Alles uit de top-25 vind je geniaal?quote:Op maandag 29 december 2014 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me een tikkeltje overdreven.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga afsluiten hier. Beetje fatosneijke nacht maken. Morgenochtend weer terug! Sorry voor de inactiviteit vanavond. Vriendin is hierTruste allen!
wat ? wegsturen !quote:Op maandag 29 december 2014 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga afsluiten hier. Beetje fatosneijke nacht maken. Morgenochtend weer terug! Sorry voor de inactiviteit vanavond. Vriendin is hierTruste allen!
Oh nee, dat absoluut niet, maar dan zou ik eerder andere nummers in de top 25 willen zetten.quote:Op maandag 29 december 2014 23:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Alles uit de top-25 vind je geniaal?
Wie weet wat wij wel niet kunnen met gelijke hoeveelheden verdovende middelenquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak als je die TT mooi vindt
quote:Op maandag 29 december 2014 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Trustenquote:Op maandag 29 december 2014 23:06 schreef Uccie het volgende:
Er zijn maar 126 mannen met smaak???
Ik haak in het topic af, slaap lekker allemaaltot morgen!
Zolang je straks maar met me op de dansvloer staatquote:Op maandag 29 december 2014 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zing een beetje mee, niet alles te letterlijk nemen
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 december 2014 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Slaapzequote:Op maandag 29 december 2014 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 december 2014 23:06 schreef Uccie het volgende:
Er zijn maar 126 mannen met smaak???
Ik haak in het topic af, slaap lekker allemaaltot morgen!
Kan ook een andere top-25 noemen, maar we moeten rekening houden met "het publiek" hequote:Op maandag 29 december 2014 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh nee, dat absoluut niet, maar dan zou ik eerder andere nummers in de top 25 willen zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |