Thanks!quote:
Was niet echt onder de indruk van het nummer wat ik vanavond hoordequote:
Cool!quote:Op maandag 29 december 2014 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al 67 nummer genoteerd
Beste popplaat ooitquote:
Bij Clapton mag Blind Faith er ook nog bij.quote:Op maandag 29 december 2014 21:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel de achtste die ik vandaag heb opgeschrevenVerder staan erop: The Doors, The Who, Led Zeppelin, Black Sabbath, CCR, Pink Floyd en Cream/Eric Clapton. Ik ken de bekende nummers wel maar heb nooit de tijd genomen om deze bands echt goed te leren kennen
Ja, bijzonder vind ik dat. Elk nummer van Fleetwood Mac is weer totaal anders.quote:Op maandag 29 december 2014 21:28 schreef PippenScottie het volgende:
Het contrast met Oh Well is wel erg groot.
Het is nauwelijks dezelfde band.
Ik raad het je aan! Vorige keer was Christine McVie (die o.a. dit nummer met Buckingham zingt) er niet bij maar dit keer staat ze wel aangekondigd. Dus ik wil dat meemaken. Buckingham die 'Big Love' solo deed, een van de beste dingen die ik live heb gezien.quote:Op maandag 29 december 2014 21:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tof!
Ik ken best veel Fleetwood Mac nummers maar weet nooit dat een nummer van hen is. Zoals nu ook met dit nummer
Staat in mijn top 10 beste albumsquote:
Dat deed ik voorgaande jaren ookquote:Op maandag 29 december 2014 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 december 2014 21:28 schreef MaJo het volgende:
Was niet echt onder de indruk van het nummer wat ik vanavond hoorde
Di's je eerste T2000?quote:Op maandag 29 december 2014 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had ook graag gewild! Maar niemand wilde mee..quote:Op maandag 29 december 2014 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga ze volgend jaar weer zien, dit keer met McVie erbij.
Alleen de aanwezigheid van Fleetwood en McVie maken het dezelfde band.quote:Op maandag 29 december 2014 21:28 schreef PippenScottie het volgende:
Het contrast met Oh Well is wel erg groot.
Het is nauwelijks dezelfde band.
Niet al uitverkocht dan? Anders zeker een optiequote:Op maandag 29 december 2014 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik raad het je aan! Vorige keer was Christine McVie (die o.a. dit nummer met Buckingham zingt) er niet bij maar dit keer staat ze wel aangekondigd. Dus ik wil dat meemaken. Buckingham die 'Big Love' solo deed, een van de beste dingen die ik live heb gezien.
Ik wil het best nog een kans gevenquote:
Bij mij ookquote:Op maandag 29 december 2014 21:29 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Staat in mijn top 10 beste albums
Heb je nog genoeg kwartjes over?quote:Op maandag 29 december 2014 21:30 schreef Stickertje het volgende:
ik wilde zeggen dat ik deze niet kende, maar de kwartjes vallen als ik de liedjes hoor
Dt heeft weer in een reclame gezeten die mij niet genoeg boeide om het merk te onthouden.quote:Op maandag 29 december 2014 21:30 schreef Stickertje het volgende:
ik wilde zeggen dat ik deze niet kende, maar de kwartjes vallen als ik de liedjes hoor
In mijn ogen idd ook echt een van de beste albums ooit, Rumours!quote:
Rene Froger, Ruth Jacott en Marco Borsato, bedoel je dan, neem ik aan?quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
Zo moeste even wat verzekeringsdingen regelen.
nee moet steeds een muntstuk van 20 cent en een van 5 op de grond gooienquote:Op maandag 29 december 2014 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je nog genoeg kwartjes over?
Dit is de ware.quote:Op maandag 29 december 2014 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
Weer You've Got A Friend. Twee uur terug ook al.
Maar niet eerder lijstjes gemaakt?quote:Op maandag 29 december 2014 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
3e die ik echt die hard volg
Ik vind deze versie fijner.quote:
Waar ga je heen?quote:Op maandag 29 december 2014 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
Zo moeste even wat verzekeringsdingen regelen.
Ik heb onlangs besloten lak te hebben aan het gebrek aan muzikale interesse van m'n naasten en gewoon in m'n eentje te gaan.quote:Op maandag 29 december 2014 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik had ook graag gewild! Maar niemand wilde mee..
quote:
Toch wint James steeds van zijn oude liefje de laatste jaren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |