Nog geen 30 en er een eind aan willen maken omdat je nooit gefeest hebtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 02:28 schreef Flexvloer het volgende:
Ja ik denk er elke dag aan. Reden is dat ik fucking eenzaam ben en heb al veel geprobeerd om nieuwe contacten te maken maar ik heb het gewoon niet. Daarnaast loop ik al richting de 30 en heb vroeger nooit gefeest enzo dus mijn leven heb ik toch al vergooid. Ik kan er niet tegen als ik in het weekend bijvoorbeeld al die jonge gasten zie die lekker gaan stappen en schijt hebben aan alles en iedereen door hun grote bekken open te trekken. Dus ik heb geen idee wat ik hier nog doe want ik ben gewoon abnormaal geworden. 2015 is ook wel een mooi getal om er een einde aan te maken.
Dat is vooral wanneer jij je fixeert op 'moord' en de gebruikelijke interpretatie ervan. Toch dekt 'zelfmoord' in dezen wel de lading en is het zelfs officieel correct (voor wat het waard is).quote:Op dinsdag 13 januari 2015 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
De correcte term is zelfdoding. Moord kan je alleen bij een ander doen.
Hangt inderdaad erg af vanuit wie je het bekijkt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 02:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat is vooral wanneer jij je fixeert op 'moord' en de gebruikelijke interpretatie ervan. Toch dekt 'zelfmoord' in dezen wel de lading en is het zelfs officieel correct (voor wat het waard is).
8/10quote:Op dinsdag 13 januari 2015 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hangt inderdaad erg af vanuit wie je het bekijkt.
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 53quote:Op dinsdag 13 januari 2015 02:28 schreef Flexvloer het volgende:
Ja ik denk er elke dag aan. Reden is dat ik fucking eenzaam ben en heb al veel geprobeerd om nieuwe contacten te maken maar ik heb het gewoon niet. Daarnaast loop ik al richting de 30 en heb vroeger nooit gefeest enzo dus mijn leven heb ik toch al vergooid. Ik kan er niet tegen als ik in het weekend bijvoorbeeld al die jonge gasten zie die lekker gaan stappen en schijt hebben aan alles en iedereen door hun grote bekken open te trekken. Dus ik heb geen idee wat ik hier nog doe want ik ben gewoon abnormaal geworden. 2015 is ook wel een mooi getal om er een einde aan te maken.
Ja zou ik wel willen maar dan heb ik wel mensen nodig die met me mee gaan. Om met een persoon op stap te gaan die ik niet ken zie ik niet zo zitten Druppelss maar bedankt voor het aanbod. Lijkt me wel leuk die meet groep nikky maar gaan jullie dan ook stappen? En wie wilt er nou een gast in de groep met zelfmoord gedachtes.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 02:30 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon een tijdje los kunnen gaan en kijken hoe het bevalt. Je hebt er nog de leeftijd voor.
Zeker, maar veel slechter wordt het er niet van.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 02:58 schreef Flexvloer het volgende:
[..]
Ja zou ik wel willen maar dan heb ik wel mensen nodig die met me mee gaan. Om met een persoon op stap te gaan die ik niet ken zie ik niet zo zitten Druppelss maar bedankt voor het aanbod. Lijkt me wel leuk die meet groep nikky maar gaan jullie dan ook stappen? En wie wilt er nou een gast in de groep met zelfmoord gedachtes.
Gewoon doen. Leuke ervaring. Je moet juist mensen leren kennen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 02:58 schreef Flexvloer het volgende:
[..]
Ja zou ik wel willen maar dan heb ik wel mensen nodig die met me mee gaan. Om met een persoon op stap te gaan die ik niet ken zie ik niet zo zitten Druppelss maar bedankt voor het aanbod. Lijkt me wel leuk die meet groep nikky maar gaan jullie dan ook stappen? En wie wilt er nou een gast in de groep met zelfmoord gedachtes.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 03:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Gewoon doen. Leuke ervaring. Je moet juist mensen leren kennen.
Daar kun je in veel gevalleen alleen maar slechter van worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 03:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Heb al 2 fokkers gemeet.(niet dat ik het nodig heb)
Fok!ers dan, wat jij wil.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 03:12 schreef Downwards het volgende:
[..]
Daar kun je in veel gevalleen alleen maar slechter van worden.
Goed dat je psychologische hulp aanvaard en dan in combinatie met medicijnen jouw hier weer bovenop helpen.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:18 schreef aleco99 het volgende:
Ik ben 24 en zelfmoordgevoelens blijven opspelen. Dit topic al een tijdje gevolgd en heeft meestal negatieve effecten. Ik weet dat zelfmoord plegen een zielige optie is aangezien er zoveel zou moeten zijn om voor te leven. Ik durf het vooral mijn ouders niet aan te doen aangezien ze al een kind hebben verloren op jonge leeftijd. Maar constante depressieve gevoelens werken niet echt mee. Ik speel echt een rol, ipv mezelf te kunnen zijn, want dan zou het negatief eindigen ben ik bang. Ik krijg binnenkort psychologische hulp en ik hoop dat het me wat rechter weet te zetten. Ik heb gewoon geen doel in het leven en weet dus niet waarom ik door zou moeten gaan. Contacten heb ik en mensen die me willen helpen, maar ik accepteer het niet.... Het leven is gewoon één grote teringzooi atm en ik weet niet wat ik ermee aan moet.
medicijnen weet ik niks van, behalve dat ik vandaag bij eenvandaag zag dat iemand zijn complete gezin heeft vermoord en het daar op gooit. Ik wil gewoon hulp en verder gaan met mijn leven, maar ik weet gewoon niet hoe... VWO afgerond, dus dom ben ik niet, maar wat heeft het allemaal voor zin. Zit op het op het moment gewoon jankend voor mn fucking pc....quote:Op dinsdag 20 januari 2015 01:38 schreef vronie het volgende:
[..]
Goed dat je psychologische hulp aanvaard en dan in combinatie met medicijnen jouw hier weer bovenop helpen.
En dat je het leven dan meer ziet zitten
Hier een link die dag en nacht bereikbaar is.
https://www.sensoor.nl/
Heel veel sterkte
Wat vind je wel leuk (prettig, fijn) om te doen?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:18 schreef aleco99 het volgende:
Ik ben 24 en zelfmoordgevoelens blijven opspelen. Dit topic al een tijdje gevolgd en heeft meestal negatieve effecten. Ik weet dat zelfmoord plegen een zielige optie is aangezien er zoveel zou moeten zijn om voor te leven. Ik durf het vooral mijn ouders niet aan te doen aangezien ze al een kind hebben verloren op jonge leeftijd. Maar constante depressieve gevoelens werken niet echt mee. Ik speel echt een rol, ipv mezelf te kunnen zijn, want dan zou het negatief eindigen ben ik bang. Ik krijg binnenkort psychologische hulp en ik hoop dat het me wat rechter weet te zetten. Ik heb gewoon geen doel in het leven en weet dus niet waarom ik door zou moeten gaan. Contacten heb ik en mensen die me willen helpen, maar ik accepteer het niet.... Het leven is gewoon één grote teringzooi atm en ik weet niet wat ik ermee aan moet.
Wat vreselijk rot moet jij je nu voelen maar bel naar Sensoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 01:41 schreef aleco99 het volgende:
[..]
medicijnen weet ik niks van, behalve dat ik vandaag bij eenvandaag zag dat iemand zijn complete gezin heeft vermoord en het daar op gooit. Ik wil gewoon hulp en verder gaan met mijn leven, maar ik weet gewoon niet hoe... VWO afgerond, dus dom ben ik niet, maar wat heeft het allemaal voor zin. Zit op het op het moment gewoon jankend voor mn fucking pc....
dat is dus het godverdome probleem, wat ik leiuk vind... Ik heb geen idee. Ik heb altijd gewerkt, gestudeerd en voldaan aan de sociale norm. Nu zak ik er faliekant doorheen en ik heb geen idee hoe of wat. Heb het een tijd kunnen onderdrukken door dagelijks veel te blowen, maar weet dat dit geen oplossing is. Ben nu ook al 3 maanden clean op dat punt. Weet gewoon echt niet verder hoe of wat... Mijn ouders weten niet hoe ze met me om moeten gaan en mijn vrienden ook niet. Tuurlijk kan ik normaal doen als ik een potje fifa speel of een biertje drink, maar bij het minste of geringste sla ik om... Ik wil niet dood, maar zo nu en dan lijkt het gewoon echt de beste oplossing. Heb al meerdere methodes klaarstaan, maar nog even de ballen niet voor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 01:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat vind je wel leuk (prettig, fijn) om te doen?
Goed dat je hulp zoekt bij een pro. Mag ik vragen waarom je geen hulp van bekenden accepteert?
Wat vronie zegt. Sensoor. Ze hebben ook een chat functie zie ik. Is dit iets voor je?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 01:52 schreef aleco99 het volgende:
[..]
dat is dus het godverdome probleem, wat ik leiuk vind... Ik heb geen idee. Ik heb altijd gewerkt, gestudeerd en voldaan aan de sociale norm. Nu zak ik er faliekant doorheen en ik heb geen idee hoe of wat. Heb het een tijd kunnen onderdrukken door dagelijks veel te blowen, maar weet dat dit geen oplossing is. Ben nu ook al 3 maanden clean op dat punt. Weet gewoon echt niet verder hoe of wat... Mijn ouders weten niet hoe ze met me om moeten gaan en mijn vrienden ook niet. Tuurlijk kan ik normaal doen als ik een potje fifa speel of een biertje drink, maar bij het minste of geringste sla ik om... Over een paar dagen krijg ik meer info/ een doorverwijzing. Ik wil niet dood, maar zo nu en dan lijkt het gewoon echt de beste oplossing. Heb al meerdere methodes klaarstaan, maar nog even de ballen niet voor.
hang nu aan de lijnquote:Op dinsdag 20 januari 2015 02:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat vronie zegt. Sensoor. Ze hebben ook een chat functie zie ik. Is dit iets voor je?
Ik duim voor je dat je binnenkort meer weet en dat je ontvangt wat je nodig hebt..
chatfunctie is nu niet online. Ik ga door steemingswisselingen heen als de tering dus schiet niet echt opquote:Op dinsdag 20 januari 2015 02:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat vronie zegt. Sensoor. Ze hebben ook een chat functie zie ik. Is dit iets voor je?
Ik duim voor je dat je binnenkort meer weet en dat je ontvangt wat je nodig hebt..
Mocht je op dit moment met een drang naar zelfmoord zitten. Kijk dan ook even hier https://www.113online.nl/quote:Op dinsdag 20 januari 2015 02:23 schreef aleco99 het volgende:
[..]
chatfunctie is nu niet online. Ik ga door steemingswisselingen heen als de tering dus schiet niet echt op
Welke kant is de goede kant?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:19 schreef Re het volgende:
echt de goede kant op gaat het topic niet natuurlijk...
iig niet van: kijk mij een depressief zijn en zelfmoord willen plegenquote:
Gaat het die kant op dan? Heb de laatste pagina's bekeken en zie het niet echt als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:25 schreef Re het volgende:
[..]
iig niet van: kijk mij een depressief zijn en zelfmoord willen plegen
Dat is best enigszins kansloos inderdaad maar in het andere artikel lees ik dat het om al in behandeling zijnde patiënten gaat en niet heel Engeland dus dat maakt het al iets minder onmogelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
Gisteren hoorde over hoe 'de politiek' zelfmoord wilde 'uitroeien', en dat de NHS's volgende doel is/moet zijn om alle gevallen te voorkomen: hij wil dat de NHS met een 'zero suicide' policy gaat werken...
Ik ben er niet op tegen dat er meer geld naar de psychriatische gezondheidszorg gaat.. maar ik vind dit wel weer een heerlijk nietszeggend onhaalbaar politiek statement.
http://www.telegraph.co.u(...)Nick-Clegg-says.html
Ook z'on moeilijke vraag vind ik persoonlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 01:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat vind je wel leuk (prettig, fijn) om te doen?
Ook behandeling is geen garantie, ik ben op zich niet 'tegen' zelfmoord. IN die zin dat ik het verschrikkelijk vind, voor die persoon, dat dit de enige weg was, voor familie en vrienden die achterblijven, maar ik ben ook voor eigen keuze, en als op dat moment het lijden ondragelijk was... zonder direct uitzicht op verbetering (en geef toe: soms komt die verbetering niet, die garantie is er gewoon niet), wat is er dan 'fout' aan (al zou ik dan bijvoorbeeld mensen wel aanraden om niet voor een trein te springen ofzo, probeer zo mín mogelijk buitenstaanders bloot te stellen aan jouw wens het te beëindigen)... Dus tsja, dan krijg je die zero-tolerance policy ook nooit compleet van de grond.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is best enigszins kansloos inderdaad maar in het andere artikel lees ik dat het om al in behandeling zijnde patiënten gaat en niet heel Engeland dus dat maakt het al iets minder onmogelijk.
Dat is inderdaad het kansloze eraan. Deze nieuwe insteek zal met een beetje geluk de 'spontane' gevallen kunnen verhelpen. Mensen die het totaal van alle kanten bekeken hebben en er geen uitweg meer in zien doen het toch wel. Die kunnen mooi weer spelen op een manier dat niemand achter het masker kan kijken en van de één op de andere dag hebben ze het gedaan en niemand die het door had.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ook behandeling is geen garantie, ik ben op zich niet 'tegen' zelfmoord. IN die zin dat ik het verschrikkelijk vind, voor die persoon, dat dit de enige weg was, voor familie en vrienden die achterblijven, maar ik ben ook voor eigen keuze, en als op dat moment het lijden ondragelijk was... zonder direct uitzicht op verbetering (en geef toe: soms komt die verbetering niet, die garantie is er gewoon niet), wat is er dan 'fout' aan (al zou ik dan bijvoorbeeld mensen wel aanraden om niet voor een trein te springen ofzo, probeer zo mín mogelijk buitenstaanders bloot te stellen aan jouw wens het te beëindigen)... Dus tsja, dan krijg je die zero-tolerance policy ook nooit compleet van de grond.
Gaat het iets beter met je.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 02:23 schreef aleco99 het volgende:
[..]
chatfunctie is nu niet online. Ik ga door steemingswisselingen heen als de tering dus schiet niet echt op
Ja hoor, gisteren iets te diep in het glaasje gekeken en dan komt het soms allemaal naar boven. Nu weer verderquote:
Laat die glaasjes voorlopig maar even staan danquote:Op woensdag 21 januari 2015 00:24 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Ja hoor, gisteren iets te diep in het glaasje gekeken en dan komt het soms allemaal naar boven. Nu weer verder
Welke problemen zorgen voor deze gedachtes? Mentaal geschift? Pijn lijden vanwege een of andere ziekte? Of schaamte/ego?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:08 schreef Anoniem8391 het volgende:
Heb een tijd heel vaak aan zelfmoord gedacht omdat ik niks meer te verliezen had door in een (op zijn zachtst gezegd) vervelende situatie terecht te komen. Uiteindelijk heb ik mijn leven na jaren hard eraan werken weer op orde weten te krijgen. Maar de laatste tijd merk ik dat ik er weer vaker aan denk wanneer dingen fout gaan, vooral als er veel tegelijk fout gaat en het lijkt alsof ik al dat werk voor niets heb verzet.
De reden waarom ik het nooit heb gedaan is simpel: durf het niet. Een tijd geleden heeft iemand die ik ken zelfmoord gepleegd en merkte dat ik, hoe stom dat ook klinkt, jaloers was. Hij heeft het wel gedurfd en heeft nu rust.
Wat ik in plaats daarvan doe is op de momenten dat ik me zo voel heel roekeloos leven, dingen doen waarvan ik weet dat ze gevaarlijk zijn, met het idee "als het fout gaat ben ik in ieder geval overal vanaf en hebben mensen niet teveel verdriet want het was een ongeluk".
Helemaal mee eens dat mijn moeder een zelfmoord poging heeft ondernomen was ik 14 jaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:50 schreef Szikha het volgende:
Heb zelf nooit zelfmoord pogingen overwogen maar wel vrienden verloren door zelfmoord.
Dierbaren verliezen door zelfmoord is gruwelijk. En zo triest.
Nogal raar dit.quote:
Jammer dat je hier onder een wegwerpaccount post want ik herken veel dingen die je opnoemt.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:08 schreef Anoniem8391 het volgende:
Heb een tijd heel vaak aan zelfmoord gedacht omdat ik niks meer te verliezen had door in een (op zijn zachtst gezegd) vervelende situatie terecht te komen. Uiteindelijk heb ik mijn leven na jaren hard eraan werken weer op orde weten te krijgen. Maar de laatste tijd merk ik dat ik er weer vaker aan denk wanneer dingen fout gaan, vooral als er veel tegelijk fout gaat en het lijkt alsof ik al dat werk voor niets heb verzet.
De reden waarom ik het nooit heb gedaan is simpel: durf het niet. Een tijd geleden heeft iemand die ik ken zelfmoord gepleegd en merkte dat ik, hoe stom dat ook klinkt, jaloers was. Hij heeft het wel gedurfd en heeft nu rust.
Wat ik in plaats daarvan doe is op de momenten dat ik me zo voel heel roekeloos leven, dingen doen waarvan ik weet dat ze gevaarlijk zijn, met het idee "als het fout gaat ben ik in ieder geval overal vanaf en hebben mensen niet teveel verdriet want het was een ongeluk".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |