Dan ga ik er ook niet naar vragen! Hier alles flex! Alleen een vriend die werkeloos thuis zit, dus ik kan niet meer genieten van m'n vrije dagen omdat ik opeens rekening met hem moet houdenquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Goed onthouden! Contract is verlengd tot eind april, dus dat is mooi! Ben as we speak ook bezig met een sollicitatiebrief naar iets heel tofs, maar ik ga niet zeggen wat want straks vervloek ik mezelf nog...
What's up met jou? Alles flex in de plex?
Thuis in het milieu? Dat klinkt echt heel tofquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]
niet apogee, maar wel tof: Supaplex
nostalgie: Mixed-Up Mother Goose, Kings quest/Police quest e.c.t (die sierra text adventures)
nostalgie van eigen bodem: Thuis In Het Milieu
Oh man, fikkie stokenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:25 schreef koei het volgende:
[..]
Dan ga ik er ook niet naar vragen! Hier alles flex! Alleen een vriend die werkeloos thuis zit, dus ik kan niet meer genieten van m'n vrije dagen omdat ik opeens rekening met hem moet houdenmaar morgen lekker naar Center Parks! We hebben het park uitgekozen op basis van het zwembad (lees: de wildwaterbaan), dus lekker een weekje ronddobberen in het water, gourmetten en fikkie stoken in de open haard!
Aww, je mag wel even van het bubbelbad gebruik maken als je wil?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oh man, fikkie stokenronddobberen
nice!
Ik zou echt moeten zwemmen nu, heb gisteren bootcamp gedaan, heel m'n lijf schreeuwt het uit van de pijn. Ik verdien écht een hottub!
Bootcamp is wel heel zwaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oh man, fikkie stokenronddobberen
nice!
Ik zou echt moeten zwemmen nu, heb gisteren bootcamp gedaan, heel m'n lijf schreeuwt het uit van de pijn. Ik verdien écht een hottub!
Dag meneerquote:
Ja zo gaat dat! Af en toe trekt iets me aandacht hequote:Op donderdag 15 januari 2015 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dag meneerIk zag een Ellen Hoog berichtje en daar istie weer hoor
Parmantige deernes werken altijdquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:15 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat! Af en toe trekt iets me aandacht he
Waar zouden we zonder ze zijn?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Parmantige deernes werken altijd
Weekendje familie in Frankrijk, was stiekempjes liever thuis gebleven en met vrienden wilde plannen maken, maarja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Waaaatt?! Haswell-ex? Gekke boi!! Beter gebruik je die pc voor meer dan gamen want damn zo'n cpu is oooverkill!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Fuck,kan eind januari geen nieuwe PS4 halen,budget is niet genoeg.![]()
*voor bijna ¤1200 aan nieuwe desktop pc onderdelen(octa-core) bestellen*![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:29 schreef Pettigrew81 het volgende:
FF een katteplaatje van mij![]()
![]()
[ afbeelding ]Is dat geen hond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier weer terug van een weekje weg. Lekker dagen lang van de wildwaterbaan en de bandenglijbaan. Alleen heb ik een kneus als vriend die op de laatste avond nog even uitgleed toen hij de glijbaan in wilde stappen waardoor we vier uur in het ziekenhuis hebben mogen zitten omdat ze zijn elleboog weer in de kom moesten duwen, wat ze pas onder lichte narcose lukte.
En het ergste hieraan is nog wel dat hij nu in het gips zit, en ik dus de komende tijd alle afwas moet doen
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Dat is echt een katquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:41 schreef koei het volgende:
[..]
Is dat geen hond?
Hier weer terug van een weekje weg. Lekker dagen lang van de wildwaterbaan en de bandenglijbaan. Alleen heb ik een kneus als vriend die op de laatste avond nog even uitgleed toen hij de glijbaan in wilde stappen waardoor we vier uur in het ziekenhuis hebben mogen zitten omdat ze zijn elleboog weer in de kom moesten duwen, wat ze pas onder lichte narcose lukte.
En het ergste hieraan is nog wel dat hij nu in het gips zit, en ik dus de komende tijd alle afwas moet doen
Dan is het een slechte namaakkatquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is echt een kat
[ afbeelding ]
Bedenk je tijdens de afwas maar dat er ook mensen zijn die daar hun werk van hebben gemaakt
Daar heb je gelukkig gelijk inquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:23 schreef koei het volgende:
[..]
Dan is het een slechte namaakkatHij lijkt ook amper op de kat van deze foto qua haarlengte enzo.
En mensen die hun werk van afwassen hebben gemaakt, krijgen er tenminste nog geld voor
Nee,hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waaaatt?! Haswell-ex? Gekke boi!! Beter gebruik je die pc voor meer dan gamen want damn zo'n cpu is oooverkill!
Hehe dat is de juiste instelling!quote:
Mijn octa-core configuratiequote:Op zondag 18 januari 2015 22:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hehe dat is de juiste instelling!
Maar nice man, wordt mooie bak! 970 erbij I presume?
Ik begon al te fappen, maar toen zag ik m5a97 (beetje slapjes) maar de echte erectie killer was toch echt wel VALUEramquote:Op zondag 18 januari 2015 23:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mijn octa-core configuratie![]()
Volgende week dinsdag(27e) in 1x bestellen bij Alternate.
Alsjeblieftalsjeblieftalsjeblieft koop een betere GPU!quote:Op zondag 18 januari 2015 23:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
1 schermpje maar?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is pas mijn 2e Asus mobo die ik ga kopen en Kingston ValueRAM is wel goed. 1ste mobo voor 1ste zelfbouw project(terug in 2005) was een Asrock(939 Socket).quote:Op zondag 18 januari 2015 23:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik begon al te fappen, maar toen zag ik m5a97 (beetje slapjes) maar de echte erectie killer was toch echt wel VALUEram
Ik ga het upgraden binnen nu en 2 jaar,maak je geen zorgen.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alsjeblieftalsjeblieftalsjeblieft koop een betere GPU!
-Ik heb een 19" LCD scherm(1440*900 pixels) die ik in augustus 2008 heb gekocht.maar geen HDMI heeft.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
1 schermpje maar?![]()
valueram(niet dat het slecht is, wel een rare keuze)
die kast... (mja, over smaak valt niet te twisten)
geen modulaire voeding..
tevens zou ik die WD green niet nemen.. gewoon een red of een blue
green heb ik er hier 2 van (1x 1 en 1x2TB) en beide zijn heel erg twijfelachtig over de betrouwbaarheid, soms vallen de volumes gewoon uit het systeem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |