Zij leeft inmiddels niet meer,ik heb haar toen wel gevraagd waarom ze die poging heeft gedaan maar daarop nooit een antwoord op gehad.quote:Op woensdag 31 december 2014 04:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
hoe denkt ze er nu over terug?
quote:Op woensdag 31 december 2014 08:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jouw mening.
Net zoals weismann ben ik niet van de medicatie, zeker niet de zware shit.
quote:
Hoezo zou je voor altijd afhankelijk moeten zijn van medicatie als je medicatie neemt voor issues?quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik hoef niet voor altijd afhankelijk te zijn van medicatie.
Die medicatie doet je waarschijnlijk beter voelen, maar als je dan ineens zonder die medicatie moet ben je net zover als eerst. Je bent er dus afhankelijk van. Dat hoeft niet voor mij.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo zou je voor altijd afhankelijk moeten zijn van medicatie als je medicatie neemt voor issues?
Ja zo werkt het dus niet hequote:Op donderdag 1 januari 2015 16:08 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die medicatie doet je waarschijnlijk beter voelen, maar als je dan ineens zonder die medicatie moet ben je net zover als eerst. Je bent er dus afhankelijk van. Dat hoeft niet voor mij.
Medicatie kan tijdelijk voor stabiliteit zorgen. Je brein is ziek, er is een tekort aan stofjes bijvoorbeeld. Als je dat kan boosten met medicatie waardoor je minder vatbaar bent voor stress en angsten, is dan een mooie winst. Bovendien kan je daarna door langzaam afbouwen en een stabielere situatie ervoor zorgen dat je niet weer terugvalt en dus zonder medicatie niet terug bij af bent.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:08 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die medicatie doet je waarschijnlijk beter voelen, maar als je dan ineens zonder die medicatie moet ben je net zover als eerst. Je bent er dus afhankelijk van. Dat hoeft niet voor mij.
quote:
Heb jij zelf ervaring met dergelijke medicatie?quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Medicatie kan tijdelijk voor stabiliteit zorgen. Je brein is ziek, er is een tekort aan stofjes bijvoorbeeld. Als je dat kan boosten met medicatie waardoor je minder vatbaar bent voor stress en angsten, is dan een mooie winst. Bovendien kan je daarna door langzaam afbouwen en een stabielere situatie ervoor zorgen dat je niet weer terugvalt en dus zonder medicatie niet terug bij af bent.
Half Nederland gebruikt dergelijke medicatiequote:Op donderdag 1 januari 2015 16:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb jij zelf ervaring met dergelijke medicatie?
Mag hopen van nietquote:Op donderdag 1 januari 2015 16:39 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Half Nederland gebruikt dergelijke medicatie
Persoonlijk? Nee, ik heb nooit medicatie gebruikt voor mijn depressie.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb jij zelf ervaring met dergelijke medicatie?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Aan de andere kant denk ik ook zeker dat er soms te makkelijk voor medicatie wordt gekozen en dat de symptoombestrijding de behandeling van het onderliggende probleem in de weg kan zitten. Een pilletje slikken is makkelijker dan daadwerkelijk veranderen.
Obvious troll is obvious enzoquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:43 schreef Aiciu het volgende:
Ik zie zelfmoordenaars als slappelingen die een hoop mensen een trauma bezorgen.
Alleen om die reden zou ik het al niet doen.
Je zult eerst falen, om later succes te hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |