Ik vind het moeilijk te beslissen welke versie ik het mooiste vind. Deze, Carole of the Housemartinsquote:
Vandeweek weer verder met de overige (nieuwe) verzekeringen.quote:
The Housemartins????????????!!!!!!!quote:Op maandag 29 december 2014 21:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te beslissen welke versie ik het mooiste vind. Deze, Carole of the Housemartins
Jawel hoor, de eerste keer zat ik geloof ik in de 400 nummerquote:Op maandag 29 december 2014 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Maar niet eerder lijstjes gemaakt?
Ik ook niet overigens. Meestal blijft er wel iets hangen. Heb wel al 2 cd's binnengehengeld
Als ik echt graag naar een band wil ga ik ook in mijn eentjequote:Op maandag 29 december 2014 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb onlangs besloten lak te hebben aan het gebrek aan muzikale interesse van m'n naasten en gewoon in m'n eentje te gaan.Volgende maand in m'n eentje naar Queen.
Een paar jaar terug naar Pinkpop voor Coldplay en Elbow. Oké, het is misschien wat minder gezellig maar je bent niet echt alleen.
Ristretto is je beste vriendquote:Op maandag 29 december 2014 21:33 schreef Stickertje het volgende:
mijn plan om tot 2 uur op te blijven gaat waarschijnlijk niet door, val nu al bijna in slaap
Nee qua verzekeringquote:
Ik ga het ook niet zo laat maken als gisteren, ben echt kapotquote:Op maandag 29 december 2014 21:33 schreef Stickertje het volgende:
mijn plan om tot 2 uur op te blijven gaat waarschijnlijk niet door, val nu al bijna in slaap
jij zoekt gewoon de jonge blaadjes op natuurlijkquote:Op maandag 29 december 2014 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga meestal alleen naar concerten, komt altijd helemaal goed
Montenegroquote:Op maandag 29 december 2014 21:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee qua verzekering
Wij gaan naar Montenegro
quote:Op maandag 29 december 2014 21:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee qua verzekering
Wij gaan naar Montenegro
Hoezo dat?quote:Op maandag 29 december 2014 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je tips? Het is het enige balkanland waar ik nog niet geweest ben, ben benieuwd!quote:Op maandag 29 december 2014 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Montenegro![]()
![]()
Supermooi daar
quote:Op maandag 29 december 2014 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij zoekt gewoon de jonge blaadjes op natuurlijk
beste manier om naar concerten te gaanquote:Op maandag 29 december 2014 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Bedenk me net dat die 2 er niet eens instaan maar enkel adviezen waren in het topicquote:Op maandag 29 december 2014 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Maar niet eerder lijstjes gemaakt?
Ik ook niet overigens. Meestal blijft er wel iets hangen. Heb wel al 2 cd's binnengehengeld
Ik ga juist van CZ overstappen naar FBTO volgend jaar. De rest van de verzekeringen zit bij Interpolis, via de Rabo. Vind dat wel prima eigenlijkquote:Op maandag 29 december 2014 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Zorgverzekering: CZ
Inboedel, auto, woonhuis, aansprakelijkheid, ongevallen: AON Verzekeringen (via mijn werk!)
Zonde, ik haat in mijn eentje zijn op zoietsquote:Op maandag 29 december 2014 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Omdat de mensen in mijn omgeving niet van die muziek of drukte of weet ik wat houden.
Funeral?quote:Op maandag 29 december 2014 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Bedenk me net dat die 2 er niet eens instaan maar enkel adviezen waren in het topic
Serieus? Dit is toch echt een heel bekend nummer?quote:
Caustic Lovequote:Op maandag 29 december 2014 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Bedenk me net dat die 2 er niet eens instaan maar enkel adviezen waren in het topic
beste manier op je op de muziek te concentreren en wat er op het podium gebeurtquote:Op maandag 29 december 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde, ik haat in mijn eentje zijn op zoiets
Zijn eerste cd? Die is ook heel tof!quote:
Housemartins moeten eigenlijk ook in de top2000, al is het maar met Caravan of Lovequote:Op maandag 29 december 2014 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
The Housemartins????????????!!!!!!!![]()
Die ken ik niet, maar ga ik wel opzoeken.
In Utrecht kom ik altijd wel (vage) bekenden tegen en anders maak ik een praatje met deze of gene (of niet)quote:Op maandag 29 december 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde, ik haat in mijn eentje zijn op zoiets
Ja, maar je kan je emotie niet delen met een bekende dan.quote:Op maandag 29 december 2014 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
beste manier op je op de muziek te concentreren en wat er op het podium gebeurt
Into The Mysticquote:Op maandag 29 december 2014 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga meteen meer van Van luisteren
Sveti Stefan is wel een must see. En parken als Skadar Lake en Durmitor zijn mooiquote:Op maandag 29 december 2014 21:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je tips? Het is het enige balkanland waar ik nog niet geweest ben, ben benieuwd!
Ja, ik heb hem op mijn lijstje voor volgend jaar.quote:Op maandag 29 december 2014 21:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Housemartins moeten eigenlijk ook in de top2000, al is het maar met Caravan of Love
Zijn laatste natuurlijk... Die 1e twee zijn leuk, die laatste isquote:Op maandag 29 december 2014 21:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn eerste cd? Die is ook heel tof!
Zijn laatste, die was het tofst begreep ikquote:Op maandag 29 december 2014 21:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn eerste cd? Die is ook heel tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |