Ah, ik ken alleen These Streetsquote:
nou dan toch liever met happy hour.quote:Op maandag 29 december 2014 21:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Housemartins moeten eigenlijk ook in de top2000, al is het maar met Caravan of Love
dat is wel minder, maar het is nog altijd beter dan met mensen gaan die de hele tijd willen praten tijdens het concert of willen gaan zitten ipv staan...quote:Op maandag 29 december 2014 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar je kan je emotie niet delen met een bekende dan.
dat kan ik verder ook heel vaak niet, ik doe heel veel in mijn eentjequote:Op maandag 29 december 2014 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij gaan naar CZ omdat we via mijn werk extra ¤ 250,= voor fysio te besteden hebben, bovenop de ¤ 500,= en voor de orthodontie voor Twan. Bij CZ onbeperkt vergoedquote:Op maandag 29 december 2014 21:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga juist van CZ overstappen naar FBTO volgend jaar. De rest van de verzekeringen zit bij Interpolis, via de Rabo. Vind dat wel prima eigenlijk
Daar ben ik het wel mee eens. Dus 't heeft z'n voordelen en nadelen.quote:Op maandag 29 december 2014 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Staan alle drie al op mijn lijstjequote:Op maandag 29 december 2014 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sveti Stefan is wel een must see. En parken als Skadar Lake en Durmitor zijn mooi
Ik ken niets, dus laat me verrassenquote:
Ow dat scheelt.quote:Op maandag 29 december 2014 21:36 schreef MaJo het volgende:
We gaan waarschijnlijk vliegen Diaan, is slechts 30 euro voor een enkeltje
Het is nu happy hour, bij de Macquote:Op maandag 29 december 2014 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dan toch liever met happy hour.
Tandheelkunde wordt bij kinderen toch sowieso altijd vergoed?quote:Op maandag 29 december 2014 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij gaan naar CZ omdat we via mijn werk extra ¤ 250,= voor fysio te besteden hebben, bovenop de ¤ 500,= en voor de orthodontie voor Twan. Bij CZ onbeperkt vergoed, alleen 20% zelf betalen. Bij veel verzekeraars maar een (klein) gedeelte vergoed.
Ik vind het vaak ook wel prima, maar dacht dit jaar maar eens te kijken. Scheelt ons wel ¤ 35,= in de maand.
Ik heb echt de hele cd zitten genieten.quote:Op maandag 29 december 2014 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken niets, dus laat me verrassen
Maar zowel Uccie als Peaceman vinden 'm geweldig, en heb met beide veel raakpunten op muziekgebied
Nooit geluisterd, zal het ook eens checkenquote:Op maandag 29 december 2014 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zijn laatste natuurlijk... Die 1e twee zijn leuk, die laatste is
De eerste is zeker ook tof, met twee "hitjes" erop. Met Jenny Don't be Hasty brak hij zelfs doorquote:Op maandag 29 december 2014 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn laatste, die was het tofst begreep ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |