abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148140504
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Daar ging het dus wel om, dat het niet enkel dromen is. Lees beter svp. :W
Eigen dingen verzinnen, ga fietsen.
Ik begrijp uit de zwaaiemoticon dat je weggaat? Oké.
pi_148140540
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik begrijp uit de zwaaiemoticon dat je weggaat? Oké.
Nee, ik zwaai je uit op je fiets. Je blaat onzin, mijn comment ging over het dromen. Niet over jouw geblaat.
  dinsdag 30 december 2014 @ 15:43:24 #128
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_148142457
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 14:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Daar gaat het dus helemaal niet over. Niemand hier zal ontkennen dat je best een rechtszaak kunt voeren en die ook kunt winnen en óók om kleine bedragen. Het punt was dat je grote risico's loopt zonder garantie op succes, en dat dat meestal niet verstandig is. Dat jij dan aan komt zetten met een vriend die het wel gelukt is, tsja.

[..]

Nope.
Zonder garantie op succes?

Je moet natuurlijk wel zeker zijn van je zaak.. anders is het inderdaad een riskante gok.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Tchock het volgende:

[..]

Kan ook een aanwijzing zijn dat de muis helemaal geen lange levenduur heeft of hoort te hebben. Sta je dan met je non-conformiteit.
Heeft of hoort te hebben. Daar zit nogal een verschil in natuurlijk.
Een muis van 100 euro, die mag toch wel een langere levensduur hebben dan dat muisje van 5 euro.
Om die muis van 100 euro die na een jaar kapot gaat, zou ik dus kwaad worden. Op dat muisje van 5 euro. Tja. Maar het is natuurlijk ook hoe dat ding in de markt gezet wordt ook. Als die fabrikant scheert met dat ie onderdeeltjes heeft dat pas na 10.000.000 klikken kapot gaat en dat vervolgens verre van waar kan maken omdat het ding niet eens 10.000 klikken overleeft.. Dan hangt die fabrikant naar mijn idee. En de winkelier ook, die prul verkocht.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_148142508
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 15:43 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Zonder garantie op succes?

Je moet natuurlijk wel zeker zijn van je zaak.. anders is het inderdaad een riskante gok.
Je hebt in een rechtszaak nooit volledige zekerheid. Je kunt altijd dingen over het hoofd zien en zelfs als je materieel 100% gelijk zou hebben kun je nog op formele punten sneuvelen.
pi_148146087
Goed nieuws, het werkt magischerwijs weer.
pi_148147998
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 december 2014 16:58 schreef DrNick het volgende:
Goed nieuws, het werkt magischerwijs weer.
Ze hebben het op afstand gerepareerd :o
NOESSSSSSSS pak de alufolie :o
pi_148148059
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 17:29 schreef Queller het volgende:

[..]

Ze hebben het op afstand gerepareerd :o
NOESSSSSSSS pak de alufolie :o
Loeminadie is everywhere ;(
pi_148148103
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 december 2014 17:30 schreef DrNick het volgende:
Loeminadie is everywhere ;(
Ik ga dit topic nu sluiten. Zekerheid voor alles :X

Veel plezier met je muisje verder :*
pi_148148325
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 17:31 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik ga dit topic nu sluiten. Zekerheid voor alles :X

Veel plezier met je muisje verder :*
Dat kan jij niet eensch :{w
pi_148162045
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 14:04 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Zal ik doen. Laat jij je maar lekker afpoederen :)

Elke apparaat heeft een economische levensduur. Als jij kan aantonen dat die niet gehaald wordt, kun je je succesvol beroepen op non-conformiteit. Helemaal als het web volstaat met klachten die soortgelijk zijn. Klachten die -naar mijn idee dus he? - aantonen dat die klachten veelvuldig voorkomen en dus aantonen dat het een algemeen euvel is.

Ene apparaat is natuurlijk de andere niet en met een muis is zoiets lastiger aantoonbaar dan met wat anders, maar dan nog..

Laten we daarvoor maar eerst eens bepalen hoelang een gamingmuis van 80¤ hoort mee te gaan. Een TV van B&O kost ook flink meer dan een Samsung, maar daar betaal je voor het design en "premium features" niet dat die TV opeens 15 jaar mee gaat.

Wie bepaalt dat een gaming muis langer mee moet gaan.

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 11:18 schreef DrNick het volgende:

[..]

Ik zal wel eens een belletje doen naar de Consumentenbond.
Doorgaans komen die hun hol niet uit, als er geen grote faam te behalen valt.
.
  dinsdag 30 december 2014 @ 22:06:07 #136
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_148162395
http://www.lmgtfy.com/?q=roccat+mouse+double+click

Bekend problem dus, dat vaker optreedt. Makkelijk aan te tonen dat jou als gebruiker niets te verwijten valt naar mijn idee.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_148174147
quote:
Op dinsdag 30 december 2014 14:41 schreef BloedendeVagina het volgende:
Die kosten verhaal je gewoon.. en komen bij winst dus voor rekening van de verliezende partij.
Dagvaarding, griffierechten, kosten deurwaarder, enz. Ja, je moet ze voorschieten, maar uiteindelijk mag de garantie weigerende winkelier die gewoon betalen.

En zo kost dat muisje van 40 euro, opeens 500 euro voor die winkelier. Omdat ie de verkeerde dacht af te poederen.

Je moet natuurlijk wel zeker zijn van je zaak.. maar als je principieel bent en de winkelier weigert. Dan moet het soms maar.
Het woord 'forfaitair' zegt jou niet veel, hè ? :D
  woensdag 31 december 2014 @ 11:53:36 #138
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_148179754
quote:
6s.gif Op woensdag 31 december 2014 08:05 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Het woord 'forfaitair' zegt jou niet veel, hè ? :D
Klopt. Dat doet me denken aan belastingen. Enige uitleg van jouw kant wat je bedoelt is dus welkom.
Overigens moet de tegenpartij wel veroordeeld worden wil je al die kosten terughalen. De juiste term hiervoor is proceskostenveroordeling en de rechter zal kijken welke kosten voor vergoeding in aanmerking komen. Enige risico zijn de advocaatskosten; die zullen mogelijk neit 100% vergoed worden.

[ Bericht 9% gewijzigd door BloedendeVagina op 31-12-2014 12:06:09 ]
pi_148180273
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 22:06 schreef BloedendeVagina het volgende:
http://www.lmgtfy.com/?q=roccat+mouse+double+click

Bekend problem dus, dat vaker optreedt. Makkelijk aan te tonen dat jou als gebruiker niets te verwijten valt naar mijn idee.
Dus niet. Dat gaat over dubbelklikken. Dat zijn hele andere knoppen dan die waar TS problemen mee heeft. Dit gaat over die Omron switches die 10 miljoen keer klikken moeten kunnen hebben en niet over dat knopje van TS.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 31 december 2014 @ 12:14:09 #140
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_148180396
Maar dat ding dubbelklikt toch als ie het knopje slechts een keer indrukt?
Of is het toeval dat er voor de roccat kone muizen zoveel reparatie tutorials zijn?
pi_148180597
Het is een ander knopje waar andere hardware onder zit welke geen 10+miljoen kliks garanderen.
pi_148180636
En die problemen zijn er voor alle muizen.

https://www.google.nl/?gf(...)%20double%20clicking

Hier voor Steelseries bijvoorbeeld.
pi_148180652
pi_148180670
Madcatz:
https://www.google.nl/?gf(...)ouse+double+clicking

[ Bericht 4% gewijzigd door Geralt op 31-12-2014 12:28:38 ]
pi_148180681
pi_148180721
Razer:

Trust:

Corsair:

Ergo dat is een probleem waar muizen nou eenmaal mee te maken krijgen vroeg of laat en alles hangt af van de gebruikte hardware.

Uit bovenstaande links zou je al voorzichtig een conclusie kunnen trekken dat Roccat en Steelseries en Razer betere hardware gebruiken omdat daar veel minder hits op zijn dan bv Logitech en HP :)
pi_148180924
Roccat: 41.500 hits
Steelseries: 60.700 hits
Logitech: 96.000 hits
Madcatz: 33.600 hits
HP: 271.000 hits
Razer: 42.700 hits
Trust: 178.000 hits
Corsair: 66.000 hits

Laat nou net Roccat, Steelseries, Razer, Madcatz en Corsair de grote fabrikanten zijn van gamingmuizen. En die doen het afgaande op een simpele googlezoekopdracht dus een stuk beter dan bv HP, Trust en Logitech.

:)
  woensdag 31 december 2014 @ 12:28:25 #148
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_148180932
Maar het is dus wel een algemeen bekend probleem bij Roccat. En dus niet een gevalletje dikke pech of verwijtbaar gedrag van de user ;)

Op andere merken heb ik niet gegoogled en ik heb eigenlijk ook niet gelezen om welk knopje het gaat. Overigens met mn normale muizen van een paar euro nooit last gehad van dubbelklikken. Enkel met muizen met een balletje erin dat ze niet meer lekker rolden zeg maar.
pi_148181037
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 12:28 schreef BloedendeVagina het volgende:
Maar het is dus wel een algemeen bekend probleem bij Roccat.
Het is een algemeen bekend probleem bij muizen. Daar zitten knoppen op. Die kunnen stuk. En zoals je ziet doet Roccat het als een van de beste :+

Dat is hetzelfde als stellen dat het een algemeen bekend probleem van Gazelle fietsen is dat je er een lekke band mee krijgt.

Dat probleem hebben alle fietsen. Die banden gaan vroeg of laat lek.
pi_148181193
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 14:53 schreef BloedendeVagina het volgende:
En in het geval van de Wehkamp: Nee. Die had geen geld genoeg. Een half jaar later gingen ze failliet.
Wanneer is wehkamp.nl failliet geweest?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')