Ik zie het niet.quote:Op maandag 29 december 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Gerwen is daadwerkelijk wat kilootjes kwijt lijkt het.
JonKo Stompé.quote:Op maandag 29 december 2014 21:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Co aan de wiet? Dat wil ik wel eens zien.
Ja, het bord is nieuw.quote:Op maandag 29 december 2014 21:44 schreef RingBewoner het volgende:
Oh, en ligt het aan mij of is dat bord vervangen?
Altijd al gedachtquote:Op maandag 29 december 2014 21:44 schreef Sked het volgende:
Pas na het WK komt er een officiële mededeling over Burnett. Meest hardnekkige geruchten zijn cocaïne.
Ja, maar die kan er helemaal geen reet van.quote:Op maandag 29 december 2014 21:45 schreef Caland het volgende:
Bobby George
Zit zijn zoon nog bij de BDO?
Volgens mij zei iemand in het voorgaande deel nog dat dat bord niet vervangen zou worden.quote:
Ja.quote:Op maandag 29 december 2014 21:45 schreef Caland het volgende:
Bobby George
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)e-schorsing-op.dhtmlquote:Op maandag 29 december 2014 21:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Co aan de wiet? Dat wil ik wel eens zien.
Met de opkomst met die kaarsenquote:Op maandag 29 december 2014 21:45 schreef Caland het volgende:
Bobby George
Sarcasme.quote:Op maandag 29 december 2014 21:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Volgens mij zei iemand in het voorgaande deel nog dat dat bord niet vervangen zou worden.
Volgens mij draaien ze bord gewoon stukje door.quote:Op maandag 29 december 2014 21:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Sarcasme.
Normaal gesproken wordt het bord na elke partij vervangen en in een lang format soms zelfs tijdens de partij
Nee want ''UNICORN'' hangt nog op dezelfde plek.quote:Op maandag 29 december 2014 21:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij draaien ze bord gewoon stukje door.
quote:Op maandag 29 december 2014 21:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij draaien ze bord gewoon stukje door.
Die dooie? Volgens mij is het heftigste wat hij ooit binnen heeft gekregen Shandy...quote:Op maandag 29 december 2014 21:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Vraag het aan Richie Burnett.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |