Is ook wel handig, als je in de nacht werkt, wel een rustige tijd om te leven, snachts en smorgens vroeg, als ik weer eens doorging/gaat en dan om 8 uur boodschappen ging/ga doen, rustig man, bijna niemand in een supermarkt.quote:Op woensdag 31 december 2014 04:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zit ook in mijn genen, was met nachtdienst altijd de meest wakkere van het spul.
Komt wel goed Choco.... Fijna avond alvast ...quote:Op woensdag 31 december 2014 04:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is vervelend, hopen dat het zo lukt.
Neuh niet bang voor vuurwerk, maar mensen in mijn huis die vermaakt moeten worden.![]()
6 mensen voeren. En sociaal zijn en zo. Dat is zeer vermoeiend![]()
Maar zal wel meevallen, ben gewoon een stresskip soms.
Absoluut. Altijd positief blijven.quote:Op woensdag 31 december 2014 04:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt wel goed Choco.... Fijna avond alvast ...
Ik ga naar bed ... Dus je mag je verder met sig000 vermaken
Trustenen jij ook sig
Was iets van 9 uur slaap in 3 dagen.quote:Op woensdag 31 december 2014 04:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is dan ook erg vervelend. En vermoeiend.
Op mijn klok nog niet hoor en in de winter duurt het langer voordat het licht wordt.quote:Op woensdag 31 december 2014 04:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Slaap lekker voor straks. Het is bijna 5 uur.![]()
spam hoer!quote:
Dat is een geniaal jaarwisseling nummer.quote:
Het is nu beetje kort dag, verder valt er met mij altijd wat te regelen.quote:Op woensdag 31 december 2014 07:12 schreef MadMaster het volgende:
Kan je vanavond hier komen draaien, Sig?
Even een paar uur klussen zo en dan is 2014 klaar qua werk...
Ik snap het.quote:Op woensdag 31 december 2014 07:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is nu beetje kort dag, verder valt er met mij altijd wat te regelen.
Ik ben het wel weer beetje zat hier en Piet komt weer vol energie terug aan zijn laatste sms te zien.quote:Op woensdag 31 december 2014 07:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap het.
Je zal Piet ook wel op moeten halen.
Doe de groeten aan hem en wens 'm een gelukkig 2015.
Voor zover hij daarvoor open staat...
Een extra receptje vragen kan natuurlijk geen kwaad.quote:Op woensdag 31 december 2014 07:21 schreef sig000 het volgende:
Zou er veel doping zitten in zo'n medicijnkast van zo een opvang instelling?
Piet wacht daar niet op, die duikt gelijk de kast in.quote:Op woensdag 31 december 2014 07:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een extra receptje vragen kan natuurlijk geen kwaad.
Kan nog net op de ziektekostenverzekering van dit jaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |