SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
[ Bericht 1% gewijzigd door HugoohAFCA op 31-12-2014 15:42:43 ]![]()
Ik heb het tegenwoordig wat beter verstoptquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Allemaal even snoepen uit die rugzak van jouw.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Verstandigquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb het tegenwoordig wat beter verstopt![]()
quote:quote:Dear Customer,
We are contacting you in relation to the query that you have raised regarding your account.
We would like to advise that we are currently looking into the matter for you and we will be in touch with you once our investigation is complete.
In the meantime should you wish to review our Terms of Service they can be found here: http://tos.ea.com/legalapp/WEBTERMS/US/en/PC/
Thank you for your patience and understanding in this matter.
Yours sincerely,
Eithna
EA Terms of Service![]()
Beste Roy,quote:
Wat vind jij van van de gebeurtenissen de afgelopen 2 weken?
Met vriendelijke groet,
Choo Choo![]()
Alcohol met oud en nieuw staat garant voor agressie tegen feestende lui, hulpverleners, ongelukken met vuurwerk etc. .Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ja we zien wel joh, ze zeggen dat ik coins heb verkocht. Dit heb ik nooit gedaan dusmisschien is er nog wat te fixen met hun kerstgedachten.quote:wat bedoel je ?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:49 schreef Freire het volgende:
[..]
Beste Roy,
Wat vind jij van van de gebeurtenissen de afgelopen 2 weken?
Met vriendelijke groet,
Choo Choo![]()
De bans die zijn uitgedeeld, het sluiten van het topicquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja we zien wel joh, ze zeggen dat ik coins heb verkocht. Dit heb ik nooit gedaan dusmisschien is er nog wat te fixen met hun kerstgedachten.
[..]
wat bedoel je ?![]()
wie zijn er gebanned? Verder boeit het me nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:50 schreef Freire het volgende:
[..]
De bans die zijn uitgedeeld, het sluiten van het topic![]()
Ozz, Rolls reus (beide perm) en Trapzquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:51 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wie zijn er gebanned? Verder boeit het me niet![]()
Waarom die eerste twee eigenlijk precies? Want Trapz is door die twitter account neem ik aan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:52 schreef Freire het volgende:
[..]
Ozz, Rolls reus (beide perm) en TrapzHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Reus vanwege die "kuthoer" post? Echt?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
haha lekker voor dn turkquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:52 schreef Freire het volgende:
[..]
Ozz, Rolls reus (beide perm) en Trapz![]()
Rolls heeft zelf geen idee waarom. Dat is nog het meest schrijnende.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom die eerste twee eigenlijk precies? Want Trapz is door die twitter account neem ik aan.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Omdat ze beide een opmerking plaatste richting der fuhrerquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom die eerste twee eigenlijk precies? Want Trapz is door die twitter account neem ik aan.![]()
Die toch? Of toch der?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:55 schreef Freire het volgende:
[..]
Omdat ze beide een opmerking plaatste richting der fuhrerMaar diep van binnen lach ik.![]()
echt vaag dat je geen waarschuwing hebt gehad van zequote:Op dinsdag 30 december 2014 17:59 schreef Roypsv het volgende:
ze zullen de bans wel verdiend hebben, net als ik op fifa
grapje, mijn ban is onterectAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Haha hij werkt tegenwoordig in Canada blijkbaarquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
echt vaag dat je geen waarschuwing hebt gehad van zeMaar diep van binnen lach ik.![]()
sarcasme?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
echt vaag dat je geen waarschuwing hebt gehad van ze![]()
Heb je niet in het verleden een keer coins verkocht ofzo? En dat toen je account een keer opdook EA er achter kwamquote:![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Rolls heeft zelf geen idee waarom. Dat is nog het meest schrijnende.Ja, die Yvonne (en Danny dan) moet je niet mee fokkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:55 schreef Freire het volgende:
[..]
Omdat ze beide een opmerking plaatste richting der fuhrerno pun intended.
Nee nooit iets, nooit een waarschuwing gehad o.i.d. en alleen coins gekocht, nooit verkocht en dat heb ik ze ook verteld in de mail die ik terug heb gestuurdquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb je niet in het verleden een keer coins verkocht ofzo? En dat toen je account een keer opdook EA er achter kwam![]()
Haha moeten die waardeloze mods hun banquotum halen? Dat allemaal omdat er één emo zat te mekkeren? Begrijp er geen fuck van.quote:![]()
Wel raar, maar het is EA dus eigenlijk ook weer niet zo raarquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:07 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Nee nooit iets, nooit een waarschuwing gehad o.i.d. en alleen coins gekocht, nooit verkocht en dat heb ik ze ook verteld in de mail die ik terug heb gestuurd![]()
daarom heb ze gemailed op de 22e en toen kreeg ik die reactie die ik net hier poste, nu even afwachten tot ze reageren maar dat is inmiddels ook al 8 dagen geledenquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel raar, maar het is EA dus eigenlijk ook weer niet zo raar![]()
neequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gelukkig is fok niet van cup.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik kan die kanker cup echt niet winnen. Tering wat een bullshit krijg ik tegen zegMaar diep van binnen lach ik.![]()
Vriendschappelijke wedstrijden brengen vaak niet wat je verwacht. Vanavond maar eens een vette lay op PSG gedaan.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
hoe gaat het met over 0.5?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Vriendschappelijke wedstrijden brengen vaak niet wat je verwacht. Vanavond maar eens een vette lay op PSG gedaan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een geweldige tijd mee gehad. Van 45 euro naar 260 euro. en toen 2 keer op 1 dag 0-0quote:Sindsdien ben ik maar wat aan het aankutten, heb 100 euro terug gestort, en schommel nu tussen de 30 en 70 euro. Kort samengevat: Ik heb gewonnen, maar voel me moreel verliezer. Snif.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Wat was je tactiek?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Een geweldige tijd mee gehad. Van 45 euro naar 260 euro. en toen 2 keer op 1 dag 0-0Sindsdien ben ik maar wat aan het aankutten, heb 100 euro terug gestort, en schommel nu tussen de 30 en 70 euro. Kort samengevat: Ik heb gewonnen, maar voel me moreel verliezer. Snif.
![]()
wedden op 1 goal of meer. En de winst plus inzet bij de volgende wedstrijd inzetttenquote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
ok gewoon hele bankroll op 1 goal of meer klappen dusquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
wedden op 1 goal of meer. En de winst plus inzet bij de volgende wedstrijd inzettten![]()
Nee, had de bankroll in 4 stukjes gedeeld. Dus had 4 kleine bankjes zeg maar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:45 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ok gewoon hele bankroll op 1 goal of meer klappen dusMaar diep van binnen lach ik.![]()
waaromquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nee, had de bankroll in 4 stukjes gedeeld. Dus had 4 kleine bankjes zeg maar.![]()
zodat je na 4x fout pas blut bent ipv 1xquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Omdat je anders blut bent bij een 0-0. Nu had ik 2 keer 0-0 op 1 dag en had ik de helft van het totaal nog over.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
oke leukquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Omdat je anders blut bent bij een 0-0. Nu had ik 2 keer 0-0 op 1 dag en had ik de helft van het totaal nog over.![]()
Zorgen dat je niet voor 07:00 thuis bent, en niet voor morgen 12:00 op FOK te zien bentquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:54 schreef el-blanchito het volgende:
Wat zijn de plannen voor iedereen morgennacht?![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:55 schreef Freire het volgende:
[..]
Zorgen dat je niet voor 07:00 thuis bent, en niet voor morgen 12:00 op FOK te zien bent
Je had toch ook van die trieste lui die proberen om 00.00:00 te posten
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Notedquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:55 schreef Freire het volgende:
[..]
Zorgen dat je niet voor 07:00 thuis bent, en niet voor morgen 12:00 op FOK te zien bent![]()
Dat was de eerste post van dit jaar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:28 schreef Maver24 het volgende:
Even tijd voor een post. Gelukkig nieuwjaarFeyenoord Rotterdam![]()
Het lukt ook ieder jaar wel iemand, was laatst een topic over.. kan hem alleen niet terug vindenquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:57 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Je had toch ook van die trieste lui die proberen om 00.00:00 te posten![]()
![]()
van de meest gehate man nota benequote:Op dinsdag 30 december 2014 19:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat was de eerste post van dit jaar.![]()
![]()
Ja, sommige mensen hebben hun pc ingesteld met een programma'tje dat het gepost wordt om 00:00quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:03 schreef Freire het volgende:
[..]
Het lukt ook ieder jaar wel iemand, was laatst een topic over.. kan hem alleen niet terug vinden![]()
![]()
Dat is misschien nog wel triester dan echt om 00:00:00 zelf te willen postenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen hebben hun pc ingesteld met een programma'tje dat het gepost wordt om 00:00![]()
![]()
hoeren neuken nooit meer werken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:54 schreef el-blanchito het volgende:
Wat zijn de plannen voor iedereen morgennacht?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een jaar kan verrassend lopenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat was de eerste post van dit jaar.
het houdt je van de straat en het is goedkoper dan een vrouwmensch (L)quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Een geweldige tijd mee gehad. Van 45 euro naar 260 euro. en toen 2 keer op 1 dag 0-0Sindsdien ben ik maar wat aan het aankutten, heb 100 euro terug gestort, en schommel nu tussen de 30 en 70 euro. Kort samengevat: Ik heb gewonnen, maar voel me moreel verliezer. Snif.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie andersquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat was de eerste post van dit jaar.![]()
![]()
veel wijn #fuckzhanoenfreirequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:54 schreef el-blanchito het volgende:
Wat zijn de plannen voor iedereen morgennacht?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tijd van Maver is precies zo'n tijd dat hij mensen nieuwjaar heeft gewenst, even naar buiten heeft staan kijken naar de vuurwerkpot van de buurman en om 00:30 dacht: "ik vind het wel weer welletjes, ik ga naar binnen". De rest is geschiedenisquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:06 schreef Freire het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel triester dan echt om 00:00:00 zelf te willen posten![]()
Het is wel een lastige materie. Ik las op voetbalwedden een post van iemand die als strategie had: ik back alle favorieten. Iedereen lachen natuurlijk, want dat is dom en ben je snel blut. Dus dacht ik: Dan lay ik alle favorieten. Maar zo simpel werkt het dus ook weer niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
het houdt je van de straat en het is goedkoper dan een vrouwmensch (L)Maar diep van binnen lach ik.![]()
was saai zonder stormquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tijd van Maver is precies zo'n tijd dat hij mensen nieuwjaar heeft gewenst, even naar buiten heeft staan kijken naar de vuurwerkpot van de buurman en om 00:30 dacht: "ik vind het wel weer welletjes, ik ga naar binnen". De rest is geschiedenisAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Uiteraard. Alles draait om het spotten van value.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het is wel een lastige materie. Ik las op voetbalwedden een post van iemand die als strategie had: ik back alle favorieten. Iedereen lachen natuurlijk, want dat is dom en ben je snel blut. Dus dacht ik: Dan lay ik alle favorieten. Maar zo simpel werkt het dus ook weer niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pareltje weer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Trapz had een OptaJohan variant over Maver gemaakt; OptaMaver. Maver werd boos, opende een topic in FB en babbelde met twitter, waardoor het twitter account werd opgeschort, ookal er geen enkele persoonlijke informatie op stond. Vervolgens werd dus ook het topic meer dan een week dichtgegooid door Yvonne.quote:Boh, Benedict Vilakazi.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel echt weinig namen die ik ken van Zuid-Afrika:
Doel: Brilliant Khuzwayo, Darren Keet, Jackson Mabokgwane
Verdediging: Nhlapo, Phungwayo, Ngcongca, Hlatshwayo, Mathoho, Coetzee, Matlaba
Middenveld: Zwane, Jali, Letsholonyane, Zungu, Sangweni, Furman, Phala, Masango, Manyisa
Aanval: Parker, Rantie, Ndulula, VilakaziBazen weten.
quote:Nice. Wijnliefhebbers. Wat drink je? Ik ben me er de laatste tijd ook in aan het verdiepen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Je vriendin heeft een slechte invloed op jequote:Op dinsdag 30 december 2014 19:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]Nice. Wijnliefhebbers. Wat drink je? Ik ben me er de laatste tijd ook in aan het verdiepen.
![]()
Daar ben ik gelukkig mee begonnen voor ik haar kende.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:44 schreef Freire het volgende:
[..]
Je vriendin heeft een slechte invloed op jeWat is er mis met wijn?
Hoe is het met de dame?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar ben ik gelukkig mee begonnen voor ik haar kende.Wat is er mis met wijn?
Prosecco
Zhano en ik hebben besloten dat echte mannen geen wijn drinkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar ben ik gelukkig mee begonnen voor ik haar kende.Wat is er mis met wijn?
![]()
quote:Ik ben bepaald geen wijnsnob ofzo en vind het al snel lekker. Mijn ouders gingen altijd al graag uit eten en vanaf het moment dat het een beetje kon heb ik altijd een wijntje meegedronken en dat groeit dan vanzelf. Al drink ik verder gewoon bier hoor (in de kroeg, met vrienden etc).quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pareltje weer.
[..]
[..]
Boh, Benedict Vilakazi.Bazen weten.
[..]Nice. Wijnliefhebbers. Wat drink je? Ik ben me er de laatste tijd ook in aan het verdiepen.
Voor een lekkere dessert wijn kan je me wel echt wakker maken, maar dat drink ik dan ook maar een paar keer per jaar. Verder eerst voornamelijk wit gedronken (hoe droger hoe beter), maar laatste jaren juist steeds meer rood. Heb thuis altijd wel een doosje Oude Kaap staan (wit) en rood wisselt wat. Heb er nog steeds vrij weinig verstand van though
Laatst met die wijnvoordeel acties ook goed ingekocht
Vriend van me heeft trouwens een eigen wijnhandel, dus daar probeer ik ook maar wat van op te steken
Niet dat Freire een neuk geeft om dit antwoord
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wijn haal ik eigenlijk alleen als ik een thuis-date heb. Kan ik me herinneren.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:48 schreef Freire het volgende:
[..]
Zhano en ik hebben besloten dat echte mannen geen wijn drinkenMaar diep van binnen lach ik.![]()
huh maar er is toch geen dessert als je wakker wordtquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bepaald geen wijnsnob ofzo en vind het al snel lekker. Mijn ouders gingen altijd al graag uit eten en vanaf het moment dat het een beetje kon heb ik altijd een wijntje meegedronken en dat groeit dan vanzelf. Al drink ik verder gewoon bier hoor (in de kroeg, met vrienden etc).
Voor een lekkere dessert wijn kan je me wel echt wakker maken, maar dat drink ik dan ook maar een paar keer per jaar. Verder eerst voornamelijk wit gedronken (hoe droger hoe beter), maar laatste jaren juist steeds meer rood. Heb thuis altijd wel een doosje Oude Kaap staan (wit) en rood wisselt wat. Heb er nog steeds vrij weinig verstand van though
Vriend van me heeft trouwens een eigen wijnhandel, dus daar probeer ik ook maar wat van op te steken
Niet dat Freire een neuk geeft om dit antwoord![]()
Ik eet altijd een toetje in de ochtend en wat muesli voor het slapen gaan. Topshow.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
huh maar er is toch geen dessert als je wakker wordtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Broodje frikandelquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Over desserts gesproken, moet morgen voor zeven man iets verzinnen. Wie heeft er tips![]()
Trifle of tiramisu ofzo?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Over desserts gesproken, moet morgen voor zeven man iets verzinnen. Wie heeft er tipsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Crème Brûlée.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Over desserts gesproken, moet morgen voor zeven man iets verzinnen. Wie heeft er tips
Shit net te laat.![]()
Deze man weet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wijn haal ik eigenlijk alleen als ik een thuis-date heb. Kan ik me herinneren.![]()
Ik heb net een fles champange gekocht. Dat is wel weer genoeg wijn voor mij.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het was oprechte interessequote:Op dinsdag 30 december 2014 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bepaald geen wijnsnob ofzo en vind het al snel lekker. Mijn ouders gingen altijd al graag uit eten en vanaf het moment dat het een beetje kon heb ik altijd een wijntje meegedronken en dat groeit dan vanzelf. Al drink ik verder gewoon bier hoor (in de kroeg, met vrienden etc).
Niet dat Freire een neuk geeft om dit antwoord
Zelf vind ik het niet te pruimen, maar heb laatst wat avonden in een restaurant gewerkt waar je ook enigszins kennis moest hebben van de wijnen die ze schenken. Het is best interessant, maar niet mijn ding![]()
![]()
Chianti'tje ofzo. Best te doen, bij gebrek aan bier. Maar dan ook echt alleen dan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Chianti'tje ofzo. Best te doen, bij gebrek aan bier. Maar dan ook echt alleen dan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Champagnequote:Op dinsdag 30 december 2014 20:48 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb net een fles champange gekocht. Dat is wel weer genoeg wijn voor mij.![]()
![]()
Ja. typotje moet kunnen.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wijn haal ik eigenlijk alleen als ik een thuis-date heb. Kan ik me herinneren.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij mij ook ja. Misschien DM ik je trouwens binnenkort voor wat tips over ontwijkingstactiekenquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De laatste keer bleef de wijn gewoon dicht![]()
![]()
Ben gewoon eerlijk manquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij mij ook ja. Misschien DM ik je trouwens binnenkort voor wat tips over ontwijkingstactieken
Je gaat een half jaar naar het buitenland en je ziet het niet zitten. Punt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Middenveld met cdm Lahm, cm Schweinsteiger & Modric, cam James.
Godver wat lekker
Lahm is echt OP
Off-topic sorry![]()
![]()
Ontwijkingstactieken, je bent er weer klaar mee?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij mij ook ja. Misschien DM ik je trouwens binnenkort voor wat tips over ontwijkingstactiekenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Die zijn we mooi kwijtgeraakt in 2014quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:45 schreef Kiid het volgende:
Toefjes die her en der voor opschudding zorgt
Jep, maar ga maar gewoon de potsmanier proberen denk ikquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ontwijkingstactieken, je bent er weer klaar mee?![]()
Wat is er nou zo moeilijk manquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jep, maar ga maar gewoon de potsmanier proberen denk iki'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Fair enough. Een kutmomentje, maar daarna zijn er alleen maar winnaars.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jep, maar ga maar gewoon de potsmanier proberen denk ikNAC Breda
Rèsbaarge![]()
In elk geval geen zaken als "we blijven vrienden" zeggen, anders verschuif je het probleem.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jep, maar ga maar gewoon de potsmanier proberen denk ikMaar diep van binnen lach ik.![]()
Gewoon uit elkaar gaan door te zeggen dat je niet weet wat je wilt en je haar die twijfel niet aan wilt doen. Vindt ze je lief en kan je haar altijd nog eens ballen als je d'r later tegenkomtquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:55 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
In elk geval geen zaken als "we blijven vrienden" zeggen, anders verschuif je het probleem.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Zeggen dat je niet weet wat je wilt geeft haar misschien valse hoop. Ik ben meer van het dichtgooien van de deur, zodat de ander ook verder kan. Het probleem van het "ballen" zie ik dan wel weer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:57 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Gewoon uit elkaar gaan door te zeggen dat je niet weet wat je wilt en je haar die twijfel niet aan wilt doen. Vindt ze je lief en kan je haar altijd nog eens ballen als je d'r later tegenkomtMaar diep van binnen lach ik.![]()
Jammer, vond het altijd wel een prima gozer, jij?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Die zijn we mooi kwijtgeraakt in 2014![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:57 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Gewoon uit elkaar gaan door te zeggen dat je niet weet wat je wilt en je haar die twijfel niet aan wilt doen. Vindt ze je lief en kan je haar altijd nog eens ballen als je d'r later tegenkomt![]()
![]()
Mwoah, niet helemaal mijn type. Te veel met die FUT kaartjes bezig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jammer, vond het altijd wel een prima gozer, jij?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ofnouja, zeggen dat je niet weet wat het is maar het zo iig niet doorkanquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Zeggen dat je niet weet wat je wilt geeft haar misschien valse hoop. Ik ben meer van het dichtgooien van de deur, zodat de ander ook verder kan. Het probleem van het "ballen" zie ik dan wel weer.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Zeggen dat het gevoel weg is. Of dat je niet meer verliefd bent (cq het houden van weg is). Dan ontneem je de ander gelijk de kans om een discussie te starten. Een gevoel dat over is is onomkeerbaarquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:04 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ofnouja, zeggen dat je niet weet wat het is maar het zo iig niet doorkan
De Toefquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Zeggen dat het gevoel weg is. Of dat je niet meer verliefd bent (cq het houden van weg is). Dan ontneem je de ander gelijk de kans om een discussie te starten. Een gevoel dat over is is onomkeerbaar
bohhh, eerste potje in een week. 5-3 winst na verlenging tegen de grootste aidsaap op aarde en dan disconnect na het laatste fluitje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bastogne parfaitquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Over desserts gesproken, moet morgen voor zeven man iets verzinnen. Wie heeft er tips
kankerlekker /Rijst![]()
Meer dan goed.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:48 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hoe is het met de dame?
ProseccoEr is echt niets beter dan op jezelf wonen in zo'n situatie.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:48 schreef Freire het volgende:
[..]
Zhano en ik hebben besloten dat echte mannen geen wijn drinkenhi ha ho zhano draagt bikini'squote:Herkenbaar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bepaald geen wijnsnob ofzo en vind het al snel lekker.Klinkt goed.quote:Mijn ouders gingen altijd al graag uit eten en vanaf het moment dat het een beetje kon heb ik altijd een wijntje meegedronken en dat groeit dan vanzelf. Al drink ik verder gewoon bier hoor (in de kroeg, met vrienden etc).
Niet dat Freire een neuk geeft om dit antwoordHeb laatst bij de grootouders van de kip Berberana gedronken. 2 flessen leeg, samen met opa.
Die vond me meteen de tofste schoonzoon ooit.
![]()
Die wijn is echt goddelijk en hij kost niets. Rode wijn, volle smaak en bijvoorbeeld ook goed bij vleisch. Aanradeur.Oh god.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jep, maar ga maar gewoon de potsmanier proberen denk ikWees in ieder geval eerlijk ja. Als je nu al twijfelt doe je dat in het buitenland zeker, als knappe klompenboer uit Hollan'.
Ik dacht dat praten over Maver niet meer toegestaan was?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nou, zo gaat het niet werken
Wat een wijsheid, we kunnen een hoop van jou leren vreemdeling die ik nog nooit eerder in dit topic heb gezienquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Zeggen dat het gevoel weg is. Of dat je niet meer verliefd bent (cq het houden van weg is). Dan ontneem je de ander gelijk de kans om een discussie te starten. Een gevoel dat over is is onomkeerbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zijn de plannen voor morgen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu nog rustig, maar na de vakantie begint de ellende weer.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik ga morgenavond gewoon thuis zitten met een paar familieleden. Niks bijzonders eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:41 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Wat zijn de plannen voor morgen?![]()
een beetje zuipen, een beetje vreten. Heerlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond gewoon thuis zitten met een paar familieleden. Niks bijzonders eigenlijk.![]()
Veel zuipen, weinig eten. Recipe for disasterquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een beetje zuipen, een beetje vreten. Heerlijk.![]()
![]()
Heb je geen vracht morgen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een beetje zuipen, een beetje vreten. Heerlijk.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat een wijsheid, we kunnen een hoop van jou leren vreemdeling die ik nog nooit eerder in dit topic heb gezienIk ben er al een tijdje, maar misschien moet ik me iets meer gaan profileren. Haha, profileren. Woorden gebruiken die Suarez niet snaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal die niet appreciëren hihiquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik ben er al een tijdje, maar misschien moet ik me iets meer gaan profileren. Haha, profileren. Woorden gebruiken die Suarez niet snapt![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik ben er al een tijdje, maar misschien moet ik me iets meer gaan profileren. Haha, profileren. Woorden gebruiken die Suarez niet snapttop niveautje weer hoor toefjes
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ha ha helemaal verbouwereerd zijn ookquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dat zal die niet appreciëren hihi
En dan googlen en google niet goed kunnen schrijven en daardoor steeds op de verkeerde site uitkomen
kan die er lekker over gaan jeremiërenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dat zal die niet appreciëren hihi'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wie heeft je geholpen bij het woord niveautje?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]top niveautje weer hoor toefjes
heb het even aan de lieftallige dame naast mij gevraagd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wie heeft je geholpen bij het woord niveautje?
iets dat jij niet snapt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Klopt, als er een lieftallige dame naast me zit zit ik met mijn handen ergens anders dan aan een toetsenboord om te Fokkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb het even aan de lieftallige dame naast mij gevraagd.
iets dat jij niet snapt.
Je moeder?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb het even aan de lieftallige dame naast mij gevraagd.
iets dat jij niet snapt.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee morgen verplicht vrije dag. 1 januari gaan we weer met de vlam in de pijp![]()
Dat je niet altijd ligt te krikken leer je misschien als je het langer uit kan houden dan 1.5 maandquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Klopt, als er een lieftallige dame naast me zit zit ik met mijn handen ergens anders dan aan een toetsenboord om te Fokken![]()
maar goed ik ga slapen want dit gaat gewoon weer te good same old shit worden, en daar heb ik geen zin in.
beste wensen alvast allemaal en voorzichtig met vuurwerk kiddo's
#FreeTrapz![]()
geojen englisch wederom pijpstengelquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat je niet altijd ligt te krikken leer je misschien als je het langer uit kan houden dan 1.5 maand![]()
maar goed ik ga slapen want dit gaat gewoon weer te good same old shit worden, en daar heb ik geen zin in.
Beste wensen knul!![]()
![]()
Thats my style boy.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
geojen englisch wederom pijpstengel
Beste wensen knul!
ook jij rustig aan met het carbid in het weiland he.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Groeten aan je begeleidster, en een veilige jaarwisselingquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat je niet altijd ligt te krikken leer je misschien als je het langer uit kan houden dan 1.5 maand![]()
Ik heb geen begeleidster. Zou wel lekker zijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Groeten aan je begeleidster, en een veilige jaarwisseling
Dat je maar veel goede voornemens mag hebben in 2015 he
#FreeTrapz![]()
Nou, hup hup naar bed, anders wordt het een zware dag morgenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb geen begeleidster. Zou wel lekker zijn.
Dat je maar veel goede voornemens mag hebben in 2015 heMaar diep van binnen lach ik.![]()
Mag van mijn begeleidster gelukkig nog net even de rekeningen betalen.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nou, hup hup naar bed, anders wordt het een zware dag morgenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die zijn gisteren al gepost.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:17 schreef Kiid het volgende:
Morgen woensdag, dus Maver komt sowieso met zijn predictions![]()
Dit was niet echt een fittie toch? Dan moeten mensen echt boos zijn, ik zat toch breeduit lachend achter mijn laptopquote:Op woensdag 31 december 2014 00:16 schreef Kiid het volgende:
Zou dit de laatste fittie worden in 2014 of komt Litmanen/Maver nog roet in het eten gooien?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik denk niet echt dat er fitties zijn geweest waar men met tranen achter het beeldscherm zaten, toch? TOCH?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dit was niet echt een fittie toch? Dan moeten mensen echt boos zijn, ik zat toch breeduit lachend achter mijn laptop![]()
![]()
*kuch* OptaM *kuch*quote:Op woensdag 31 december 2014 00:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat er fitties zijn geweest waar men met tranen achter het beeldscherm zaten, toch? TOCH?![]()
litmanen af en toe toch wel tranen van het lachen hoor. of uit medelijden dat kan het ook zijn geweest.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat er fitties zijn geweest waar men met tranen achter het beeldscherm zaten, toch? TOCH?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik weet niet of ik de naam mag noemen, maar ik denk dat er wel wat tranen gevloeid zijn voordat er gebabbeld isquote:Op woensdag 31 december 2014 00:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat er fitties zijn geweest waar men met tranen achter het beeldscherm zaten, toch? TOCH?
naaibakquote:Op woensdag 31 december 2014 00:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wie bedoel je nou precies? Misschien helemaal zeggen, gr gr![]()
Nee joh, wij zijn bloed broeders alleen jij bent voor de verkeerde club en woont in een verkeerd deel van NLquote:![]()
Als je nou ETS2 aanschaft kunnen we samen online spelenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:44 schreef The_Yakuza het volgende:
Mijn eerste goede voornemen is Fifa 16 niet kopen![]()
![]()
Ik ga 'm sowieso wel kopen, maar niet intensief spelen. Voelt toch als een soort verplichting om de nieuwe FIFA gewoon te halen bij de releasequote:Op woensdag 31 december 2014 00:44 schreef The_Yakuza het volgende:
Mijn eerste goede voornemen is Fifa 16 niet kopen
heb je een one gekocht?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als je nou ETS2 aanschaft kunnen we samen online spelen
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
ik was helemaal verblind door het 'kunnen we samen online spelen'-gedeeltequote:Op woensdag 31 december 2014 00:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij ging er van uit dat je een pc hebt
gayboyquote:Op woensdag 31 december 2014 00:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
ik was helemaal verblind door het 'kunnen we samen online spelen'-gedeelte![]()
Fagquote:Op woensdag 31 december 2014 00:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
ik was helemaal verblind door het 'kunnen we samen online spelen'-gedeelte![]()
![]()
hoezo?quote:Op woensdag 31 december 2014 01:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
We zijn weer iemand kwijt.. Freire heeft een perm banFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Los van of een permban terecht is, is het natuurlijk niet echt slim om de (mede-?)eigenaresse van FOK een hoer te noemen of te vergelijken met figuren uit de tweede wereldoorlog![]()
uiteraard correct waarde collegaquote:Op woensdag 31 december 2014 02:02 schreef wieisboos het volgende:
Los van of een permban terecht is, is het natuurlijk niet echt slim om de (mede-?)eigenaresse van FOK een hoer te noemen of te vergelijken met figuren uit de tweede wereldoorlog![]()
De Pozzo familie slaat weer toequote:Op woensdag 31 december 2014 02:23 schreef wieisboos het volgende:
Heeft Darksonic al gepost dat Layun naar La Liga is?
ow en hij gaat eerst nog naar Watford![]()
![]()
quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maar wie hebben er nou allemaal een perm ban dan?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zo vlak voor het einde van het jaar een bevestiging gekregen dat ik mag stagelopen op de marketingafdeling op het hoofdkantoor van de super waar ik werk.
Elke dag in pak.
PSN: DePresident_![]()
Voor wat? Blijft weinig over zoquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik roep dat soort dingen maar niet meer, ik heb mezelf diep teleurgesteld door Fifa 15 te kopen. Ik heb zo'n lack tafeltje bij Ikea gekocht ooit. 5 Euro, dus dat is te overzien. Door toedoen van Fifa 15 heb ik daar een gat in geslagen met m'n controllerquote:Op woensdag 31 december 2014 00:44 schreef The_Yakuza het volgende:
Mijn eerste goede voornemen is Fifa 16 niet kopen
Ik weet zeker dat ik fifa 16 toch wel weer koop
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Net zoals er in 2015 ongetwijfeld weer een vrouw op mijn pad komt die ik verafgood, en met oud en nieuw volgend jaar verafschuw.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:47 schreef over_hedge het volgende:
Ik weet zeker dat ik fifa 16 toch wel weer koopMaar diep van binnen lach ik.![]()
Waarschijnlijk wel ja. Maar wat is er zo erg aan oud en nieuw?quote:Op woensdag 31 december 2014 09:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Net zoals er in 2015 ongetwijfeld weer een vrouw op mijn pad komt die ik verafgood, en met oud en nieuw volgend jaar verafschuw.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vind oud en nieuw altijd wel een chill feest, maar dat is wel altijd het moment om de balans van het afgelopen jaar op te maken en te kijken waar het volgend jaar beter kanquote:Op woensdag 31 december 2014 09:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Maar wat is er zo erg aan oud en nieuw?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ach alles kan wel beter. Maar als 2015 net zo leuk is als 2014 alleen dan zonder een relatie die kapot gaat dan ben ik tevreden.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Vind oud en nieuw altijd wel een chill feest, maar dat is wel altijd het moment om de balans van het afgelopen jaar op te maken en te kijken waar het volgend jaar beter kan
Heb sowieso al een aantal leuke in de planning staan voor 2015.
Een kapotte relatie is op het moment zelf het kutste wat je kan overkomen, maar als je over een tijdje terug kijkt, zul je zien dat het ook de deur naar leuke en gekke situaties heeft geopendquote:Op woensdag 31 december 2014 09:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ach alles kan wel beter. Maar als 2015 net zo leuk is als 2014 alleen dan zonder een relatie die kapot gaat dan ben ik tevreden.
Heb sowieso al een aantal leuke in de planning staan voor 2015.![]()
Maar een aantal leuke .... in de planning staan?
Ik ga in 2015 mijn wens eens waarmaken om richting Liverpool te gaan en daar een lang weekend bivakkeren en een wedstrijdje van Everton bezoeken (heb ik altijd een zwak voor gehad), het liefste tegen een topclubSchijnt ook een geweldige stad te zijn, veel kroegen met live muziek enzo
Naja als iemand overlijd oid is wel wat erger. Maar ja het is vervelend. En gister deed mijn ex ook vervelend en toen werd ik boos en nu heb ik haar van facebook en whats app af gegooid.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Een kapotte relatie is op het moment zelf het kutste wat je kan overkomen, maar als je over een tijdje terug kijkt, zul je zien dat het ook de deur naar leuke en gekke situaties heeft geopend![]()
Maar een aantal leuke .... in de planning staan?
Ik ga in 2015 mijn wens eens waarmaken om richting Liverpool te gaan en daar een lang weekend bivakkeren en een wedstrijdje van Everton bezoeken (heb ik altijd een zwak voor gehad), het liefste tegen een topclubSchijnt ook een geweldige stad te zijn, veel kroegen met live muziek enzo
Dus heb voorlopig helemaal geen contact meer. Opzich wel beter. De hele tijd van die facebook updates zit ik ook niet echt op te wachten
En in de planning staat tot nu toe:
Wintersport (in feb)
3 weken indonesie
3 dagen pinkpop
3 dagen lowlands
En een voetbal wedstrijd in Engeland bezoeken.
Liverpool lijkt mij ook vet ja. Ga ik misschien ook wel heen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Is Pinkpop al uitverkocht? Of moet de kaartverkoop nog beginnen?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Naja als iemand overlijd oid is wel wat erger. Maar ja het is vervelend. En gister deed mijn ex ook vervelend en toen werd ik boos en nu heb ik haar van facebook en whats app af gegooid.Dus heb voorlopig helemaal geen contact meer. Opzich wel beter. De hele tijd van die facebook updates zit ik ook niet echt op te wachten
Wintersport (in feb)
3 weken indonesie
3 dagen pinkpop
3 dagen lowlands
Liverpool lijkt mij ook vet ja. Ga ik misschien ook wel heen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
kaartverkoop is pas ergens in feb geloof ik.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is Pinkpop al uitverkocht? Of moet de kaartverkoop nog beginnen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Goede aanpak van zaken, ik gooi ze ook altijd gelijk er af hoor. Updates en contact belemmeren je alleen maar in het oppakken van je leven. Maar chille lijst wel, ik hou het even bij Liverpool alleen, maar dat is vooral een financiele kwestiequote:Op woensdag 31 december 2014 10:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Naja als iemand overlijd oid is wel wat erger. Maar ja het is vervelend. En gister deed mijn ex ook vervelend en toen werd ik boos en nu heb ik haar van facebook en whats app af gegooid.Dus heb voorlopig helemaal geen contact meer. Opzich wel beter. De hele tijd van die facebook updates zit ik ook niet echt op te wachten
Wintersport (in feb)
3 weken indonesie
3 dagen pinkpop
3 dagen lowlands
Liverpool lijkt mij ook vet ja. Ga ik misschien ook wel heen.
Ah gelukkig, want Muse wil ik toch wel 100% zien eigenlijk, dus dan een dagkaart halen maar.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
kaartverkoop is pas ergens in feb geloof ik.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Nou ik had best gewoon contact willen houden, we hebben/hadden geen ruzie. Maar was het nu een beetje zat. En misschien wel beter zo. Ik zie het allemaal welquote:Op woensdag 31 december 2014 10:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Goede aanpak van zaken, ik gooi ze ook altijd gelijk er af hoor. Updates en contact belemmeren je alleen maar in het oppakken van je leven. Maar chille lijst wel, ik hou het even bij Liverpool alleen, maar dat is vooral een financiele kwestieMisschien leest ze dit ook wel, zal mij ook niks verbazen. Zei gister wel paar dingen die ik niet had moeten zeggen maarja nu weinig meer aan te doen.
Ja geld, gaat een duur jaartje wordenMaarja is het wel waard denk ik zo
Dagkaarten gaan wel snel altijd, dus moet je snel bij zijn. (zeg ik met mijn 0 pinkpop ervaring, maar dat is wat ik van andere hoor)quote:Op woensdag 31 december 2014 10:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ah gelukkig, want Muse wil ik toch wel 100% zien eigenlijk, dus dan een dagkaart halen maar.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja, bij dat AC/DC concert in Arnhem voor volgend jaar waren we te laat bij de eigenlijke voorverkoop. Toen heb ik samen met een vriend besloten om toch te gaan, dan ben je opeens 60 euro meer kwijt dan de aanvankelijke prijs.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou ik had best gewoon contact willen houden, we hebben/hadden geen ruzie. Maar was het nu een beetje zat. En misschien wel beter zo. Ik zie het allemaal welMisschien leest ze dit ook wel, zal mij ook niks verbazen. Zei gister wel paar dingen die ik niet had moeten zeggen maarja nu weinig meer aan te doen.
Ja geld, gaat een duur jaartje wordenMaarja is het wel waard denk ik zo
[..]
Dagkaarten gaan wel snel altijd, dus moet je snel bij zijn. (zeg ik met mijn 0 pinkpop ervaring, maar dat is wat ik van andere hoor)En dat was nog op dezelfde dag ook.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ruig verhaal manquote:Op woensdag 31 december 2014 11:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, bij dat AC/DC concert in Arnhem voor volgend jaar waren we te laat bij de eigenlijke voorverkoop. Toen heb ik samen met een vriend besloten om toch te gaan, dan ben je opeens 60 euro meer kwijt dan de aanvankelijke prijs.En dat was nog op dezelfde dag ook.
![]()
Ja, ik sta nog te trillen op mn benen.quote:
Nicequote:Op woensdag 31 december 2014 11:35 schreef over_hedge het volgende:
Lizard Squad biedt DDoS-dienst aan
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Krijg je ergens een ban, en dan leg je gewoon even heel die site plat.quote:is alleen wel duur
WeFUT kan dat vast wel betalen joh. Leg dan ook meteen kk ea plat aubquote:Op woensdag 31 december 2014 11:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Krijg je ergens een ban, en dan leg je gewoon even heel die site plat.is alleen wel duur
quote:Op woensdag 31 december 2014 12:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
WeFUT kan dat vast wel betalen joh. Leg dan ook meteen kk ea plat aub
8uur voor 70 dollar dusDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
500 voor een licentie met onbeperkt gebruik, vol gas dusquote:Op woensdag 31 december 2014 12:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
8uur voor 70 dollar dusHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Eens kijken of ze je dan nog durven te bannen.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
500 voor een licentie met onbeperkt gebruik, vol gas dus
Zonde van je geld, de kans is groot dat EA toch plat ligt, met of zonder jouw ddos aanval.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
WeFUT kan dat vast wel betalen joh. Leg dan ook meteen kk ea plat aub![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 12:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
WeFUT kan dat vast wel betalen joh. Leg dan ook meteen kk ea plat aub![]()
je kan ook gewoon niet spelen he
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Willen spelen en EA een kkbedrijf vinden kan los van elkaar staan kan ik je vertellenquote:Op woensdag 31 december 2014 12:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dat is zeker waar jaquote:Op woensdag 31 december 2014 12:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Willen spelen en EA een kkbedrijf vinden kan los van elkaar staan kan ik je vertellen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
oh ja inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2014 12:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zonde van je geld, de kans is groot dat EA toch plat ligt, met of zonder jouw ddos aanval.
FUT is gewoon kut sinds de patch. Seasons kan ik nog wel iets mee.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
Kun je wel betalen als je een Rolls rijdtquote:Op woensdag 31 december 2014 11:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Krijg je ergens een ban, en dan leg je gewoon even heel die site plat.is alleen wel duur
Toffe jaarcompilatiequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 31 december 2014 13:25 schreef Tim86 het volgende:
Kramaric lijkt op weg te zijn naar Vitesse.
http://www.vi.nl/nieuws/c(...)rect-bij-vitesse.htmgr grquote:Op maandag 29 december 2014 14:47 schreef wieisboos het volgende:
Kramaric -> Chelsea -> Vitesse?
Wel triest dat Chelsea zo werkt. Hij is en wordt nooit goed genoeg voor Chelsea, ze willen alleen geld aan hem verdienen![]()
Bohhquote:De naam van Simon Moses Daddy wordt opnieuw in verband gebracht met Ajax. De Amsterdammers zouden samen met sc Heerenveen in een felle strijd verwikkeld zijn om de handtekening van de Nigeriaan.![]()
Chelsea is gewoon een woningbouwvereniging die cracky panden kopen en die vervolgens verhuren aan paupers.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hmm, hoop wel dat ie iets meer kan. Een blinde hardloper hebben we alquote:Op woensdag 31 december 2014 13:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Was op proef bij Ajax, vond hem toen wel aardig spelen. Kon vooral heel hard rennen![]()
![]()
Boerrigter is toch al weg?quote:Op woensdag 31 december 2014 13:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hmm, hoop wel dat ie iets meer kan. Een blinde hardloper hebben we alHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Prima ding, mijn ouders hebben er ook 1!quote:Op woensdag 31 december 2014 13:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Sinds een uurtje bezitter van een Galaxy tab S, wat een scherm![]()
Oh ja sorry Fryslânquote:Op woensdag 31 december 2014 13:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denken dat ik met 'we' Ajax bedoelHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
heuj, MOTM Higuain verkocht voor 600k (gekocht voor 505k)
10 potjes, 2 goals is echt kut. Kon er amper wat meeFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Nu weer Ramos in de spits?quote:Op woensdag 31 december 2014 14:11 schreef The_Yakuza het volgende:
heuj, MOTM Higuain verkocht voor 600k (gekocht voor 505k)
10 potjes, 2 goals is echt kut. Kon er amper wat mee![]()
die heb ik nog nooit gehadquote:
SIF Tevez en SIF Lacazette nu proberen
Ibra blijft de beste spits.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb die kk new years cup opgegeven. Ik weet niet wat EA er mee gedaan heeft maar er klopt iets niet. Volgens mij hebben ze pace nog beter gemaakt in die cup. Alleen maar tegen walcott en consorten die al mijn verdedigers gewoon van zich afbeuken, terwijl ik in divisie 1 en 2 echt geen problemen heb tegen dat soort teams.
De eerste pot van dat toernooi win ik gemakkelijk maar daarna lijkt het wel of mijn spelers helemaaaaaal niks meer kunnen ondanks dat het hetzelfde team is.
Heb maandag mijn legends verkocht en verder niks geïnvesteerd, dus misschien heeft daar wel mee te maken.
[ Bericht 10% gewijzigd door HugoohAFCA op 31-12-2014 14:55:01 ]![]()
net tegen een full legends team met maldini
wel 3-2 gewonnenFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Post team eensquote:Op woensdag 31 december 2014 14:47 schreef The_Yakuza het volgende:
Lacazette 3x een assist in zn eerste match![]()
Ik wilde de PS weer opstarten voor een potje, maar kan beter iets anders doen zo te lezenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:01 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
godverdomme wat een aids ook weer dit potjeMaar diep van binnen lach ik.![]()
Als je een goedkoop pace team hebt moet je zeker de new years cup spelen. Succes gegarandeerd.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik wilde de PS weer opstarten voor een potje, maar kan beter iets anders doen zo te lezen![]()
Whehe vandaag even m'n long shot team uitgeprobeerd. Grootste afstand tot de goal is 18 meter geweest volgens mij.![]()
Wel alle 5 de games gewonnen, maar de tering wat waren m'n tegenstanders slecht zeg. Te merken dat de feestdagen net geweest zijn.![]()
![]()
3-0 achter en in de 2e helft scoort SIF Lacazette een hattrick
Nu verlenging, wish me luckFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik speel nooit met goedkope teams, alleen smerige,dure pace teamsquote:Op woensdag 31 december 2014 15:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als je een goedkoop pace team hebt moet je zeker de new years cup spelen. Succes gegarandeerd.
veel gelukquote:Op woensdag 31 december 2014 15:07 schreef The_Yakuza het volgende:
3-0 achter en in de 2e helft scoort SIF Lacazette een hattrick
Nu verlenging, wish me luckMaar diep van binnen lach ik.![]()
Ik wens je veel succes in de cupquote:Op woensdag 31 december 2014 15:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik speel nooit met goedkope teams, alleen smerige,dure pace teams![]()
Hoop dat je verdedigers niet constant tegen elkaar aanlopen zodat de tegenstander door kan lopen.![]()
Wisselt hij inzaghi en vieri voor doumbia en ibarbo
Dat is Cristian van Fenerbahce.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Deze staat al twee weken in mijn transferlist
[ afbeelding ]![]()
Jammer van het verlies jongen.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:10 schreef The_Yakuza het volgende:
Wisselt hij inzaghi en vieri voor doumbia en ibarbo![]()
![]()
GODVERDOMME HOERKOTSEBOLASPEL
Kijg ik een fucking disconnect na zo'n zware overwinning
Hier SIF Tevez nog maar eens een keer de kans gegeven, deed het nooit echt slecht maar in een 2 spitsen systeem verzoop ie nogal en was ie meer van de assists.
Nu als enige spits ... Damn. Pas 5 potjes, maar toch al 13 goals en 2 assists.![]()
![]()
Hugo:
SIF Tevez - SIF Lacazette
Asamoah - Vidal - Motta - IF Hamouma
Alaba - Boateng - Silva - vd Wiel
Leno
Hallo, JeBoymans
quote:Op woensdag 31 december 2014 15:17 schreef JeBoymans het volgende:
![]()
Ik lurk hier al een tijdje mee en heb besloten ook maar een accountje aan te maken
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:
is mogelijk, maar wij werken niet bij EA.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:32 schreef Brammess het volgende:
Vannacht komen er toch 100k pakjes?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
ik ga er ook maar vanuit, want ze kwamen ook op nieuwjaarsdag op fifa 12,13 en 14quote:Op woensdag 31 december 2014 15:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is mogelijk, maar wij werken niet bij EA.![]()
Eerste wedstrijd 3-0. 2 x Rooney en Aguero. Vrij gemakkelijk eigenlijkquote:Op woensdag 31 december 2014 15:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes in de cup![]()
Hoop dat je verdedigers niet constant tegen elkaar aanlopen zodat de tegenstander door kan lopen.Zelfs niet gescholden met dodelijke ziektes.
Als je Ruudje Boymans bedoeld ben je meteen een baasquote:Op woensdag 31 december 2014 15:17 schreef JeBoymans het volgende:
![]()
Ik lurk hier al een tijdje mee en heb besloten ook maar een accountje aan te maken![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 31 december 2014 15:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als je Ruudje Boymans bedoeld ben je meteen een baas![]()
![]()
Bohh even namaken in wefut. Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:19 schreef The_Yakuza het volgende:
Hugo:
Leno
Hallo, JeBoymans![]()
ohhhh nu snap ik m. Reuzegoed gevonden!quote:Op woensdag 31 december 2014 15:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als je Ruudje Boymans bedoeld ben je meteen een baas![]()
quote:![]()
Ik had nog een idee voor wefutwant nu kan je bij my squads wel filteren op fifa 14 en 15 maar nog niet op world cup teams
misschien netjes om dat dan ook te maken
![]()
Ghehequote:Op woensdag 31 december 2014 15:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
ohhhh nu snap ik m. Reuzegoed gevonden!![]()
SIF Lacaquote:Op woensdag 31 december 2014 15:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Bohh even namaken in wefut. Ziet er goed uit.![]()
Beste spits in het spel voor mij![]()
Beter Matuidi voor Motta?quote:Op woensdag 31 december 2014 15:19 schreef The_Yakuza het volgende:
Hugo:
Leno
Hallo, JeBoymans![]()
Baloquote:Op woensdag 31 december 2014 15:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
SIF Laca![]()
Beste spits in het spel voor mij![]()
Lacazetteif lacazette
sif lacazette
![]()
![]()
Goede binnenkomerquote:Op woensdag 31 december 2014 15:38 schreef JeBoymans het volgende:
[..]![]()
Ik had nog een idee voor wefutwant nu kan je bij my squads wel filteren op fifa 14 en 15 maar nog niet op world cup teams
misschien netjes om dat dan ook te maken
Zal ik wel even maken.
Meer tips zijn welkom!Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties Forumhop: Hop naar: