abonnement Unibet Coolblue
pi_148965069
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:38 schreef mschol het volgende:

[..]

nee, je moet ingelogd zijn met je mobiel op hetzelfde wifi netwerk als waar de pc zich op bevind..
zodra je mobiel dit niet meer is, werkt het niet. tevens alleen op chrome :')
Meestal heb je je telefoon bij je dus zou het meestal wel moeten werken dan :D
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
pi_148965334
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:52 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

Meestal heb je je telefoon bij je dus zou het meestal wel moeten werken dan :D
dan kan je net zo goed whatsappen op je telefoon..
pi_148968356
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:59 schreef mschol het volgende:

[..]

dan kan je net zo goed whatsappen op je telefoon..
Ja sure, typen is wel chiller met laptop imho.
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
pi_148969001
quote:
18s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 02:31 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

Ja sure, typen is wel chiller met laptop imho.
En als je dan onderweg ben? :+
pi_148969200
Een speler tot bedaren brengen met geweld,terwijl die gast net wil gaan zitten na een euforie. _O- :')

Als mede-neger zou ik die bitch aanklagen. :* >:)
pi_148979187
Heb tussen vandaag tussen 11:45-11:57 alle onderdelen van nieuwe desktop pc besteld bij Alternate. :9

Maar de Coolermaster voeding en Lian-Li montageframe zijn de enigen die niet direct leverbaar. ;(

Moet kijken of ik een aparte STEAM partitie moet maken,want dit bug/fout kan echt niet gemaakt worden door een groot bedrijf als Valve.Helaas geven ze niet al te best goede adviezen. _O-
pi_148983746
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 06:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

En als je dan onderweg ben? :+
bent* dan ja jezus via je telefoon :')
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
pi_148987606
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 14:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Heb tussen vandaag tussen 11:45-11:57 alle onderdelen van nieuwe desktop pc besteld bij Alternate. :9

Maar de Coolermaster voeding en Lian-Li montageframe zijn de enigen die niet direct leverbaar. ;(

Moet kijken of ik een aparte STEAM partitie moet maken,want dit bug/fout kan echt niet gemaakt worden door een groot bedrijf als Valve.Helaas geven ze niet al te best goede adviezen. _O-
gewoon steam in z'n eigen mapje installeren... Werkelijk nog nooit issues mee gehad

En "dit bug/fout" :'(
pi_149010627
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:08 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

bent* dan ja jezus via je telefoon :')
sorry :*

telefoon is beter!!

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 19:20 schreef mschol het volgende:

[..]

gewoon steam in z'n eigen mapje installeren... Werkelijk nog nooit issues mee gehad

En "dit bug/fout" :'(
Nederlandse taal en woorden gebruik is niet makkelijk voor veel mensen. :+
pi_149010738
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:19 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ik moest whats ap opnieuw downloaden ivm een nieuwe telefoon. Zie ik dat het nu 0.74 cent per jaar gaat kosten, dus toch niet helemaal gratis meer. Nu is dat natuurlijk een minimaal bedrag maar misschien wel het begin van het einde.

Ik ben trouwens momenteel wat moet aan het verzamelen om een bericht naar een collega te sturen die ik wel zie zitten. Ik voel dat dat wederzijds is, althans die sterke indruk heb ik omdat zij tegenover mij vaak wat zenuwachtig en 'lomp' overkomt itt anderen.
Een bericht sturen naar een collega? Wat is er mis met een gewoon gesprek irl als je elkaar regelmatig ziet? Dan is je kans op succes ook een stuk groter!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zaterdag 24 januari 2015 @ 15:40:21 #136
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_149011289
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 15:17 schreef koei het volgende:

[..]

Een bericht sturen naar een collega? Wat is er mis met een gewoon gesprek irl als je elkaar regelmatig ziet? Dan is je kans op succes ook een stuk groter!
Dit inderdaad. Dit soort dingen kan ik niet zonder de aanwezigheid van nonverbale communicatie.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_149011765
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 15:17 schreef koei het volgende:

[..]

Een bericht sturen naar een collega? Wat is er mis met een gewoon gesprek irl als je elkaar regelmatig ziet? Dan is je kans op succes ook een stuk groter!
Dat kan dus bijna niet omdat er altijd andere collega's aanwezig zijn en 2 verschillende afdelingen. Maar het heeft prima uitgepakt.
pi_149011841
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:00 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Dat kan dus bijna niet omdat er altijd andere collega's aanwezig zijn en 2 verschillende afdelingen. Maar het heeft prima uitgepakt.
Nice bro! ^O^
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 16:04:50 #139
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_149011918
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:00 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Dat kan dus bijna niet omdat er altijd andere collega's aanwezig zijn en 2 verschillende afdelingen. Maar het heeft prima uitgepakt.
Mooi :D
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_149012855
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:00 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Dat kan dus bijna niet omdat er altijd andere collega's aanwezig zijn en 2 verschillende afdelingen. Maar het heeft prima uitgepakt.
Ze heeft op je dak gewiebeld?
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_149012893
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:00 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Dat kan dus bijna niet omdat er altijd andere collega's aanwezig zijn en 2 verschillende afdelingen. Maar het heeft prima uitgepakt.
Heb je een date gepland? Wat gaan jullie doen?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_149014582
Ik weet nu iig 100% zeker dat er wederzijds interesse is dus nu kan het alle kanten op :)
Een date zal er dan ook zeker wel komen ja. Maar dat kan nu telefonisch besproken worden. Andere collega's krijgen niets te weten.
pi_149014798
Het is voor mij ook zeker 5 jaar geleden dat ik iemand echt leuk vind. Ik ben echt een te kieskeurig op een of andere manier. Altijd al geweest.
pi_149015310
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 17:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik weet nu iig 100% zeker dat er wederzijds interesse is dus nu kan het alle kanten op :)
Een date zal er dan ook zeker wel komen ja. Maar dat kan nu telefonisch besproken worden. Andere collega's krijgen niets te weten.
Als er een andere vrouw op haar afdeling werkt is het toch zo bekend :D

Maar dan moet je dus ook wel snel een date gaan plannen! Gewone interesse kan zo voorbij gaan als er toevallig een andere man in beeld komt die nog interessanter is.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_149015362
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 17:57 schreef koei het volgende:

[..]

Als er een andere vrouw op haar afdeling werkt is het toch zo bekend :D

Maar dan moet je dus ook wel snel een date gaan plannen! Gewone interesse kan zo voorbij gaan als er toevallig een andere man in beeld komt die nog interessanter is.
Dat zal niet snel gebeuren. Weet dat zij al vrij lang vrijgezel is ;) Maar ik maak er sowieso werk van idd.
pi_149016393
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 17:59 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Dat zal niet snel gebeuren. Weet dat zij al vrij lang vrijgezel is ;) Maar ik maak er sowieso werk van idd.
Hoe lang ze al vrijgezel is zegt daar niks over. Dat zegt alleen dat ze niet continu met iedereen aanpapt, maar hapt als de juiste voorbij komt. En jij weet niet wanneer die voorbij komt, dat kan zomaar dit weekend zijn. Dus niet te lang wachten met een eerste date!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_149016905
Ik heb die van mij ook al een tijdje geleden een belachelijke naam gegeven :D
pi_149020144
quote:
Wow, dat iemand zo'n lettertype durft te gebruiken, op z'n telefoon nog wel!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_149032444
Toxikk(Frag like it's 1999!!) :D

quote:
WTF. :P
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 20:22 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Wow, dat iemand zo'n lettertype durft te gebruiken, op z'n telefoon nog wel!
Het doet wel pijn aan je ogen. :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')