Bij mij ookquote:Op maandag 29 december 2014 21:29 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Staat in mijn top 10 beste albums
Heb je nog genoeg kwartjes over?quote:Op maandag 29 december 2014 21:30 schreef Stickertje het volgende:
ik wilde zeggen dat ik deze niet kende, maar de kwartjes vallen als ik de liedjes hoor
Dt heeft weer in een reclame gezeten die mij niet genoeg boeide om het merk te onthouden.quote:Op maandag 29 december 2014 21:30 schreef Stickertje het volgende:
ik wilde zeggen dat ik deze niet kende, maar de kwartjes vallen als ik de liedjes hoor
In mijn ogen idd ook echt een van de beste albums ooit, Rumours!quote:
Rene Froger, Ruth Jacott en Marco Borsato, bedoel je dan, neem ik aan?quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
Zo moeste even wat verzekeringsdingen regelen.
nee moet steeds een muntstuk van 20 cent en een van 5 op de grond gooienquote:Op maandag 29 december 2014 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je nog genoeg kwartjes over?
Dit is de ware.quote:Op maandag 29 december 2014 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
Weer You've Got A Friend. Twee uur terug ook al.
Maar niet eerder lijstjes gemaakt?quote:Op maandag 29 december 2014 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
3e die ik echt die hard volg
Ik vind deze versie fijner.quote:
Waar ga je heen?quote:Op maandag 29 december 2014 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
Zo moeste even wat verzekeringsdingen regelen.
Ik heb onlangs besloten lak te hebben aan het gebrek aan muzikale interesse van m'n naasten en gewoon in m'n eentje te gaan.quote:Op maandag 29 december 2014 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik had ook graag gewild! Maar niemand wilde mee..
quote:
Toch wint James steeds van zijn oude liefje de laatste jaren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |