Wake Me Up komt ook nogquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
HOPELIJK is dit de hoogste notering van Avicii. Wat doet dit hier?
Stoort me niet, wel een bijzonder mensquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:24 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij ben ik de enige die zich niet stoort aan bert
werkelijk? tis echt om tequote:
Blijft FENOMENAAL.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
MUZ / De poëtische pretenties van Bløf
Ja!! Verschrikkelijk om dit nummer nu te horen steedsquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
zet wat woorden in willekeurige volgorde en je scoort een hitquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bij bedoeling en bovendien zijn er limousines
Dat is terecht.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:27 schreef LDS het volgende:
Ik vind dit serieus nog best wel gaan eigenlijk
Overigens is dit een vertaling uit het Engels, die zijn vrijwel altijd kutquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zet wat woorden in willekeurige volgorde en je scoort een hit
Parelquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat heb in nou ookquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:28 schreef Diaan73 het volgende:
Damn, ik wil het niet, maar toch zing ik mee.![]()
dat deden wij standaard met alle liedjes vroeger. "Ga zitten" van James was favorietquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Overigens is dit een vertaling uit het Engels, die zijn vrijwel altijd kut
dat topic kende ik nog niet, gebookmarked om later te lezenquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |