SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
[ Bericht 1% gewijzigd door HugoohAFCA op 31-12-2014 15:42:43 ]![]()
Ik heb het tegenwoordig wat beter verstoptquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Allemaal even snoepen uit die rugzak van jouw.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Verstandigquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb het tegenwoordig wat beter verstopt![]()
quote:quote:Dear Customer,
We are contacting you in relation to the query that you have raised regarding your account.
We would like to advise that we are currently looking into the matter for you and we will be in touch with you once our investigation is complete.
In the meantime should you wish to review our Terms of Service they can be found here: http://tos.ea.com/legalapp/WEBTERMS/US/en/PC/
Thank you for your patience and understanding in this matter.
Yours sincerely,
Eithna
EA Terms of Service![]()
Beste Roy,quote:
Wat vind jij van van de gebeurtenissen de afgelopen 2 weken?
Met vriendelijke groet,
Choo Choo![]()
Alcohol met oud en nieuw staat garant voor agressie tegen feestende lui, hulpverleners, ongelukken met vuurwerk etc. .Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ja we zien wel joh, ze zeggen dat ik coins heb verkocht. Dit heb ik nooit gedaan dusmisschien is er nog wat te fixen met hun kerstgedachten.quote:wat bedoel je ?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:49 schreef Freire het volgende:
[..]
Beste Roy,
Wat vind jij van van de gebeurtenissen de afgelopen 2 weken?
Met vriendelijke groet,
Choo Choo![]()
De bans die zijn uitgedeeld, het sluiten van het topicquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja we zien wel joh, ze zeggen dat ik coins heb verkocht. Dit heb ik nooit gedaan dusmisschien is er nog wat te fixen met hun kerstgedachten.
[..]
wat bedoel je ?![]()
wie zijn er gebanned? Verder boeit het me nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:50 schreef Freire het volgende:
[..]
De bans die zijn uitgedeeld, het sluiten van het topic![]()
Ozz, Rolls reus (beide perm) en Trapzquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:51 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wie zijn er gebanned? Verder boeit het me niet![]()
Waarom die eerste twee eigenlijk precies? Want Trapz is door die twitter account neem ik aan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:52 schreef Freire het volgende:
[..]
Ozz, Rolls reus (beide perm) en TrapzHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Reus vanwege die "kuthoer" post? Echt?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
haha lekker voor dn turkquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:52 schreef Freire het volgende:
[..]
Ozz, Rolls reus (beide perm) en Trapz![]()
Rolls heeft zelf geen idee waarom. Dat is nog het meest schrijnende.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom die eerste twee eigenlijk precies? Want Trapz is door die twitter account neem ik aan.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Omdat ze beide een opmerking plaatste richting der fuhrerquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom die eerste twee eigenlijk precies? Want Trapz is door die twitter account neem ik aan.![]()
Die toch? Of toch der?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:55 schreef Freire het volgende:
[..]
Omdat ze beide een opmerking plaatste richting der fuhrerMaar diep van binnen lach ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |