Hij zingt niet meerquote:Op maandag 21 december 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Is dit een programma waar Gordon voor terminaal zieken gaat zingen?
Of moeten kindjes niet slapen?quote:Op maandag 21 december 2015 23:48 schreef Geralt het volgende:
Of heeft gordon daar 5 jaar terug ook gezeten of wat?
quote:Op maandag 21 december 2015 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
je bent zelf een rotjoch soms. Kutje
Deze quote komt in mijn foboquote:Op maandag 21 december 2015 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
je bent zelf een rotjoch soms. Kutje
Gordon is altijd open geweest over zijn gebruik.quote:Op maandag 21 december 2015 23:59 schreef _Kronk het volgende:
Maar nu ben ik toch benieuwd op wat voor manier de Toppertjes de bal terugkaatsen. Iets met coke misschien?![]()
* Doet Boulevard alvast als reminder instellen *
Hee Renequote:Op dinsdag 22 december 2015 01:14 schreef golfer het volgende:
Net terug bekeken.
Ik zag een aandachtsgeile relnicht met manisch-depressieve en bipolaire klachten proberen om een aantal mensen uit z'n omgeving neer te halen.
Jaloers op anderen en klagend dat ie bekend is en in een villa woont, terwijl ie zelf zou kunnen kiezen anoniem ergens in een flatje te gaan wonen?
Wat een loser!
/disclaimer: ik ken Gordon van naam, maar geen idee wat ie verder zoal doet en met wie. En ik wil het ook eigenlijk niet weten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:22 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihihi.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:07 schreef Ringo het volgende:
Oooooh komt golfer weer van het Concertgebouw ofzo en zet ie nét, héél toevallig, toch even de televisie aan en komt daar dan weer ene Gordon voorbij, die hij he-le-maal niet kent, nou ja alleen van naam dan, dat is toch die singende sokkenverkoper, tuurlijk, nee, vinnet niks, weet níet wie het is, zou zijn naam nog niet kunnen spellen, gordon gordon gordon goh ja ergens begint een belletje te rinkelen, heus, héél zachtjes, maar wát een griezel zeg, poeh!golfer de cultuurpaus van het film- en televisieforum
Nee, gelukkig nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:18 schreef Specularium het volgende:
Dat is in 5 jaar ook niet veranderd.
Ik doe met je mee.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Op in ieder geval 2 uitzendingen verheug ik mij.
Ik ook.quote:Op maandag 21 december 2015 23:34 schreef Karina het volgende:
Vd Boom vond ik sowieso altijd een kutlul.
Dat snap ik ook niet waarom Marc Marie dood moet van Goor😣quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:35 schreef computergirl het volgende:
Waarom moest Marc-Marie dan dood?
Is dat niet subjectief? Al word ik er altijd van beschuldigd slechte muzieksmaak te hebbenquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet
Goede smaak kan je niet veranderen, dat heb je gewoon.
Daar ben ik het mee eens, maar ik denk dat Gordon ook geen makkelijke is met zijn bipolariteit.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
Gisteren laatste stukje gezien, dus nu toch maar even teruggekeken.
Ik geloof Gordon. Hij lijkt in een fase te zitten waarin-ie schoon schip maakt en veel dingen achter zich laat. Bovendien heeft én hóeft-ie niets te winnen met onnodig zwartmaken van collega's. Zijn verhalen over het drankmisbruik van René en de achterbaksheid van Jeroen klinken behoorlijk plausibel.
Oh nee, maar ik vind ook niet dat-ie overdreven in de slachtofferrol kroop. Hij kent zijn beperkingen, zelfs waar het drank- en drugsgebruik betreft.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar ik denk dat Gordon ook geen makkelijke is met zijn bipolariteit.
Eens, hij heeft niet echt de uitstraling van een intellectueel. Meer die van een postbode of museum-suppoost.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:09 schreef luxerobots het volgende:
Roemer vind ik nooit erg intelligent overkomen, er zitten intelligentere mensen in de kamer.
Inderdaad, als slager zou ik hem wel geloven.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eens, hij heeft niet echt de uitstraling van een intellectueel. Meer die van een postbode of museum-suppoost.
Inderdaad. Gordon kon zijn hart luchten. Roemer kan niet alles blootleggen over collega's en wat er intern speelt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:10 schreef Cynix ® het volgende:
Nu Roemer, ook wel redelijk boeiend. Redelijk dan, want een politicus ben en blijf je 24 uur per dag, dus echte onthullingen of uitspattingen gaan we vanavond niet krijgen.
Het woord gelauwerd heeft die nou ook al regelmatig gebruikt, snap ik niet.quote:
Ja, diens toegevoegde waarde voor de politiek heb ik ook nog niet echt kunnen ontdekken.quote:
Maar dat is de basis van dit programma.quote:
Hij was ook niet geamuseerd dat Jeroen hem er fijntjes op wees er volledig naast te zitten met zijn voorspellingen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:41 schreef danos het volgende:
Hij blijft maar verzitten, aan zijn jasje trekken en weer armen over elkaar. En dan eerder zeggen dat je zo ontspannen bent altijd
Een cursus bodylanguage zou geen overbodige luxe zijn...pokeren met deze man lijkt me heerlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij was ook niet geamuseerd dat Jeroen hem er fijntjes op wees er volledig naast te zitten met zijn voorspellingen.
Als het om zichzelf gaat, zijn ambities, waar zal z'n partij staan in 5 jaar kan wel. Maar voorspellingen over dingen waar hij 0 invloed op heeft. Daar zie ik de waarde niet vanquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar dat is de basis van dit programma.
Dan moet je je als politicus afvragen of je überhaupt wel mee moet doen.
Hij doet mij altijd hieraan denken (inclusief melodie):quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:37 schreef Cynix ® het volgende:
Nadeel voor Roemer, waar hij overigens weinig aan kan veranderen, is ook wel dat hij een goeiige lobbes lijkt. Dat is op zich wel fijn, maar niet echt een pré om het politiek ver te schoppen.
Daar is-ie-weer, daar is-ie-weer.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:45 schreef Ringo het volgende:
Hij doet mij altijd hieraan denken (inclusief melodie):
Golfer, ik had toch wel meer verwacht dan eenvoudig SP-aanhanger/lidquote:Op woensdag 23 december 2015 01:28 schreef golfer het volgende:
Het is mijn partijleider, maar ik heb hem zelden zo zwak zien optreden.
Niks aan emoties en alleen maar partijstandpunten herhalen.
En die lichaamshouding was inderdaad heel opvallend.
Als er fanboys van Jantje Smit op fok! zijn dan moet ik maar eens gaan uitloggenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heel dit topic vol fanboys, het loopt storm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |