Ja, maar die kan er helemaal geen reet van.quote:Op maandag 29 december 2014 21:45 schreef Caland het volgende:
Bobby George
Zit zijn zoon nog bij de BDO?

Volgens mij zei iemand in het voorgaande deel nog dat dat bord niet vervangen zou worden.quote:

Ja.quote:Op maandag 29 december 2014 21:45 schreef Caland het volgende:
Bobby George

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)e-schorsing-op.dhtmlquote:Op maandag 29 december 2014 21:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Co aan de wiet? Dat wil ik wel eens zien.

Met de opkomst met die kaarsenquote:Op maandag 29 december 2014 21:45 schreef Caland het volgende:
Bobby George

Sarcasme.quote:Op maandag 29 december 2014 21:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Volgens mij zei iemand in het voorgaande deel nog dat dat bord niet vervangen zou worden.

Volgens mij draaien ze bord gewoon stukje door.quote:Op maandag 29 december 2014 21:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Sarcasme.
Normaal gesproken wordt het bord na elke partij vervangen en in een lang format soms zelfs tijdens de partij

Nee want ''UNICORN'' hangt nog op dezelfde plek.quote:Op maandag 29 december 2014 21:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij draaien ze bord gewoon stukje door.

quote:Op maandag 29 december 2014 21:47 schreef raptorix het volgende:
[..]

Die dooie? Volgens mij is het heftigste wat hij ooit binnen heeft gekregen Shandy...quote:Op maandag 29 december 2014 21:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Vraag het aan Richie Burnett.

Kolere zeg, maar wat zou het probleem zijn van een joint roken een week of 4 voor de wedstrijden beginnen dan? Of voor mijn part de dag zelf als je daar behoefte aan hebt.quote:Op maandag 29 december 2014 21:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)e-schorsing-op.dhtml
Alweer jaar of 14 terug

quote:Op maandag 29 december 2014 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met de opkomst met die kaarsen

Als dat zo was, dan was hij nu aanwezig op het WKquote:Op maandag 29 december 2014 21:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die dooie? Volgens mij is het heftigste wat hij ooit binnen heeft gekregen Shandy...

Was jij dat?quote:Op maandag 29 december 2014 21:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Sarcasme.
Normaal gesproken wordt het bord na elke partij vervangen en in een lang format soms zelfs tijdens de partij

Taylor geeft ze sowieso weg aan kinderen. Wat er met die anderen gebeurt, joost mag het weten.quote:Op maandag 29 december 2014 21:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Die gebruikte borden worden tegen opbod verkocht of zo?

Dat kan toch niet, dan hangt op een gegeven moment de D20 onderaan.quote:Op maandag 29 december 2014 21:47 schreef raptorix het volgende:
[..]

Dan ken je Richie niet goed genoeg, wat een sjofele kop zit daar op zeg.quote:Op maandag 29 december 2014 21:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die dooie? Volgens mij is het heftigste wat hij ooit binnen heeft gekregen Shandy...

Volgens mij hanteren ze gewoon de WADA dopinglijst, en ja daar staat dat spul o.a. op.quote:Op maandag 29 december 2014 21:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kolere zeg, maar wat zou het probleem zijn van een joint roken een week of 4 voor de wedstrijden beginnen dan? Of voor mijn part de dag zelf als je daar behoefte aan hebt.

Je zou zeggen dat die nog wel geld opbrengen, zeker van de grote toernooien.quote:Op maandag 29 december 2014 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor geeft ze sowieso weg aan kinderen. Wat er met die anderen gebeurt, joost mag het weten.

Wat een baasquote:Op maandag 29 december 2014 21:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]prachtige kop zit er op.
[ afbeelding ]

Jelle L wil er iets in ruil voor terug.quote:Op maandag 29 december 2014 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor geeft ze sowieso weg aan kinderen. Wat er met die anderen gebeurt, joost mag het weten.

Ja die mensen zijn eigenlijk DOOD van binnen. Fijn om hier onder gelijkgestemden te zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een baas![]()
En dan beweren sommigen dat darts geen echte sport is.Hoe leeg kan een leven zijn.

Mooi inkoppertje, ik zag hem niet eens.quote:Op maandag 29 december 2014 21:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jelle L wil er iets in ruil voor terug.![]()
Sorry, die moest ik even maken.

Daarom juist.quote:Op maandag 29 december 2014 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan ken je Richie niet goed genoeg, wat een sjofele kop zit daar op zeg.

Ah, vandaar.quote:Op maandag 29 december 2014 21:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij hanteren ze gewoon de WADA dopinglijst, en ja daar staat dat spul o.a. op.

quote:Op maandag 29 december 2014 21:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jelle L wil er iets in ruil voor terug.![]()
Sorry, die moest ik even maken.

Het is een crimineel eerste klas en de meest vervelende paardenmongool op het podium samen met The Artist. Daarom wel weer vermakelijk, maar het zou me niks verbazen als hij een cokeprobleem heeft.quote:

Als je hem ziet geef je hem nog geen kwartje... Godsamme man de uitstraling van een dooie kameel.quote:Op maandag 29 december 2014 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een crimineel eerste klas en de meest vervelende paardenmongool op het podium samen met The Artist. Daarom wel weer vermakelijk, maar het zou me niks verbazen als hij een cokeprobleem heeft.

Dan zie je hem echt te weinig, zijn kop staat eigenlijk altijd alsof hij elk moment zijn wijf in elkaar gaat timmeren.quote:Op maandag 29 december 2014 21:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je hem ziet geef je hem nog geen kwartje... Godsamme man de uitstraling van een dooie kameel.

Vind ik ook, heb hem in verleden ook wel paar keer serieus boos zien worden op publiek.quote:Op maandag 29 december 2014 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan zie je hem echt te weinig, zijn kop staat eigenlijk altijd alsof hij elk moment zijn wijf in elkaar gaat timmeren.
[ afbeelding ]

Zal hij er weer eentje op hebben?quote:Op maandag 29 december 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks gaat Benito de kapsalon volledig op de kaart zetten.

I always eat a hairdresser'squote:Op maandag 29 december 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks gaat Benito de kapsalon volledig op de kaart zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |