SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn weleens vaker associaties in mijn hoofd die de rest van de wereld niet begrijpt, dus daar ben ik wel aan gewend.quote:
Kopje zenthee?quote:
Oliebollen haal ik straks, en nu Zentheequote:Op woensdag 31 december 2014 11:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn weleens vaker associaties in mijn hoofd die de rest van de wereld niet begrijpt, dus daar ben ik wel aan gewend.(hint: Samenvattingen topic)
[..]
Kopje zenthee?![]()
Ik heb zowaar een oliebol op.
Dapper!quote:Op woensdag 31 december 2014 11:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga alvast beginnen aan mijn goede voornemens : hardlopen
Fann hoe bevalt dat speciale UV wasmidddel ? Is het wat?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:35 schreef FANN het volgende:
Ik snap hem niet King...
Maar goed laatste dag van dit jaarik heb al van alles gedaan, straks
laatste was ophangen en dan ben ik klaar.
Nu effe pauze....
Shit dat is balen ... Succes en sterkte er meequote:Op woensdag 31 december 2014 12:29 schreef MadMaster het volgende:
Fuck, zo nog met de achtergebleven kat naar de dokter.
Gaat nu ook niet goed.
Ik heb er even geen zin in...
He wat een ellende op de laatste dag van het jaar.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:29 schreef MadMaster het volgende:
Fuck, zo nog met de achtergebleven kat naar de dokter.
Gaat nu ook niet goed.
Ik heb er even geen zin in...
Wat is er precies niet goed? Ontlasting, braken? Apathisch?quote:Op woensdag 31 december 2014 12:55 schreef MadMaster het volgende:
Ook dank, Dees!
Om 15.15u kan ik terecht, even wachten nu op mw. MM.
Dan hier maar even rondhangen...
Niet eten en daardoor waarschijnlijk dus ook niet schijten.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is er precies niet goed? Ontlasting, braken? Apathisch?
Even afwachten wat de DA zegt natuurlijk, maar misschien knapt hij wel op als hij straks weer een kameraadje heeft.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet eten en daardoor waarschijnlijk dus ook niet schijten.
Ik denk dat het eenzaamheid is. Voorheen moest 'ie wel eten, anders vrat die andere alles op.
Nu heeft meneer geen concurrentie meer en lijkt 'ie het wel best te vinden...
Levendig is 'ie nog wel, dus ik heb goede hoop...
Dat duurt nog minstens een maand.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even afwachten wat de DA zegt natuurlijk, maar misschien knapt hij wel op als hij straks weer een kameraadje heeft.
Die Limburg-kat nemen is dan mss wel een hele goede move.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat het eenzaamheid is. Voorheen moest 'ie wel eten, anders vrat die andere alles op.
Die maand dan maar flink verwennen en heel veel aandacht gevenquote:Op woensdag 31 december 2014 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat duurt nog minstens een maand.
Vrijdag gaan we daarvoor op pad...
ah bah... dat is zielig en dan heb je nog mensen die zeggen dat dieren geen gevoel hebbenquote:Op woensdag 31 december 2014 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je ze te vaak rosbief en zulks geeft willen ze niks anders meerquote:Op woensdag 31 december 2014 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die maand dan maar flink verwennen en heel veel aandacht geven
Beter dat dan dat ze niks vreten...quote:Op woensdag 31 december 2014 13:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je ze te vaak rosbief en zulks geeft willen ze niks anders meerdat drama had
ik met die twee mormels van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |