Ik begon al te fappen, maar toen zag ik m5a97 (beetje slapjes) maar de echte erectie killer was toch echt wel VALUEramquote:Op zondag 18 januari 2015 23:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mijn octa-core configuratie![]()
Volgende week dinsdag(27e) in 1x bestellen bij Alternate.
Alsjeblieftalsjeblieftalsjeblieft koop een betere GPU!quote:Op zondag 18 januari 2015 23:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
1 schermpje maar?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is pas mijn 2e Asus mobo die ik ga kopen en Kingston ValueRAM is wel goed. 1ste mobo voor 1ste zelfbouw project(terug in 2005) was een Asrock(939 Socket).quote:Op zondag 18 januari 2015 23:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik begon al te fappen, maar toen zag ik m5a97 (beetje slapjes) maar de echte erectie killer was toch echt wel VALUEram
Ik ga het upgraden binnen nu en 2 jaar,maak je geen zorgen.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alsjeblieftalsjeblieftalsjeblieft koop een betere GPU!
-Ik heb een 19" LCD scherm(1440*900 pixels) die ik in augustus 2008 heb gekocht.maar geen HDMI heeft.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
1 schermpje maar?![]()
valueram(niet dat het slecht is, wel een rare keuze)
die kast... (mja, over smaak valt niet te twisten)
geen modulaire voeding..
tevens zou ik die WD green niet nemen.. gewoon een red of een blue
green heb ik er hier 2 van (1x 1 en 1x2TB) en beide zijn heel erg twijfelachtig over de betrouwbaarheid, soms vallen de volumes gewoon uit het systeem
Als je ooit ergens in de buurt van Rotterdam bent mag je mijn Asus R9 270x wel overnemen voor een zacht prijsjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is pas mijn 2e Asus mobo die ik ga kopen en Kingston ValueRAM is wel goed. 1ste mobo voor 1ste zelfbouw project(terug in 2005) was een Asrock(939 Socket).
[..]
Ik ga het upgraden binnen nu en 2 jaar,maak je geen zorgen.
[..]
-Ik heb een 19" LCD scherm(1440*900 pixels) die ik in augustus 2008 heb gekocht.maar geen HDMI heeft.
-Dit is de kast die ik 10 jaar heb,dus toe aan vervanging.Was in 2005 voor maar ¤40(1 van de laatste exemplaren bij Powerline Zoetermeer)!!
-ValueRAM is lekker goed!!!
-Ik hoef mijn PSU niet zo aan te passen,700 watt is genoeg.
-Al mijn HDD zijn WD Green(250GB,500 GB,2x 1TB) en gebruikt het al 10 jaar.
Ik woon in Den Haag.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:13 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Als je ooit ergens in de buurt van Rotterdam bent mag je mijn Asus R9 270x wel overnemen voor een zacht prijsje
Hehe ook goedquote:
Arme jijquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:14 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Hehe ook goedhij is als nieuw eigenlijk. Was van plan om een eigen build te bouwen, maar heb er toch maar van afgezien, alleen was die al uitgepakt. (
)
Ik ben ook heel goed in het maken van domme foutenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:41 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met dingen bouwen helaasvolgende keer laat ik het wel in elkaar zetten
Nouja hopelijk komen er eindelijk Steam-boxen dit jaar, dan hoef ik dat niet meer te laten doenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel goed in het maken van domme foutenDaarom ook maar jaren geen pc meer in elkaar gezet.
Bel me maar.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:41 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met dingen bouwen helaasvolgende keer laat ik het wel in elkaar zetten
quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:45 schreef Altron het volgende:
Nu we het toch over nieuwe pc's hebben.
Heb zelf deze setup pas gekocht :
http://tweakers.net/gallery/446775#tab:wenslijst
quote:
Ik heb Dishonored maar besteld, bedankt voor je reactie toch.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:25 schreef koei het volgende:
Ik heb 'm zelf nooit gespeeld, maar hij is beter dan deel 1 en voor Star Wars-fans wel de moeite waard. Ben je dat niet dan is het een middelmatige game die je beter links kan laten liggen omdat er tegenwoordig veel toffere games beschikbaar zijn, en de game ondertussen ook al wat verouderd is.
Wat hebben we gemist?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:35 schreef badboynova het volgende:
ms pressco terug gekeken, whoe stapje dichterbij skynet![]()
![]()
![]()
cortana die geen blonde vrouw blijft, maar zich zelf blijft ontwikkelen. "it's not a men's world"quote:
15 Februari ben ik sowieso in Rotjeknor ivm Tsunacon.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:03 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Haha zal ik dan doen![]()
Over de 270x trouwens, wil je hem nog?
LOLquote:Op donderdag 22 januari 2015 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
moet wel je telefoon aan wifi zijn verbonden en alleen in chrome
trieste kut functionaliteit
OOh ik weet daar niets over, mag ik mee?quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Tsunacon 2015,mijn allereerste manga/anime/Japanse cultuur conventie.![]()
![]()
Bizarre wetgeving rondom games
Duitsland,Australie,Malesie en co. Sowieso censuur.
[..]
LOL
http://www.nu.nl/ondernem(...)of-trekpleister.htmlquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:13 schreef Morgen- het volgende:
Oh dayum, krijg net te horen van hele belangrijke bronnen dat de Dirx drogist gaat sluiten overgenomen wordt door Kruidvat/Trekpleister!
¤20 voor een kaartje.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:29 schreef Morgen- het volgende:
[..]
OOh ik weet daar niets over, mag ik mee?![]()
Ik moest whats ap opnieuw downloaden ivm een nieuwe telefoon. Zie ik dat het nu 0.74 cent per jaar gaat kosten, dus toch niet helemaal gratis meer. Nu is dat natuurlijk een minimaal bedrag maar misschien wel het begin van het einde.quote:
ik heb al meerdere keren gezien dat ik 80 cent per maand zou moeten gaan betalen na een jaar..quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:19 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik moest whats ap opnieuw downloaden ivm een nieuwe telefoon. Zie ik dat het nu 0.74 cent per jaar gaat kosten, dus toch niet helemaal gratis meer. Nu is dat natuurlijk een minimaal bedrag maar misschien wel het begin van het einde.
Ik ben trouwens momenteel wat moet aan het verzamelen om een bericht naar een collega te sturen die ik wel zie zitten. Ik voel dat dat wederzijds is, althans die sterke indruk heb ik omdat zij tegenover mij vaak wat zenuwachtig en 'lomp' overkomt itt anderen.
>ENTERquote:Ik ben trouwens momenteel wat moet aan het verzamelen om een bericht naar een collega te sturen die ik wel zie zitten. Ik voel dat dat wederzijds is, althans die sterke indruk heb ik omdat zij tegenover mij vaak wat zenuwachtig en 'lomp' overkomt itt anderen.
nee het is moet, hont & kad.. hebbie onder een steen geslapenquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:20 schreef Wiebeldak het volgende:
Edit werkt niet goed maar moed met een d uiteraard.
For realsquote:
nee, je moet ingelogd zijn met je mobiel op hetzelfde wifi netwerk als waar de pc zich op bevind..quote:
Meestal heb je je telefoon bij je dus zou het meestal wel moeten werken danquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, je moet ingelogd zijn met je mobiel op hetzelfde wifi netwerk als waar de pc zich op bevind..
zodra je mobiel dit niet meer is, werkt het niet. tevens alleen op chrome
dan kan je net zo goed whatsappen op je telefoon..quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:52 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Meestal heb je je telefoon bij je dus zou het meestal wel moeten werken dan
Ja sure, typen is wel chiller met laptop imho.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed whatsappen op je telefoon..
En als je dan onderweg ben?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja sure, typen is wel chiller met laptop imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |