Ik krijg er een naar gevoel van. En niet in positieve zo-onder-de-indruk zin.quote:Op maandag 29 december 2014 21:25 schreef MaJo het volgende:
Ik snap echt niet hoe je dit niet mooi kunt vinden
Heel gemakkelijk hoor, even luisteren is genoegquote:Op maandag 29 december 2014 21:25 schreef MaJo het volgende:
Ik snap echt niet hoe je dit niet mooi kunt vinden
Ik bedoel de achtste die ik vandaag heb opgeschrevenquote:Op maandag 29 december 2014 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar niet op de achtste plaatsWelke bands staan er nog meer op?
Mooie lijstquote:Op maandag 29 december 2014 21:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel de achtste die ik vandaag heb opgeschrevenVerder staan erop: The Doors, The Who, Led Zeppelin, Black Sabbath, CCR, Pink Floyd en Cream/Eric Clapton. Ik ken de bekende nummers wel maar heb nooit de tijd genomen om deze bands echt goed te leren kennen
Staat Jethro Tull er ook op?quote:Op maandag 29 december 2014 21:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel de achtste die ik vandaag heb opgeschrevenVerder staan erop: The Doors, The Who, Led Zeppelin, Black Sabbath, CCR, Pink Floyd en Cream/Eric Clapton. Ik ken de bekende nummers wel maar heb nooit de tijd genomen om deze bands echt goed te leren kennen
Tof!quote:Op maandag 29 december 2014 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga ze volgend jaar weer zien, dit keer met McVie erbij.
Ik heb inmiddels al 67 nummer genoteerdquote:Op maandag 29 december 2014 21:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |