Ik ben geoloog in opleidingquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:49 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vertel eens iets meer over die stenen.
Benijdenswaardig. Ik ben autodidact.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben geoloog in opleiding
[ afbeelding ]
Wat leer je jezelf dan zoal?quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:52 schreef Downwards het volgende:
[..]
Benijdenswaardig. Ik ben autodidact.
Nou nou even dimmenquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik werkelijk zo slim was zat ik hier nu niet
Tis toch zo, dan had ik beter geweten dan al dat lange afstands gedoe..quote:
Ach, de rest van de users hier is wel intelligent en die zitten hier ook.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik werkelijk zo slim was zat ik hier nu niet
Wow. Cool. Dat wil ik ook, maar nooit genoeg concentratie voor om er echt voor te gaan zittenquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:56 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het programmeren van drumcomputers, synthesizers en software.
Als je een progje kunt maken dat .raw heightmaps kan omzetten naar greyscale bitmaps...quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:56 schreef Downwards het volgende:
[..]
Die bestaan toch? Heeft iemand je pas nog op gewezenquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je een progje kunt maken dat .raw heightmaps kan omzetten naar greyscale bitmaps...
Dat is wel tofquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:56 schreef Downwards het volgende:
[..]
ehh...weet jij nog hoe die heette???quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die bestaan toch? Heeft iemand je pas nog op gewezen
Ik houd mijn computer liever gewoon schoonquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon hacks en cracks downloaden jonguh
Nee, dat dan weer niet..quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ehh...weet jij nog hoe die heette???
En dikke kans dat het niet werkt, de meeste programma's die raw bestanden kunnen openen/converteren, zijn gemaakt op raw bestanden van fotocamera's
Niet alles is een virus hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik houd mijn computer liever gewoon schoon
Professioneel in de zin dat ik wel (vaker) platen heb uitgebracht (zowel op vinyl als digitaal). Verder met wat projectjes bezig die nog pril zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel tof
Ik hou zelf ook wel van een beetje coden, maar heel ver gaat dat niet.
Doe je er professioneel ook wat mee?
Het hoeft maar 1x mis te gaan en ik heb niet zoveel zin om een halve dag opnieuw alles te moeten gaan setuppenquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet alles is een virus hoor
torrents worden veelal gecontroleerd
Backups maken jonguhquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het hoeft maar 1x mis te gaan en ik heb niet zoveel zin om een halve dag opnieuw alles te moeten gaan setuppen
Met de hoeveelheid data die ik heb, ben ik daar ook een halve dag mee bezig, mij teveel geklootquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Backups maken jonguh
Scheelt je een hoop tijd
Die zijn zo opnieuw geregeldquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb gewoon niets op mijn schamele laptopje, ik zou alleen de nudies van vele FOK!kers verliezen.
Omdat jij jij bent.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:12 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom slaap ik niet, waarom ben ik een junk.
Zoveel vragen op dit late tijdstip.
Ik voel je in dezen..quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wou nu gaan slapen, maar er is een leuk nieuw topic in r&p verschenen #addictedquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:12 schreef Lokasenna het volgende:
Hopeloos geval. #lerenaccepterenquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker is dat, hoe breng ik hier verandering in?
Nee, ik ga mezelf door deze nachten heen slepen en blijf strijdenquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:13 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hopeloos geval. #lerenaccepteren
Hersenloze seks.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker is dat, hoe breng ik hier verandering in?
Masturbatie wel eens overwogen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik ga mezelf door deze nachten heen slepen en blijf strijden
quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klinkt als een optie.
Maar ik ben kieskeurig
Voor hersenloze seks is kieskeurig zijn niet echt handig lijkt mequote:
Het is zoals met alles, je bouwt een tolerantie op, dan werkt het niet meer zo goedquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:15 schreef Downwards het volgende:
[..]
Masturbatie wel eens overwogen?
Mijn lichaam is een tempel, jwz.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor hersenloze seks is kieskeurig zijn niet echt handig lijkt me
Er zijn ook geesten die zeggen dat het steeds beter wordt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is zoals met alles, je bouwt een tolerantie op, dan werkt het niet meer zo goed
Alles went, behalve een vent dus snel maar een vent opzoeken danquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is zoals met alles, je bouwt een tolerantie op, dan werkt het niet meer zo goed
Het wordt ook wel beterquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:18 schreef Downwards het volgende:
[..]
Er zijn ook geesten die zeggen dat het steeds beter wordt.
Gewoon eerst kieskeurig zijn en pas in de slaapkamer in een nobrainer veranderenquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor hersenloze seks is kieskeurig zijn niet echt handig lijkt me
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon eerst kieskeurig zijn en pas in de slaapkamer in een nobrainer veranderen
Lol. je kunt jezelf niet eens meer in slaap vingeren?quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt ook wel beter
Maar het helpt niet meer om in slaap te komen
Bovendien ben ik verzadigd voor vandaag.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alles went, behalve een vent dus snel maar een vent opzoeken dan
Wijze man ditquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon eerst kieskeurig zijn en pas in de slaapkamer in een nobrainer veranderen
Kieskeurig zijn heeft wel z'n nadelen..quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zei ook niet met mij.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klinkt als een optie.
Maar ik ben kieskeurig
Kieskeurig zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kieskeurig zijn heeft wel z'n nadelen..
Jij bent hier ook niet.quote:
In je foboquote:
Ook al zou ik er wel zijn dan nog niet denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij bent hier ook niet.
Met de mensen die hier wel zijn op dit moment hoef ik geen hersenloze seks, bovendien slapen ze.
Oh, das de mijne jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:29 schreef Elan het volgende:
[..]
In je fobo
keek ff toen dacht ik damn das een grote auto maar jij bent natuurlijk niet zo heel grootno offence verder of kutgrapjes
Die zijn er al weer onder vandaan en verkochtquote:
Wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook al zou ik er wel zijn dan nog niet denk ik.
Mocht je willen weten welke wel:quote:
Gelukkig zal het verlies niet groot zijn, ben geen trofee ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:37 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nu moet je écht voorzichtig zijn, jongen!
Dat valt nog te bezien.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig zal het verlies niet groot zijn, ben geen trofee ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |