SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
[ Bericht 1% gewijzigd door HugoohAFCA op 31-12-2014 15:42:43 ]![]()
Ik heb het tegenwoordig wat beter verstoptquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Allemaal even snoepen uit die rugzak van jouw.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Verstandigquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb het tegenwoordig wat beter verstopt![]()
quote:quote:Dear Customer,
We are contacting you in relation to the query that you have raised regarding your account.
We would like to advise that we are currently looking into the matter for you and we will be in touch with you once our investigation is complete.
In the meantime should you wish to review our Terms of Service they can be found here: http://tos.ea.com/legalapp/WEBTERMS/US/en/PC/
Thank you for your patience and understanding in this matter.
Yours sincerely,
Eithna
EA Terms of Service![]()
Beste Roy,quote:
Wat vind jij van van de gebeurtenissen de afgelopen 2 weken?
Met vriendelijke groet,
Choo Choo![]()
Alcohol met oud en nieuw staat garant voor agressie tegen feestende lui, hulpverleners, ongelukken met vuurwerk etc. .Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ja we zien wel joh, ze zeggen dat ik coins heb verkocht. Dit heb ik nooit gedaan dusmisschien is er nog wat te fixen met hun kerstgedachten.quote:wat bedoel je ?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:49 schreef Freire het volgende:
[..]
Beste Roy,
Wat vind jij van van de gebeurtenissen de afgelopen 2 weken?
Met vriendelijke groet,
Choo Choo![]()
De bans die zijn uitgedeeld, het sluiten van het topicquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja we zien wel joh, ze zeggen dat ik coins heb verkocht. Dit heb ik nooit gedaan dusmisschien is er nog wat te fixen met hun kerstgedachten.
[..]
wat bedoel je ?![]()
wie zijn er gebanned? Verder boeit het me nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:50 schreef Freire het volgende:
[..]
De bans die zijn uitgedeeld, het sluiten van het topic![]()
Ozz, Rolls reus (beide perm) en Trapzquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:51 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wie zijn er gebanned? Verder boeit het me niet![]()
Waarom die eerste twee eigenlijk precies? Want Trapz is door die twitter account neem ik aan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:52 schreef Freire het volgende:
[..]
Ozz, Rolls reus (beide perm) en TrapzHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Reus vanwege die "kuthoer" post? Echt?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
haha lekker voor dn turkquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:52 schreef Freire het volgende:
[..]
Ozz, Rolls reus (beide perm) en Trapz![]()
Rolls heeft zelf geen idee waarom. Dat is nog het meest schrijnende.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom die eerste twee eigenlijk precies? Want Trapz is door die twitter account neem ik aan.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Omdat ze beide een opmerking plaatste richting der fuhrerquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom die eerste twee eigenlijk precies? Want Trapz is door die twitter account neem ik aan.![]()
Die toch? Of toch der?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:55 schreef Freire het volgende:
[..]
Omdat ze beide een opmerking plaatste richting der fuhrerMaar diep van binnen lach ik.![]()
echt vaag dat je geen waarschuwing hebt gehad van zequote:Op dinsdag 30 december 2014 17:59 schreef Roypsv het volgende:
ze zullen de bans wel verdiend hebben, net als ik op fifa
grapje, mijn ban is onterectAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Haha hij werkt tegenwoordig in Canada blijkbaarquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
echt vaag dat je geen waarschuwing hebt gehad van zeMaar diep van binnen lach ik.![]()
sarcasme?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
echt vaag dat je geen waarschuwing hebt gehad van ze![]()
Heb je niet in het verleden een keer coins verkocht ofzo? En dat toen je account een keer opdook EA er achter kwamquote:![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Rolls heeft zelf geen idee waarom. Dat is nog het meest schrijnende.Ja, die Yvonne (en Danny dan) moet je niet mee fokkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:55 schreef Freire het volgende:
[..]
Omdat ze beide een opmerking plaatste richting der fuhrerno pun intended.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee nooit iets, nooit een waarschuwing gehad o.i.d. en alleen coins gekocht, nooit verkocht en dat heb ik ze ook verteld in de mail die ik terug heb gestuurdquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb je niet in het verleden een keer coins verkocht ofzo? En dat toen je account een keer opdook EA er achter kwam![]()
Haha moeten die waardeloze mods hun banquotum halen? Dat allemaal omdat er één emo zat te mekkeren? Begrijp er geen fuck van.quote:![]()
Wel raar, maar het is EA dus eigenlijk ook weer niet zo raarquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:07 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Nee nooit iets, nooit een waarschuwing gehad o.i.d. en alleen coins gekocht, nooit verkocht en dat heb ik ze ook verteld in de mail die ik terug heb gestuurd![]()
daarom heb ze gemailed op de 22e en toen kreeg ik die reactie die ik net hier poste, nu even afwachten tot ze reageren maar dat is inmiddels ook al 8 dagen geledenquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel raar, maar het is EA dus eigenlijk ook weer niet zo raar![]()
neequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gelukkig is fok niet van cup.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik kan die kanker cup echt niet winnen. Tering wat een bullshit krijg ik tegen zegMaar diep van binnen lach ik.![]()
Vriendschappelijke wedstrijden brengen vaak niet wat je verwacht. Vanavond maar eens een vette lay op PSG gedaan.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
hoe gaat het met over 0.5?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Vriendschappelijke wedstrijden brengen vaak niet wat je verwacht. Vanavond maar eens een vette lay op PSG gedaan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een geweldige tijd mee gehad. Van 45 euro naar 260 euro. en toen 2 keer op 1 dag 0-0quote:Sindsdien ben ik maar wat aan het aankutten, heb 100 euro terug gestort, en schommel nu tussen de 30 en 70 euro. Kort samengevat: Ik heb gewonnen, maar voel me moreel verliezer. Snif.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Wat was je tactiek?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Een geweldige tijd mee gehad. Van 45 euro naar 260 euro. en toen 2 keer op 1 dag 0-0Sindsdien ben ik maar wat aan het aankutten, heb 100 euro terug gestort, en schommel nu tussen de 30 en 70 euro. Kort samengevat: Ik heb gewonnen, maar voel me moreel verliezer. Snif.
![]()
wedden op 1 goal of meer. En de winst plus inzet bij de volgende wedstrijd inzetttenquote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
ok gewoon hele bankroll op 1 goal of meer klappen dusquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
wedden op 1 goal of meer. En de winst plus inzet bij de volgende wedstrijd inzettten![]()
Nee, had de bankroll in 4 stukjes gedeeld. Dus had 4 kleine bankjes zeg maar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:45 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ok gewoon hele bankroll op 1 goal of meer klappen dusMaar diep van binnen lach ik.![]()
waaromquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nee, had de bankroll in 4 stukjes gedeeld. Dus had 4 kleine bankjes zeg maar.![]()
zodat je na 4x fout pas blut bent ipv 1xquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Omdat je anders blut bent bij een 0-0. Nu had ik 2 keer 0-0 op 1 dag en had ik de helft van het totaal nog over.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
oke leukquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Omdat je anders blut bent bij een 0-0. Nu had ik 2 keer 0-0 op 1 dag en had ik de helft van het totaal nog over.![]()
Zorgen dat je niet voor 07:00 thuis bent, en niet voor morgen 12:00 op FOK te zien bentquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:54 schreef el-blanchito het volgende:
Wat zijn de plannen voor iedereen morgennacht?![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:55 schreef Freire het volgende:
[..]
Zorgen dat je niet voor 07:00 thuis bent, en niet voor morgen 12:00 op FOK te zien bent
Je had toch ook van die trieste lui die proberen om 00.00:00 te posten
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Notedquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:55 schreef Freire het volgende:
[..]
Zorgen dat je niet voor 07:00 thuis bent, en niet voor morgen 12:00 op FOK te zien bent![]()
Dat was de eerste post van dit jaar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:28 schreef Maver24 het volgende:
Even tijd voor een post. Gelukkig nieuwjaarFeyenoord Rotterdam![]()
Het lukt ook ieder jaar wel iemand, was laatst een topic over.. kan hem alleen niet terug vindenquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:57 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Je had toch ook van die trieste lui die proberen om 00.00:00 te posten![]()
![]()
van de meest gehate man nota benequote:Op dinsdag 30 december 2014 19:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat was de eerste post van dit jaar.![]()
![]()
Ja, sommige mensen hebben hun pc ingesteld met een programma'tje dat het gepost wordt om 00:00quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:03 schreef Freire het volgende:
[..]
Het lukt ook ieder jaar wel iemand, was laatst een topic over.. kan hem alleen niet terug vinden![]()
![]()
Dat is misschien nog wel triester dan echt om 00:00:00 zelf te willen postenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen hebben hun pc ingesteld met een programma'tje dat het gepost wordt om 00:00![]()
![]()
hoeren neuken nooit meer werken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:54 schreef el-blanchito het volgende:
Wat zijn de plannen voor iedereen morgennacht?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een jaar kan verrassend lopenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat was de eerste post van dit jaar.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
het houdt je van de straat en het is goedkoper dan een vrouwmensch (L)quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Een geweldige tijd mee gehad. Van 45 euro naar 260 euro. en toen 2 keer op 1 dag 0-0Sindsdien ben ik maar wat aan het aankutten, heb 100 euro terug gestort, en schommel nu tussen de 30 en 70 euro. Kort samengevat: Ik heb gewonnen, maar voel me moreel verliezer. Snif.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie andersquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat was de eerste post van dit jaar.![]()
![]()
veel wijn #fuckzhanoenfreirequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:54 schreef el-blanchito het volgende:
Wat zijn de plannen voor iedereen morgennacht?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tijd van Maver is precies zo'n tijd dat hij mensen nieuwjaar heeft gewenst, even naar buiten heeft staan kijken naar de vuurwerkpot van de buurman en om 00:30 dacht: "ik vind het wel weer welletjes, ik ga naar binnen". De rest is geschiedenisquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:06 schreef Freire het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel triester dan echt om 00:00:00 zelf te willen posten![]()
Het is wel een lastige materie. Ik las op voetbalwedden een post van iemand die als strategie had: ik back alle favorieten. Iedereen lachen natuurlijk, want dat is dom en ben je snel blut. Dus dacht ik: Dan lay ik alle favorieten. Maar zo simpel werkt het dus ook weer niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
het houdt je van de straat en het is goedkoper dan een vrouwmensch (L)Maar diep van binnen lach ik.![]()
was saai zonder stormquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tijd van Maver is precies zo'n tijd dat hij mensen nieuwjaar heeft gewenst, even naar buiten heeft staan kijken naar de vuurwerkpot van de buurman en om 00:30 dacht: "ik vind het wel weer welletjes, ik ga naar binnen". De rest is geschiedenisAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Uiteraard. Alles draait om het spotten van value.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het is wel een lastige materie. Ik las op voetbalwedden een post van iemand die als strategie had: ik back alle favorieten. Iedereen lachen natuurlijk, want dat is dom en ben je snel blut. Dus dacht ik: Dan lay ik alle favorieten. Maar zo simpel werkt het dus ook weer niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pareltje weer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Trapz had een OptaJohan variant over Maver gemaakt; OptaMaver. Maver werd boos, opende een topic in FB en babbelde met twitter, waardoor het twitter account werd opgeschort, ookal er geen enkele persoonlijke informatie op stond. Vervolgens werd dus ook het topic meer dan een week dichtgegooid door Yvonne.quote:Boh, Benedict Vilakazi.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel echt weinig namen die ik ken van Zuid-Afrika:
Doel: Brilliant Khuzwayo, Darren Keet, Jackson Mabokgwane
Verdediging: Nhlapo, Phungwayo, Ngcongca, Hlatshwayo, Mathoho, Coetzee, Matlaba
Middenveld: Zwane, Jali, Letsholonyane, Zungu, Sangweni, Furman, Phala, Masango, Manyisa
Aanval: Parker, Rantie, Ndulula, VilakaziBazen weten.
quote:Nice. Wijnliefhebbers. Wat drink je? Ik ben me er de laatste tijd ook in aan het verdiepen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Je vriendin heeft een slechte invloed op jequote:Op dinsdag 30 december 2014 19:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]Nice. Wijnliefhebbers. Wat drink je? Ik ben me er de laatste tijd ook in aan het verdiepen.
![]()
Daar ben ik gelukkig mee begonnen voor ik haar kende.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:44 schreef Freire het volgende:
[..]
Je vriendin heeft een slechte invloed op jeWat is er mis met wijn?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoe is het met de dame?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar ben ik gelukkig mee begonnen voor ik haar kende.Wat is er mis met wijn?
Prosecco
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Zhano en ik hebben besloten dat echte mannen geen wijn drinkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar ben ik gelukkig mee begonnen voor ik haar kende.Wat is er mis met wijn?
![]()
quote:Ik ben bepaald geen wijnsnob ofzo en vind het al snel lekker. Mijn ouders gingen altijd al graag uit eten en vanaf het moment dat het een beetje kon heb ik altijd een wijntje meegedronken en dat groeit dan vanzelf. Al drink ik verder gewoon bier hoor (in de kroeg, met vrienden etc).quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pareltje weer.
[..]
[..]
Boh, Benedict Vilakazi.Bazen weten.
[..]Nice. Wijnliefhebbers. Wat drink je? Ik ben me er de laatste tijd ook in aan het verdiepen.
Voor een lekkere dessert wijn kan je me wel echt wakker maken, maar dat drink ik dan ook maar een paar keer per jaar. Verder eerst voornamelijk wit gedronken (hoe droger hoe beter), maar laatste jaren juist steeds meer rood. Heb thuis altijd wel een doosje Oude Kaap staan (wit) en rood wisselt wat. Heb er nog steeds vrij weinig verstand van though
Laatst met die wijnvoordeel acties ook goed ingekocht
Vriend van me heeft trouwens een eigen wijnhandel, dus daar probeer ik ook maar wat van op te steken
Niet dat Freire een neuk geeft om dit antwoord
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wijn haal ik eigenlijk alleen als ik een thuis-date heb. Kan ik me herinneren.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:48 schreef Freire het volgende:
[..]
Zhano en ik hebben besloten dat echte mannen geen wijn drinkenMaar diep van binnen lach ik.![]()
huh maar er is toch geen dessert als je wakker wordtquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bepaald geen wijnsnob ofzo en vind het al snel lekker. Mijn ouders gingen altijd al graag uit eten en vanaf het moment dat het een beetje kon heb ik altijd een wijntje meegedronken en dat groeit dan vanzelf. Al drink ik verder gewoon bier hoor (in de kroeg, met vrienden etc).
Voor een lekkere dessert wijn kan je me wel echt wakker maken, maar dat drink ik dan ook maar een paar keer per jaar. Verder eerst voornamelijk wit gedronken (hoe droger hoe beter), maar laatste jaren juist steeds meer rood. Heb thuis altijd wel een doosje Oude Kaap staan (wit) en rood wisselt wat. Heb er nog steeds vrij weinig verstand van though
Vriend van me heeft trouwens een eigen wijnhandel, dus daar probeer ik ook maar wat van op te steken
Niet dat Freire een neuk geeft om dit antwoord![]()
Ik eet altijd een toetje in de ochtend en wat muesli voor het slapen gaan. Topshow.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
huh maar er is toch geen dessert als je wakker wordtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Broodje frikandelquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Over desserts gesproken, moet morgen voor zeven man iets verzinnen. Wie heeft er tips![]()
Trifle of tiramisu ofzo?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Over desserts gesproken, moet morgen voor zeven man iets verzinnen. Wie heeft er tipsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Crème Brûlée.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Over desserts gesproken, moet morgen voor zeven man iets verzinnen. Wie heeft er tips
Shit net te laat.![]()
Deze man weet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wijn haal ik eigenlijk alleen als ik een thuis-date heb. Kan ik me herinneren.![]()
Ik heb net een fles champange gekocht. Dat is wel weer genoeg wijn voor mij.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het was oprechte interessequote:Op dinsdag 30 december 2014 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bepaald geen wijnsnob ofzo en vind het al snel lekker. Mijn ouders gingen altijd al graag uit eten en vanaf het moment dat het een beetje kon heb ik altijd een wijntje meegedronken en dat groeit dan vanzelf. Al drink ik verder gewoon bier hoor (in de kroeg, met vrienden etc).
Niet dat Freire een neuk geeft om dit antwoord
Zelf vind ik het niet te pruimen, maar heb laatst wat avonden in een restaurant gewerkt waar je ook enigszins kennis moest hebben van de wijnen die ze schenken. Het is best interessant, maar niet mijn ding![]()
![]()
Chianti'tje ofzo. Best te doen, bij gebrek aan bier. Maar dan ook echt alleen dan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Chianti'tje ofzo. Best te doen, bij gebrek aan bier. Maar dan ook echt alleen dan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Champagnequote:Op dinsdag 30 december 2014 20:48 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb net een fles champange gekocht. Dat is wel weer genoeg wijn voor mij.![]()
![]()
Ja. typotje moet kunnen.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wijn haal ik eigenlijk alleen als ik een thuis-date heb. Kan ik me herinneren.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij mij ook ja. Misschien DM ik je trouwens binnenkort voor wat tips over ontwijkingstactiekenquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De laatste keer bleef de wijn gewoon dicht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |