Bedenk me net dat die 2 er niet eens instaan maar enkel adviezen waren in het topicquote:Op maandag 29 december 2014 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Maar niet eerder lijstjes gemaakt?
Ik ook niet overigens. Meestal blijft er wel iets hangen. Heb wel al 2 cd's binnengehengeld
Ik ga juist van CZ overstappen naar FBTO volgend jaar. De rest van de verzekeringen zit bij Interpolis, via de Rabo. Vind dat wel prima eigenlijkquote:Op maandag 29 december 2014 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Zorgverzekering: CZ
Inboedel, auto, woonhuis, aansprakelijkheid, ongevallen: AON Verzekeringen (via mijn werk!)
Zonde, ik haat in mijn eentje zijn op zoietsquote:Op maandag 29 december 2014 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Omdat de mensen in mijn omgeving niet van die muziek of drukte of weet ik wat houden.
Funeral?quote:Op maandag 29 december 2014 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Bedenk me net dat die 2 er niet eens instaan maar enkel adviezen waren in het topic
Serieus? Dit is toch echt een heel bekend nummer?quote:
Caustic Lovequote:Op maandag 29 december 2014 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Bedenk me net dat die 2 er niet eens instaan maar enkel adviezen waren in het topic
beste manier op je op de muziek te concentreren en wat er op het podium gebeurtquote:Op maandag 29 december 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde, ik haat in mijn eentje zijn op zoiets
Zijn eerste cd? Die is ook heel tof!quote:
Housemartins moeten eigenlijk ook in de top2000, al is het maar met Caravan of Lovequote:Op maandag 29 december 2014 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
The Housemartins????????????!!!!!!!![]()
Die ken ik niet, maar ga ik wel opzoeken.
In Utrecht kom ik altijd wel (vage) bekenden tegen en anders maak ik een praatje met deze of gene (of niet)quote:Op maandag 29 december 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde, ik haat in mijn eentje zijn op zoiets
Ja, maar je kan je emotie niet delen met een bekende dan.quote:Op maandag 29 december 2014 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
beste manier op je op de muziek te concentreren en wat er op het podium gebeurt
Into The Mysticquote:Op maandag 29 december 2014 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga meteen meer van Van luisteren
Sveti Stefan is wel een must see. En parken als Skadar Lake en Durmitor zijn mooiquote:Op maandag 29 december 2014 21:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je tips? Het is het enige balkanland waar ik nog niet geweest ben, ben benieuwd!
Ja, ik heb hem op mijn lijstje voor volgend jaar.quote:Op maandag 29 december 2014 21:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Housemartins moeten eigenlijk ook in de top2000, al is het maar met Caravan of Love
Zijn laatste natuurlijk... Die 1e twee zijn leuk, die laatste isquote:Op maandag 29 december 2014 21:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn eerste cd? Die is ook heel tof!
Zijn laatste, die was het tofst begreep ikquote:Op maandag 29 december 2014 21:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn eerste cd? Die is ook heel tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |