SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroïdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Vandaag een fijne training gehad ondanks kut voorbereiding.
Slechts 4,5 uur slaap gehad en 9 half uur gewerkt (vuurwerk verkoop dus geen zwaar werk). Eerst stonden 1+ rep squats op het programma van 5/3/1. Uiteindelijk 8x135kg gehaald. Om vervolgens nog een Joker set te doen op 150kg. Voor het beginnen voelde mijn heupen al wat stijf aan. Bedoeling was 3 reps te halen, maar op herhaling 2 schoot het in de heup. De Illipsoas licht verrekt, maar dat is met 1 á 2 weken weer op volle sterkte. Binnenkort deze wat versterken en stretchen, tweede keer in anderhalf jaar dat dit gebeurd.
Vandaag bench erbij gedaan wegens de feestdagen waardoor de sportschool dicht is. Met de kromme stang die rond draait tijdens het benchen (rest was bezet) uiteindelijk 8x90kg in de pocket.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Gelukkig is het niets ernstigs. Prima lifts voor de rest.quote:Op maandag 29 december 2014 23:34 schreef Verbosity het volgende:
Slechts 4,5 uur slaap gehad en 9 half uur gewerkt (vuurwerk verkoop dus geen zwaar werk). Eerst stonden 1+ rep squats op het programma van 5/3/1. Uiteindelijk 8x135kg gehaald. Om vervolgens nog een Joker set te doen op 150kg. Voor het beginnen voelde mijn heupen al wat stijf aan. Bedoeling was 3 reps te halen, maar op herhaling 2 schoot het in de heup. De Illipsoas licht verrekt, maar dat is met 1 á 2 weken weer op volle sterkte. Binnenkort deze wat versterken en stretchen, tweede keer in anderhalf jaar dat dit gebeurd.
Vandaag bench erbij gedaan wegens de feestdagen waardoor de sportschool dicht is. Met de kromme stang die rond draait tijdens het benchen (rest was bezet) uiteindelijk 8x90kg in de pocket.If not now, then when.![]()
Sterkte! Had je een reden voor joker sets van 3 reps als het een 1+ week is?quote:Op maandag 29 december 2014 23:34 schreef Verbosity het volgende:
Vandaag bench erbij gedaan wegens de feestdagen waardoor de sportschool dicht is. Met de kromme stang die rond draait tijdens het benchen (rest was bezet) uiteindelijk 8x90kg in de pocket.![]()
![]()
Omdat de 1+ set van 135kg(8 reps) ver onder mijn 1RM ligt. Die zal rond de 165kg liggen. Vandaar een joker set om toch de intensiteit en het volume wat te verhogen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:40 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Sterkte! Had je een reden voor joker sets van 3 reps als het een 1+ week is?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Iemand met sportschoolervaring die een beetje weet hoe ik de rubberen vloer van mijn home-gym mooi glanzend kan krijgen?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Jezus jij gaat wel hard vooruit qua progressie. Mirin' CNSquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Ja hoor! Grip gaat kei en keihard vooruit, 130kg x5 zonder straps!
Ik zit al een tijdje vast op 130x8, maar ook logisch gezien de cut destijds. Even na het nieuwe jaar gains maken.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
even de eindrekening voor dit jaar opmaken (vanaf juli 2014 toen ik begon):
DL: 1x170
SQ: 1x110 (pls help, is dit erg abnormaal in vergelijking met de anderen?)
BP: 1x100
OHP: 1x70
BW: 94kg(juli 2014)>85kg(nu)
beyond 5/3/1 bevalt erg goed, bedankt voor het advies mannen!'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.![]()
Sumo-DL heeft veel carryover naar je squats. Zou je misschien af en toe als assist erbij kunnen gooien? Pauzed-squats, pinned squats, box squats wellicht?quote:Op woensdag 31 december 2014 05:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
even de eindrekening voor dit jaar opmaken (vanaf juli 2014 toen ik begon):
DL: 1x170
SQ: 1x110 (pls help, is dit erg abnormaal in vergelijking met de anderen?)
BP: 1x100
OHP: 1x70
BW: 94kg(juli 2014)>85kg(nu)
beyond 5/3/1 bevalt erg goed, bedankt voor het advies mannen!
Moeilijk te zeggen zonder te weten waar je precies zwak in ben. Kan net zo goed enkel- en heupflexibiliteit zijn wat je tegen houdt.![]()
nou... Ik doe al een hele tijd sumo DL maar veel carryover is er niet te zien met 4x5 95kg squatsquote:Op woensdag 31 december 2014 13:40 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Sumo-DL heeft veel carryover naar je squats. Zou je misschien af en toe als assist erbij kunnen gooien? Pauzed-squats, pinned squats, box squats wellicht?
Moeilijk te zeggen zonder te weten waar je precies zwak in ben. Kan net zo goed enkel- en heupflexibiliteit zijn wat je tegen houdt.![]()
Hangt er een beetje vanaf. Als je lowbar squat zit je veel minder 'upright' dan highbar, waardoor de heupen en posterior chain VEEL meer te verduren krijgen. Sumo deadlifts volgen in vergelijking met conventional deadlifts hetzelfde principe. Daarom zie je ook zoveel powerlifters die zowel lowbar als sumo gaan. Ed Coan, Dan Green etc. Wel degelijk sprake van carryover.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
nou... Ik doe al een hele tijd sumo DL maar veel carryover is er niet te zien met 4x5 95kg squats
Kan zomaar aan je techniek liggen, of de ligging van je heupen, ik noem maar wat. De squat is toch wel 1 van de moeilijkere lifts vind ik.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer eens een tegel met ( niet te veel) siliconespray in te spuiten. Matig gebruik uiteraard, en uitwrijven met een doekje.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:33 schreef Zith het volgende:
Iemand met sportschoolervaring die een beetje weet hoe ik de rubberen vloer van mijn home-gym mooi glanzend kan krijgen?
Of beetje van die rode poetsolie/meubelolie.
Ookideaal voor je rvs keuken trouwens vloeibaremeubelolie van plex
Niet de spuitbus maar het flesje
Of eoa waxdweilmiddel voor tegels op basis van olijfolie
[ Bericht 6% gewijzigd door RaymondK op 31-12-2014 17:22:52 ]![]()
Hoe kan 't nou weer dat je ineens aderen over je biceps ziet lopen als je ze expliciet begint te trainen? Terwijl ze niet significant groter zijn dan eerst ofzo![]()
pompquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:16 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoe kan 't nou weer dat je ineens aderen over je biceps ziet lopen als je ze expliciet begint te trainen? Terwijl ze niet significant groter zijn dan eerst ofzoI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Zo regelt je lichaam (o.a.) zijn temperatuur.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:16 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoe kan 't nou weer dat je ineens aderen over je biceps ziet lopen als je ze expliciet begint te trainen? Terwijl ze niet significant groter zijn dan eerst ofzo![]()
Vraagje aan de form fanatics. Mijn heupen zitten nogal vast, maar ik heb geen problemen om een 3rd world squat te doen of front squats ATG. Ik heb wel een significante butt-wink, maar heb er nooit last van ondervonden. Is het een pré die butt-wink op te lossen en hoe doe ik dat? Alle yoga helpt er niet bij (wel voor al het andere, niet voor dit)
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 17:15 schreef RaymondK het volgende:
Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Probeer eens een tegel met ( niet te veel) siliconespray in te spuiten. Matig gebruik uiteraard, en uitwrijven met een doekje.
Of beetje van die rode poetsolie/meubelolie.
Ookideaal voor je rvs keuken trouwens vloeibaremeubelolie van plex
Niet de spuitbus maar het flesje
Of eoa waxdweilmiddel voor tegels op basis van olijfolieI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Komende 3 maanden maar eens een cut gaan zetten. Wil er graag 2 kilo per maand af krijgen. Moet te doen zijn. Gewoon iets minder eten en mn cardio weer wat opschroeven. Hoop dan eindelijk weer eens on der 100 kg te komen![]()
![]()
OHP er maar uitgehaald en vervangen door seated OHP, word er helemaal gek van dat ik blijf steken op (37.5)![]()
![]()
push press geprobeerd? Hielp mij van mijn plateau.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:27 schreef BredeBroeder het volgende:
OHP er maar uitgehaald en vervangen door seated OHP, word er helemaal gek van dat ik blijf steken op (37.5)I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Zo kies je de weg van de minste weerstand. Doe er dan wat specifieke assistance bij. Kijk eens in welk gedeelte je te zwak bent ipv je kop in het zand te steken. Je blijft maar schuiven heb ik het idee. Hou nou eens langer vast aan je workouts. En ga echt bulken in plaats van een 150~200 kcal surplus.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:27 schreef BredeBroeder het volgende:
OHP er maar uitgehaald en vervangen door seated OHP, word er helemaal gek van dat ik blijf steken op (37.5)Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Het is dus Gordelroos![]()
Als je vroeger geen waterpokken gehad hebt kun je als volwassenen gordelroos krijgen als je weerstand verlaagd is. Dus griep en dat.
Een soort band van blaasjes ( blaren ter grote van een heel klein kappertje) icm met rode huid die voelt alsof het in de brand staat. Over mn borst, onder mn arm door naar achterkant schouder.
Blaren zijn weer iets terug aan het nemen. Kan nog tot 3 weken lang korsten gaan worden![]()
![]()
Voel me wel weer goed, dus ff wat van die zwachtels kopen en dan ff carb reload 200/10 doen en morgen weer ff licht trainen.
4 kg afgevallen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: