Ik ben geoloog in opleidingquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:49 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vertel eens iets meer over die stenen.
Benijdenswaardig. Ik ben autodidact.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben geoloog in opleiding
[ afbeelding ]
Wat leer je jezelf dan zoal?quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:52 schreef Downwards het volgende:
[..]
Benijdenswaardig. Ik ben autodidact.
Nou nou even dimmenquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik werkelijk zo slim was zat ik hier nu niet
Tis toch zo, dan had ik beter geweten dan al dat lange afstands gedoe..quote:
Ach, de rest van de users hier is wel intelligent en die zitten hier ook.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik werkelijk zo slim was zat ik hier nu niet
Wow. Cool. Dat wil ik ook, maar nooit genoeg concentratie voor om er echt voor te gaan zittenquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:56 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het programmeren van drumcomputers, synthesizers en software.
Als je een progje kunt maken dat .raw heightmaps kan omzetten naar greyscale bitmaps...quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:56 schreef Downwards het volgende:
[..]
Die bestaan toch? Heeft iemand je pas nog op gewezenquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je een progje kunt maken dat .raw heightmaps kan omzetten naar greyscale bitmaps...
Dat is wel tofquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:56 schreef Downwards het volgende:
[..]
ehh...weet jij nog hoe die heette???quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die bestaan toch? Heeft iemand je pas nog op gewezen
Ik houd mijn computer liever gewoon schoonquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon hacks en cracks downloaden jonguh
Nee, dat dan weer niet..quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ehh...weet jij nog hoe die heette???
En dikke kans dat het niet werkt, de meeste programma's die raw bestanden kunnen openen/converteren, zijn gemaakt op raw bestanden van fotocamera's
Niet alles is een virus hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik houd mijn computer liever gewoon schoon
Professioneel in de zin dat ik wel (vaker) platen heb uitgebracht (zowel op vinyl als digitaal). Verder met wat projectjes bezig die nog pril zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel tof
Ik hou zelf ook wel van een beetje coden, maar heel ver gaat dat niet.
Doe je er professioneel ook wat mee?
Het hoeft maar 1x mis te gaan en ik heb niet zoveel zin om een halve dag opnieuw alles te moeten gaan setuppenquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet alles is een virus hoor
torrents worden veelal gecontroleerd
Backups maken jonguhquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het hoeft maar 1x mis te gaan en ik heb niet zoveel zin om een halve dag opnieuw alles te moeten gaan setuppen
Met de hoeveelheid data die ik heb, ben ik daar ook een halve dag mee bezig, mij teveel geklootquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Backups maken jonguh
Scheelt je een hoop tijd
Die zijn zo opnieuw geregeldquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb gewoon niets op mijn schamele laptopje, ik zou alleen de nudies van vele FOK!kers verliezen.
Omdat jij jij bent.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:12 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom slaap ik niet, waarom ben ik een junk.
Zoveel vragen op dit late tijdstip.
Ik voel je in dezen..quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wou nu gaan slapen, maar er is een leuk nieuw topic in r&p verschenen #addictedquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:12 schreef Lokasenna het volgende:
Hopeloos geval. #lerenaccepterenquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker is dat, hoe breng ik hier verandering in?
Nee, ik ga mezelf door deze nachten heen slepen en blijf strijdenquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:13 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hopeloos geval. #lerenaccepteren
Hersenloze seks.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker is dat, hoe breng ik hier verandering in?
Masturbatie wel eens overwogen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik ga mezelf door deze nachten heen slepen en blijf strijden
quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klinkt als een optie.
Maar ik ben kieskeurig
Voor hersenloze seks is kieskeurig zijn niet echt handig lijkt mequote:
Het is zoals met alles, je bouwt een tolerantie op, dan werkt het niet meer zo goedquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:15 schreef Downwards het volgende:
[..]
Masturbatie wel eens overwogen?
Mijn lichaam is een tempel, jwz.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor hersenloze seks is kieskeurig zijn niet echt handig lijkt me
Er zijn ook geesten die zeggen dat het steeds beter wordt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is zoals met alles, je bouwt een tolerantie op, dan werkt het niet meer zo goed
Alles went, behalve een vent dus snel maar een vent opzoeken danquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is zoals met alles, je bouwt een tolerantie op, dan werkt het niet meer zo goed
Het wordt ook wel beterquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:18 schreef Downwards het volgende:
[..]
Er zijn ook geesten die zeggen dat het steeds beter wordt.
Gewoon eerst kieskeurig zijn en pas in de slaapkamer in een nobrainer veranderenquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor hersenloze seks is kieskeurig zijn niet echt handig lijkt me
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon eerst kieskeurig zijn en pas in de slaapkamer in een nobrainer veranderen
Lol. je kunt jezelf niet eens meer in slaap vingeren?quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt ook wel beter
Maar het helpt niet meer om in slaap te komen
Bovendien ben ik verzadigd voor vandaag.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alles went, behalve een vent dus snel maar een vent opzoeken dan
Wijze man ditquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon eerst kieskeurig zijn en pas in de slaapkamer in een nobrainer veranderen
Kieskeurig zijn heeft wel z'n nadelen..quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zei ook niet met mij.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klinkt als een optie.
Maar ik ben kieskeurig
Kieskeurig zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kieskeurig zijn heeft wel z'n nadelen..
Jij bent hier ook niet.quote:
In je foboquote:
Ook al zou ik er wel zijn dan nog niet denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij bent hier ook niet.
Met de mensen die hier wel zijn op dit moment hoef ik geen hersenloze seks, bovendien slapen ze.
Oh, das de mijne jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:29 schreef Elan het volgende:
[..]
In je fobo
keek ff toen dacht ik damn das een grote auto maar jij bent natuurlijk niet zo heel grootno offence verder of kutgrapjes
Die zijn er al weer onder vandaan en verkochtquote:
Wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook al zou ik er wel zijn dan nog niet denk ik.
Mocht je willen weten welke wel:quote:
Gelukkig zal het verlies niet groot zijn, ben geen trofee ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:37 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nu moet je écht voorzichtig zijn, jongen!
Dat valt nog te bezien.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig zal het verlies niet groot zijn, ben geen trofee ofzo
Nu ben je te bescheiden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk allemaal een kwestie van standaarden
Thigh gaps zijn overratedquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, heb hele puntige knieen en maar matige thigh gap
Een harig kutje en een acceptabele lichaamstemperatuur en het is prima.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, heb hele puntige knieen en maar matige thigh gap
Nou ja, dat bedoel ik dus met die kwestie van standaarden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:44 schreef Downwards het volgende:
[..]
Een harig kutje en een acceptabele lichaamstemperatuur en het is prima.
Je kunt je afvragen in hoeverre die er zijn en van toepassing.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoel ik dus met die kwestie van standaarden.
Ik heb ze wel, weet niet of ze terecht zijn maar het lijkt te werkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen in hoeverre die er zijn en van toepassing.
Wat ouderwets, maar zal te maken hebben met de omgeving waarin je bent opgegroeid.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ze wel, weet niet of ze terecht zijn maar het lijkt te werken
Reuze ouderwets. Er is maar een mannelijk geslachtsdeel dat mij van binnen heeft beroerd tot nu toe, maar ben niet echt iets tekort gekomen ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:49 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wat ouderwets, maar zal te maken hebben met de omgeving waarin je bent opgegroeid.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo maar eens pogen te gaan slapen..
Slapen is voor butjesquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo maar eens pogen te gaan slapen..
Dat werkt alleen maar averechts; ik denk dat je nog wilder en levendiger wordt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe een beetje dansjes door de kamer omdat ik hoop dat ik dan moe word
Dat merkte ik alquote:Op dinsdag 30 december 2014 04:07 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat werkt alleen maar averechts; ik denk dat je nog wilder en levendiger wordt.
Ik dans mee, ik ben weer vrolijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe een beetje dansjes door de kamer omdat ik hoop dat ik dan moe word
In dit geval kon je er weinig aan doen; je wist niet hoe desastreus het zou uitpakken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat merkte ik al
Ik heb de neiging toe te geven aan de drang naar slaapopwekkende middelen
Neem dan slaapverwekende middelen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat merkte ik al
Ik heb de neiging toe te geven aan de drang naar slaapopwekkende middelen
quote:
Nee ik moet sterk zijnquote:Op dinsdag 30 december 2014 04:10 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Neem dan slaapverwekende middelen.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:12 schreef Lokasenna het volgende:
Nee ik moet sterk zijnIn 2015 weer
Lolwut.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
I feel some kind of nerd love in my stomach
Hoezo werd je er geil van?quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon dat plaatje
Ik werd er blij van
quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon dat plaatje
Ik werd er blij van
Ik werd er suïcidaal van.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:22 schreef NiceHat het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moest ik wel even hard om lachen...
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:24 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch! [ afbeelding ]
Hehe.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:22 schreef NiceHat het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moest ik wel even hard om lachen...
Dat hoeft niet stiekemquote:Op dinsdag 30 december 2014 04:27 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Inderdaad. Liefde is: samen lachen om Data (en stiekem geilen op Riker).
Ik had zin om een mandarijntje te eten maar nu geen zin meer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:33 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hoezo? Is gewoon een seizoenkaarthouder van Newcastle United.
Een gezonde jongen die je op De Veluwe ook had kunnen aantreffen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had zin om een mandarijntje te eten maar nu geen zin meer.
Ze zijn overal, die fatties.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:35 schreef Downwards het volgende:
[..]
Een gezonde jongen die je op De Veluwe ook had kunnen aantreffen.
Schijnen toch beesten in bed te zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn overal, die fatties.
Tevens heb ik nooit een Veluwse jongen gehad :$
Van wie heb je dat gehoord?quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:36 schreef Downwards het volgende:
[..]
Schijnen toch beesten in bed te zijn.
Wow, ik heb wat gemist in mijn jeugd danquote:Op dinsdag 30 december 2014 04:37 schreef Downwards het volgende:
[..]
Van mijn tante. Neukt een beetje door het hele land.
Zou er nog eens een weekendje terug kunnen keren.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow, ik heb wat gemist in mijn jeugd dan
Meh. Een uur of 24 daar en ik vind het meestal wel weer mooi geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:39 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou er nog eens een weekendje terug kunnen keren.
Zouden de beesten toch aardig huis kunnen houden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meh. Een uur of 24 daar en ik vind het meestal wel weer mooi geweest.
Ze hebben langer nodig om mijn hartje te winnenquote:Op dinsdag 30 december 2014 04:41 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zouden de beesten toch aardig huis kunnen houden.
Zelfs die boeren zou het in een paar uur moeten kunnen lukken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze hebben langer nodig om mijn hartje te winnen
Moet ik dit zien als een belediging over hoe gemakkelijk ik ben?quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zelfs die boeren zou het in een paar uur moeten kunnen lukken.
Meer dat je zo onweerstaanbaar bent dat ze alles uit de kast zullen trekken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet ik dit zien als een belediging over hoe gemakkelijk ik ben?
Iedereen daar kent mij al denk ik, ik denk niet dat ik veel zou losmaken daarquote:Op dinsdag 30 december 2014 04:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Meer dat je zo onweerstaanbaar bent dat ze alles uit de kast zullen trekken.
Jeugdsentimenten. Hormonen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen daar kent mij al denk ik, ik denk niet dat ik veel zou losmaken daar
Jij maakte na de lokale kermis nog een paar ratslagen in het weiland?quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja gewoon nee
Ik stond wel bekend als een beetje gek op een niet sexy manier
2social4mequote:Op dinsdag 30 december 2014 04:53 schreef Downwards het volgende:
[..]
Jij maakte na de lokale kermis nog een paar ratslagen in het weiland?
Gekke boel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:56 schreef Downwards het volgende:
[..]
Oké, ik heb ooit eens patat uit een puntzak gegeten in plaats van uit een bakje.
het was niet dat ik vond dat ze afstandelijk kijkt, het was een vraag of ze dat zelf niet vondquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ze zo kijkt zoals in haar fobo niks aan het handje toch?
Iemand had jeukquote:Op dinsdag 30 december 2014 07:30 schreef artelligence het volgende:
Ik heb gewoon 4 notes.
Ik had er altijd 3.
Wat is deze?
En nu?quote:Op dinsdag 30 december 2014 07:20 schreef artelligence het volgende:
Goedemorgen.
Yats heeft gezoend.
En wat is in stijl afscheid nemen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:38 schreef Californium het volgende:
Mogguh.
Ik heb voor het eerst in mijn leven het gevoel dat ik in stijl afscheid moet nemen van dit jaar.... een soort dwang eigenlijk. Helemaal klaar met 2014
Daar ben ik nog niet helemaal achterquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wat is in stijl afscheid nemen?
Goede UIquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:48 schreef over_hedge het volgende:
Ik verveel mij. En dit topic staat erg vaak in active topics dus hier is vast leven. Hoi.
Kishna zijn actiesquote:
2014 voor mij ook een goed jaar. 2015 kan alleen maar beter wordenquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
2014 was voor mij eigenlijk best lekker.
Ik heb geen idee wat 2015 voor mij in petto heeft, hopelijk weer seks.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:00 schreef Solique het volgende:
[..]
2014 voor mij ook een goed jaar. 2015 kan alleen maar beter worden
Denk eens niet zo met je piemel, Bor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat 2015 voor mij in petto heeft, hopelijk weer seks.
Dat is altijd goed tochquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat 2015 voor mij in petto heeft, hopelijk weer seks.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk eens niet zo met je piemel, Bor.
Neequote:
Ai, zuur man. Ik werk vandaag nog een kort dagje en dan vrij tot maandag.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
NeeWerken. Morgen en vrijdag ook.
Achja. Morgen wel eerder naar huis geloof ik. En is ook weer niet dat ik heel hard aan het werk ben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:15 schreef S15 het volgende:
[..]
Ai, zuur man. Ik werk vandaag nog een kort dagje en dan vrij tot maandag.
Vandaar de vervelingquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Achja. Morgen wel eerder naar huis geloof ik. En is ook weer niet dat ik heel hard aan het werk ben.
Klinkt primaquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:28 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb wel zin in 2015.
Tot nu toe op de planning:
- Weekje wintersport in Feb
- 3 weken indonesie
- Pinkpop
- Lowlands
Enige wat beetje jammer is dat ik als vrijgezel 2015 in ga omdat mijn relatie net over is
Ik ben nog nooit naar een festival geweest. Dus ik hou het eerst eens ff bij lowlands en pinkpop.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Probeer sziget eens als festival
Mijn eerste was de zwarte crossquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een festival geweest. Dus ik hou het eerst eens ff bij lowlands en pinkpop.
wat lief.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die ken ik. En goedgekeurd door de .gif commissie
Ik wilde het net vragen maar het is overquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:28 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb wel zin in 2015.
Tot nu toe op de planning:
- Weekje wintersport in Feb
- 3 weken indonesie
- Pinkpop
- Lowlands
Enige wat beetje jammer is dat ik als vrijgezel 2015 in ga omdat mijn relatie net over is
Jep. Sinds een maandje. toch 2.5 jaar oid volgehouden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde het net vragen maar het is over
Balen man.
Flinke tijd wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jep. Sinds een maandje. toch 2.5 jaar oid volgehouden.
Ja dat wel. Wel zin in. Al waren die plannen er ook wel geweest als het niet uit geweest was. Dan had hoog uit de 3 weken indonesie vervangen worden door een zomervakantie.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Flinke tijd wel.
Goede plannen voor het komende jaar iig.
Word zoals Armandquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stiekem wil ik volkszanger worden.
Dat was geen droomquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik dronken was en per ongeluk naaktfoto's stuurde naar iedereen die me kende
Toen schrok ik wakker.
DM box nog leegquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik dronken was en per ongeluk naaktfoto's stuurde naar iedereen die me kende
Toen schrok ik wakker.
Ik ken je niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:57 schreef Lokasenna het volgende:
Toen schrok ik wakker.
Hij is wel een soort van volkszanger toch?quote:
Waarop?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik zie dat het jachtseizoen officieel is geopend.
weet niet of je hem zo kan noemen, mja, baasje welquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is wel een soort van volkszanger toch?
Ben naar een optreden van hem geweest, ultiem genoten
Op de foto geweest ook met Nederneil Young, de beste Neil Young imitator van Nederland
Ben ik te min is wel een volkszangernummer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
weet niet of je hem zo kan noemen, mja, baasje wel
Lokje is te lief en onschuldig om op te jagen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik zie dat het jachtseizoen officieel is geopend.
Roy durft niet op me te masturberen, ik vind het zo cute hequote:Op dinsdag 30 december 2014 10:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lokje is te lief en onschuldig om op te jagen.
Wil je alleen maar mee knuffelen.
Lokje is niet de enige hier.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lokje is te lief en onschuldig om op te jagen.
Wil je alleen maar mee knuffelen.
Niet echt meer, heb niet het idee dat het elk jaar zo enorm anders is.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Roy durft niet op me te masturberen, ik vind het zo cute he
Ik stop alquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Krijg jij ook al allerlei dubieuze DMs?
Is het ook niet echt. Maar staat hier op kantoor aan. Die nummers die soms voorbij komen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lokje is niet de enige hier.
[..]
Niet echt meer, heb niet het idee dat het elk jaar zo enorm anders is.
Op wie gaan we jagen dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lokje is niet de enige hier.
[..]
Niet echt meer, heb niet het idee dat het elk jaar zo enorm anders is.
Gelukkig niet haha.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Krijg jij ook al allerlei dubieuze DMs?
Ah op die manier, is op q toch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is het ook niet echt. Maar staat hier op kantoor aan. Die nummers die soms voorbij komen.
TJah zeg het maar.quote:
how'd you like them tittiesquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jouw foto's kon ik wel waarderen anders
Radio 2quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig niet haha.
[..]
Ah op die manier, is op q toch?
[..]
TJah zeg het maar.
Altijd goedquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
how'd you like them titties
Interessante vraag, dit. Waarom wil je het weten?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:13 schreef over_hedge het volgende:
Hoeveel vaste posters zijn hier ongeveer?
Doe niet alsof je neus bloedtquote:
15 denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:13 schreef over_hedge het volgende:
Ga je kerstkaartjes inkopen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:13 schreef over_hedge het volgende:
Gewoon benieuwd?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:15 schreef twi het volgende:
[..]
Interessante vraag, dit. Waarom wil je het weten?
Ik heb niks mogen ontvangen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe niet alsof je neus bloedt
Zou ik een beetje laat mee zijn. Maar als je lief bent krijg je volgend jaar van mij een kerstkaart hoor. Of als je heel erg lief bent met 14 feb.quote:
Echt waar, dat ben ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou ik een beetje laat mee zijn. Maar als je lief bent krijg je volgend jaar van mij een kerstkaart hoor. Of als je heel erg lief bent met 14 feb.
Hmm aan erg regelmatig terugkerende users.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aan vaste posters? Ik tel mezelf niet mee he, ben er niet altijd.
Nou je hebt nog 2 maanden en 12 dagen oid om het te bewijzen. En gewoon zeggen echt waar dat ben ik telt niet.quote:
genoeg, keren er geregeld weer terug.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:13 schreef over_hedge het volgende:
Dacht meer aan posters die elke dag posten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm aan erg regelmatig terugkerende users.
Misschien als anderen voor mij vouchen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou je hebt nog 2 maanden en 12 dagen oid om het te bewijzen. En gewoon zeggen echt waar dat ben ik telt niet.
Ah ja. Zelfs ik post niet elke dag, alleen voor korte periodesquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht meer aan posters die elke dag posten.
Behoorlijk wat.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:13 schreef over_hedge het volgende:
Zo werkt dat toch nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien als anderen voor mij vouchen?
Hoi.quote:
Zou ik erbij zijn?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoveel?Ik zou echt maar 10 namen kunnen noemen ofzo.
Jij negeert de meesten gewoon zekerquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoveel?Ik zou echt maar 10 namen kunnen noemen ofzo.
Geef je nu al op?quote:
Dan zou ik me wel belangrijk voelen eigenlijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:25 schreef artelligence het volgende:
Ongeveer 18 vaste posters en 1500 lurkers.
Die 1500 komen niet alleen voor jou hequote:Op dinsdag 30 december 2014 10:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zou ik me wel belangrijk voelen eigenlijk
Dat mag ik toch hopen van niet. Hoe moet ik ooit 175 mensen gaan leren kennen.quote:
Onder hem liggen ook niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, onder jou staan voelt niet als een schande hoor.
Onder mij staan, rrrrrrrr, nu weet ik waarom alle jongetjes ineens zo opgegeild praten hier.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, onder jou staan voelt niet als een schande hoor.
TGNDquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
1 afhaker dus, die ooit postte maar niet meer volgt.
Complicate?
Zullen er toch wel veel meer zijn, lijkt me. En complicate lijkt me zo'n typje die blijft volgen omdat ze het niet los kan laten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Complicate?
Meet in de stairwayquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen van niet. Hoe moet ik ooit 175 mensen gaan leren kennen.
Ik dacht aan Huppelmuts.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Complicate?
Misschien post ze al wel weer mee onder een kloon.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zullen er toch wel veel meer zijn, lijkt me. En complicate lijkt me zo'n typje die blijft volgen omdat ze het niet los kan laten.
It's all a conspiracyquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien post ze al wel weer mee onder een kloon.
Die tijd heb ik wel gehad.quote:
Postte ze hier ooit?quote:
Danny zijn cijfers, moeten we maar aannemen denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zullen er toch wel veel meer zijn, lijkt me. En complicate lijkt me zo'n typje die blijft volgen omdat ze het niet los kan laten.
Al tijden niet zien posten.quote:
Slim, ik zal ook eens een lijstje bij gaan houdenquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou ik een beetje laat mee zijn. Maar als je lief bent krijg je volgend jaar van mij een kerstkaart hoor. Of als je heel erg lief bent met 14 feb.
Welk werk?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:32 schreef over_hedge het volgende:
Oke dit topic is niet goed voor het aantal werk wat ik nog moet doen vandaag.
Oh dus daarom wilde je mijn adres hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slim, ik zal ook eens een lijstje bij gaan houden
Het aantal werk. Wat een mooie uitspraak.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:32 schreef over_hedge het volgende:
Oke dit topic is niet goed voor het aantal werk wat ik nog moet doen vandaag.
Sowieso verlies je je "vaste posters" positie zodra je langer dan een week niets post. Je krijgt hem pas weer terug wanneer je ineens weer enorm actief meepost. Zeker als je pluspunten hebt door awesomeness zoals Loka.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar mensen zoals Murdera, Capstan... die komen hier zelden. Dat zijn geen vaste posters.
Ja, voor het geval dat, altijd handig. Ga je nu lief doen dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dus daarom wilde je mijn adres hebben.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Welk werk?
Ik ben aanwezig op werk, dat is goed genoeg
Ik heb echt veel te doen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:33 schreef twi het volgende:
[..]
Het aantal werk. Wat een mooie uitspraak.
Ik voel mij gevleid, terwijl ik toch eigenlijk een baggerposter benquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso verlies je je "vaste posters" positie zodra je langer dan een week niets post. Je krijgt hem pas weer terug wanneer je ineens weer enorm actief meepost. Zeker als je pluspunten hebt door awesomeness zoals Loka.
Heeft ze daar ruzie mee? Dat is de enige manier waarop ik ook maar iets zie gebeuren namelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:32 schreef twi het volgende:
[..]
Niet doen, voor je het weet ga je Vinniee of Sedan achterna.
Ja godverdomme, begin jij haar nu ook al te hosselen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso verlies je je "vaste posters" positie zodra je langer dan een week niets post. Je krijgt hem pas weer terug wanneer je ineens weer enorm actief meepost. Zeker als je pluspunten hebt door awesomeness zoals Loka.
Of je een nudie post, dan ben je meteen weer terug.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan ik niet beloven. Ik ben een beetje een recalcitrant type.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, voor het geval dat, altijd handig. Ga je nu lief doen dan?
GHBquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heeft ze daar ruzie mee? Dat is de enige manier waarop ik ook maar iets zie gebeuren namelijk.
Sla jij nu een triootje uit de weg?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ja godverdomme, begin jij haar nu ook al te hosselen?
Jouw presentie spreekt voor zich? Wauw, zal er de volgende meet eens extra op letten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Welk werk?
Ik ben aanwezig op werk, dat is goed genoeg
Goed punt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar harde kern uit de RP SC is staat garant voor awesomeness.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel mij gevleid, terwijl ik toch eigenlijk een baggerposter ben
Jij poste ook bij onz radio toen toch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar harde kern uit de RP SC is staat garant voor awesomeness.
Zolang ze geen piemel heeft heb je niets te vrezen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ja godverdomme, begin jij haar nu ook al te hosselen?
Oh, verhip, triootje. Vertel nog eens over je droom, Lokaquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sla jij nu een triootje uit de weg?
Toen het nog tof was, ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij poste ook bij onz radio toen toch?
Toen werd er tenminste nog weleens iemand achter gelaten op meets.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar harde kern uit de RP SC is staat garant voor awesomeness.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |