SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor uitgebreide statistieken:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan z'n hele repertoire opnoemen, één pot nat...quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:29 schreef Elfletterig het volgende:
Dat intro van Bruce doet me ergens aan denken. Een ander nummer begint met precies zo'n riedeltje. Ritmisch identiek. Ik ga erop komen.
Uccie en ik zijn hier blij mee.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:27 schreef Sfeermaker het volgende:
Marianne Rosenberg - Ich Bin Wie Du
Die krijgt volgend jaar volle bak steun van fok!
Ik vind Absolution teveel voortkabbelen en Origin te veel RatMquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Toen ze nog echte jonkies waren. Ook een heerlijk album.
Maar als ik Stockholm Syndrome weer hoor...damn
En we zullen geen namen noemen, zoals die van S*nd*r d* H**r.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, ieder z'n smaak hè? Ik vind Wouter van der Goes prettig om naar te luisteren. Hij praat rustig en presenteert echt in dienst van de muziek. Sommige dj's vinden zichzelf belangrijker dan de platen die ze draaien.
Ik heb 'm al:quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Born to Run een vrij gelijk intro hebben.
Bij de verkeerde persoonquote:
Sonder de Hoer?quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En we zullen geen namen noemen, zoals die van S*nd*r d* H**r.
Niet meteen incorrect.quote:
Dacht dat jij nu mobiel zat.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij de verkeerde persoon
maar maakt niet uit. Ik had het niet gezien.
Dat hoer is nog niet eens zo vergezocht.quote:
Ik heb respect voor Bruce Springsteen, hoe hij maar doordraaft, muziek blijft maken, live geweldige shows neerzet, etc. Maar zelf heb ik weinig met z'n muziek. Maar een paar nummers vind ik écht de moeite waard.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:30 schreef MadMaster het volgende:
Zo, teruggekaapt...
[..]
Je kan z'n hele repertoire opnoemen, één pot nat...
Dan verschillen we van mening. Op Absolution hoor je de veelzijdigheid die ze hebben. Origin heeft Bliss, Citizen Erased, Micro Cuts en Megalomania en kan dus in mijn ogen niks fout doenquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Absolution teveel voortkabbelen en Origin te veel RatM
soundsjustlike.comquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb 'm al:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Animals - Don't let me be Misunderstoodom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bruce Springsteen-Badlands [w/ lyrics on screen]
nee hoor, ik ben thuis met de kids.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dacht dat jij nu mobiel zat.
Ik even niet, vandaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop