekker afgekapt.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Dat ookquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zuid-Holland verstaat er geen ruk van.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Horse with no name
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit is ook genot.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Smakelijkquote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Nope.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Randje van de randstad zeker? Daar wil het nog wel eens mis gaan inderdaad
Importrandstedeling. Van Drenthe naar UK, Ierland en naar de Randstad.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:37 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dat was wel heel snel afgelopenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:eetse
After 2 minutes in the desertsun my skin began to turn red"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Smakelijkquote:
Band Zonder Naam
Zangeres Zonder Naam
Paard Zonder Naam
Moet kunnen.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
![]()
goed nummer ook weer
Forza Eniesee!![]()
Mooi nummer inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Sister Golden hair moet terug de lijst in"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
heerlijk die verhalende nummers uit die tijd.
Bert Haandrikmanmanman
If I could save time in a bottle![]()
![]()
Heerlijk nummer, dit.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:41 schreef spijkerbroek het volgende:
![]()
Heerlijk nummer, dit.I love music |Ajax forever
Jim Croce![]()
Het wordt steeds beter en beter.. Ik zie alweer Lopen tot de zon komt, Plug in baby, Liefs Uit London, September, Browned eyed girl.. enzenzenz'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:41 schreef spijkerbroek het volgende:
![]()
Heerlijk nummer, dit.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik heb hier ook op gestemd. Hoogste plek ooit voor dit nummer. Op naar de top 100!Ik heb meer verloren dan jij ooit zult winnen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:42 schreef Rosarium het volgende:
Ik heb hier ook op gestemd. Hoogste plek ooit voor dit nummer. Op naar de top 100!
Ze smelten de kazen!![]()
Zou een verlies zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ventura highway valt er volgend jaar ook uit, let op mijn woorden"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
En dan dat dan weer terugzien op de stream paar seconden laterquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:41 schreef Stickertje het volgende:
ik het cafe zitten, en dan de stream kijken op je telefoon![]()
![]()
heb dit nummer ook ontdekt door de top 2000, een van favoriete liedjes ooit nuquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:42 schreef Doedezemaar het volgende:
En elk jaar ontdekken er weer mensen dit nummer, door de Top2000Ze smelten de kazen!![]()
Totaal geen ritmegevoel die manquote:
Wait whut... niemand hier die Time in a Bottle een aidsnummer ofzo vindt?
That's new! Maar wel mooi
Kiss
Ik heb dit nummer ontdekt door een item in de Top 2000, en heb ook andere albums van Jim Croce gedownload. Schitterende muziekquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:42 schreef Doedezemaar het volgende:
En elk jaar ontdekken er weer mensen dit nummer, door de Top2000![]()
![]()
Kiss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
HELEMAAL LOSHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
zie, het komt wel goed met jouw smaakquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb dit nummer ook ontdekt door de top 2000, een van favoriete liedjes ooit nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Keep It Simple, Stupid
hoort dit erin? ja! mag het een stukje lager? ja ook dat. Plek 800 lijkt me prima.
bedankt hansquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:43 schreef Berkery het volgende:
http://www.michaelbranson(...)s-Tongue-Wagging.gif[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
niet mee eens, en mijn moeder ook niet die nu op visite isquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:44 schreef peaceman het volgende:
hoort dit erin? ja! mag het een stukje lager? ja ook dat. Plek 800 lijkt me prima.Ze smelten de kazen!![]()
Nieuw? Waarom zou je dat een aidsnummer vinden?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Wait whut... niemand hier die Time in a Bottle een aidsnummer ofzo vindt?
That's new! Maar wel mooi
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Uit mijn lijst komt nog
Sweet Child O Mine
Bitter Sweet Symphony
Under Pressure
The Boxer
Sympathy for the Devil
Hurricane
Piano Man
In the Air Tonight
Go Your Own WayAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Nee, de top 10 in!quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:44 schreef peaceman het volgende:
hoort dit erin? ja! mag het een stukje lager? ja ook dat. Plek 800 lijkt me prima.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Nieuw omdat er altijd wel eentje is in deze reeks die een liedje niet mooi vindtquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nieuw? Waarom zou je dat een aidsnummer vinden?
aidsnummerquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:45 schreef LDS het volgende:
Uit mijn lijst komt nog
Sweet Child O Mine
Bitter Sweet Symphony
Under Pressure
The Boxer
Sympathy for the Devil
Hurricane
Piano Man
In the Air Tonight
Go Your Own WayZe smelten de kazen!![]()
toegegeven als het alternatief blof of andere bagger is... laat dan maar staanquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet mee eens, en mijn moeder ook niet die nu op visite is
Ik stop met de webcam trouwens, zelfs Ekdom met z'n playback is nog minder ergerlijk om naar te kijken tijdens de muziek
Rellende_Rotscholier
![]()
Zelden zo'n motoriekloze zak hooi gezien als Haandrikman.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
alles valt te relativeren met blofquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
toegegeven als het alternatief blof of andere bagger is... laat dan maar staanZe smelten de kazen!![]()
ja dat is eigenlijk wel heel fijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alles valt te relativeren met blof
Zelfs Sweet Child o Mine?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alles valt te relativeren met blof
Forza Eniesee!![]()
You Shook Me All night vond ik wel beter an ze[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dit mag wel naar 1800 wmbI love music |Ajax forever
Mooi lied was dat Time in a Bottle! Ik kende het niet tot ik het zojuist hoorde! Het staat in mijn top 5 ontdekkingen van de top 2000 dit jaar![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Op zich best leuk.
Als je 13 bent.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dit nummer
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op zich best leuk.
Als je 13 bent.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op zich best leuk.
Als je 13 bent.![]()
![]()
Leuk, maar mag best wat lager.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
ik heb dit jaar nog geen onbekende parels gehoordquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:48 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi lied was dat Time in a Bottle! Ik kende het niet tot ik het zojuist hoorde! Het staat in mijn top 5 ontdekkingen van de top 2000 dit jaarZe smelten de kazen!![]()
Mijn dochter komt los. (Ze is 10)quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op zich best leuk.
Als je 13 bent.No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Nee nee nee neeeee
Forza Eniesee!![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:48 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi lied was dat Time in a Bottle! Ik kende het niet tot ik het zojuist hoorde! Het staat in mijn top 5 ontdekkingen van de top 2000 dit jaar
tjonge ik ga zo naar de nijmeegse pubquiz, ik bliek ff wat ik allemaal mis. Damn..9 crimes, the weight, love will tear us apart,potjandorieHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Lennon kwam vanmiddag los bij Focusquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:48 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mijn dochter komt los. (Ze is 10)
Dan ga je toch nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
tjonge ik ga zo naar de nijmeegse pubquiz, ik bliek ff wat ik allemaal mis. Damn..9 crimes, the weight, love will tear us apart,potjandorie
Oh heerlijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lennon kwam vanmiddag los bij Focus![]()
niettemin succes!quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
tjonge ik ga zo naar de nijmeegse pubquiz, ik bliek ff wat ik allemaal mis. Damn..9 crimes, the weight, love will tear us apart,potjandorieI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |