Ik heb ''mijn'' plaatje opgeslagen hoorquote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 01:39 schreef sig000 het volgende:
Amai, het was toch iets verder dan ik dacht.
Hij was alleen een uur later dan afgesproken, moest dik 100 km meer rijden dan verwacht.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]... Toch verder niet jouw probleem, of had je reiskosten vergoeding beloofd?
Volgende keer ff snel op internet checkenquote:Op woensdag 31 december 2014 03:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij was alleen een uur later dan afgesproken, moest dik 100 km meer rijden dan verwacht.
Netjes...quote:Op woensdag 31 december 2014 03:13 schreef sig000 het volgende:
Kreeg netjes sms van 'm onderweg op afgesproken tijd, ben nu in NL het wordt wat later.
TV staat er toevallig op.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Netjes...
Nu The Lau met Blauw op 222 maar denk dat MM al slaapt
Dat kan gebeuren. Maar over die pc, was dat een heel bijzonder dat ze die niet in Belgie voor minder konden vinden?quote:
Heb geen idee? Ik was te goedkoop waarschijnlijk.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren. Maar over die pc, was dat een heel bijzonder dat ze die niet in Belgie voor minder konden vinden?
Dan moet ze wel heel lelijk zijn geweestquote:Op woensdag 31 december 2014 03:19 schreef sig000 het volgende:
Ook bijzonder, die Belg had zijn vriendin meegenomen en tijdens kopen van de PC in de auto laten zitten.
Maar nog wel wat winst opgemaakt neem ik aanquote:Op woensdag 31 december 2014 03:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb geen idee? Ik was te goedkoop waarschijnlijk.
Hij had een Audi met donkere ramen dus kon het niet zien toen ik nog even meeliep om de dozen te dragen.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet ze wel heel lelijk zijn geweest
Nee, dan valt er moeilijk over te oordelenquote:Op woensdag 31 december 2014 03:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij had een Audi met donkere ramen dus kon het niet zien toen ik nog even meeliep om de dozen te dragen.
Het is een hobby.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nog wel wat winst opgemaakt neem ik aan
Het was wel een aardig luxe Audi, redelijk recent type.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, dan valt er moeilijk over te oordelen
Maar dan wel een 2e hands pc kopen ... Vaag...quote:Op woensdag 31 december 2014 03:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was wel een aardig luxe Audi, redelijk recent type.
Ben nog van de oude stempel van grote PC kasten en dikke hardware er in.quote:
Wel een aardig goede met recent spul.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan wel een 2e hands pc kopen ... Vaag...
Ik heb nog 2 desktops staan, maar gebruik ze nooit omdat ze op de slaapkamers/studie staan en ik daar bijna nooit meer kom... Draaien beide op Ubuntu...quote:Op woensdag 31 december 2014 03:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben nog van de oude stempel van grote PC kasten en dikke hardware er in.
Blijkbaar is daar nog steeds vraag naar.
Een oude Pentium 4 draait ook nog wel op ubuntu.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 desktops staan, maar gebruik ze nooit omdat ze op de slaapkamers/studie staan en ik daar bijna nooit meer kom... Draaien beide op Ubuntu...
Ja met Windows 8 zal dat wat minder gaan denk ik ... nooit gechecktquote:Op woensdag 31 december 2014 03:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een oude Pentium 4 draait ook nog wel op ubuntu.
Bij de private recycling, niet bij het gemeentelijk afval depo ... Oude utp kabels is ook wel aardig en andere koperkabels.... .Dat hadden we bij mn vorige job op het datacenter een jaar opgespaard, met wat oude computer cabinets... Hadden we iets van 900 EUroquote:Op woensdag 31 december 2014 03:39 schreef sig000 het volgende:
*btw, oude PC hardware levert per KG nog redelijk wat op bij de recycling.
Bij ons kwamen ze het halen met een containerquote:Op woensdag 31 december 2014 03:41 schreef sig000 het volgende:
Spaar het altijd op en ga dan inleveren als ik weer volle auto heb.
Oude metalen handel is goede business.
Die gasten bij afvaldepot hebben mooie bijverdienste met wat ze er tussenuit pakken.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de private recycling, niet bij het gemeentelijk afval depo ... Oude utp kabels is ook wel aardig en andere koperkabels.... .Dat hadden we bij mn vorige job op het datacenter een jaar opgespaard, met wat oude computer cabinets... Hadden we iets van 900 EUro
De losser mag het zelf al voorsorterenquote:Op woensdag 31 december 2014 03:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die gasten bij afvaldepot hebben mooie bijverdienste met wat ze er tussenuit pakken.
In afgedankt PC spul zitten heleboel metalen die prima hergebruikt kunnen worden.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij ons kwamen ze het halen met een container
Ja goud klompenquote:Op woensdag 31 december 2014 03:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
In afgedankt PC spul zitten heleboel metalen die prima hergebruikt kunnen worden.
Je kunt aardig de kost verdienen met wat mensen weggooien.
Overdrijven is ook een vak maar er zit zeker veel geld in recycling.quote:
Ik weet het , hadden we ook met Sony .... 100-en Oude afgeschreven pizza dozen en harddisken werden door speciaal recycling and data destruction bedrijf afgevoerd .....quote:Op woensdag 31 december 2014 03:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak maar er zit zeker veel geld in recycling.
IT bedrijven zijn blij met een betrouwbaar bedrijf die de afgeschreven spullen deskundig en verantwoord verwerkt
Ja kan ik me iets bij voorstellen iddquote:Op woensdag 31 december 2014 03:59 schreef sig000 het volgende:
*btw, in het oud papier kom je de vreemdste dingen tegen.
Ik slaap het liefst in de ochtend, dan ben ik minst productief.quote:Op woensdag 31 december 2014 04:01 schreef ChocoFan het volgende:
Nog wakker hier, waarom slapen jullie niet?
Ik kan niet slapen.Teveel spanning geloof ik, kerst was makkie, oudejaarsdag.
Ah, oorzaak en gevolg.quote:Op woensdag 31 december 2014 04:04 schreef sig000 het volgende:
25 jaar ploegendienst heeft zijn sporen nagelaten.
Ik wou zo gaan pitten ... Gisteren kon ik ook niet in slaap komen maar hoop dat het nu wel gaat.quote:Op woensdag 31 december 2014 04:01 schreef ChocoFan het volgende:
Nog wakker hier, waarom slapen jullie niet?
Ik kan niet slapen.Teveel spanning geloof ik, kerst was makkie, oudejaarsdag.
Toch zaten er steeds weer dingen tussen die me verbaasde.quote:Op woensdag 31 december 2014 04:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kan ik me iets bij voorstellen idd
Heel lang geleden ded ik iets met oud papier ophalen , maar toen zaten we nog op de lagere school .... Nu spaar ik het op en dan naar de speciale containerquote:Op woensdag 31 december 2014 04:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch zaten er steeds weer dingen tussen die me verbaasde.
Dat is vervelend, hopen dat het zo lukt.quote:Op woensdag 31 december 2014 04:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wou zo gaan pitten ... Gisteren kon ik ook niet in slaap komen maar hoop dat het nu wel gaat.
Geen zin aan oudejaarsavond? bang voor het vuurwerk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |