• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Bedankt, ik vind vooral de eerste twee vijven en de laatste twee mooi.quote:Op maandag 29 december 2014 21:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
1 24525 538 90
Hier heb je wat cijfers, alsjeblieft
Maar niet té grote liefhebbers, want het is al begonnen.quote:Op maandag 29 december 2014 21:19 schreef eriksd het volgende:
http://www.nrc.nl/handels(...)aatste-zetel-1451838
Voor de liefhebbers.
Ik ben echt te lui om een grap te formuleren dus ik zeg alleen: "hole in one"quote:Op maandag 29 december 2014 21:41 schreef Accursius het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_voor_Obama__.html
Zou Ets nu met Obama aan het chillen zijn?
Waar is Spot als je hem nodig hebt? Ik kan op dit moment geen grap hiervan maken.quote:Op maandag 29 december 2014 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben echt te lui om een grap te formuleren dus ik zeg alleen: "hole in one"
Zo voelt Erik zich ook dagelijks.quote:Op maandag 29 december 2014 22:01 schreef Tchock het volgende:
Maar wel briljant, dat je gewoon iemands trouwdag kunt verpesten en dan door even te bellen het weer dubbel en dwars goed kunt maken. Lijkt me leuk dat iedereen waartegen je praat dat als een hoogtepunt uit zijn of haar leven beschouwt.
Dat zou hij graag willen, denk ik.quote:Op maandag 29 december 2014 22:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zo voelt Erik zich ook dagelijks.
Ik kom IRL met een hoop baldadige praat weg, maar zulke fratsen: nee. Helaas.quote:Op maandag 29 december 2014 22:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zo voelt Erik zich ook dagelijks.
Ìk krijg het wel warm altijd hoor als hij mij quotequote:Op maandag 29 december 2014 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zou hij graag willen, denk ik.
Welke trein zit je dan in?quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef Yreal het volgende:
Gewoon een verkeerde trein gepakt. Wat een drama
quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef Yreal het volgende:
Gewoon een verkeerde trein gepakt. Wat een drama
Y woont in een trein. En maar zeuren hoe erg treinreizen wel niet is.quote:Op maandag 29 december 2014 23:36 schreef Blistering het volgende:
Zit jij permanent in de trein ofzo, Y?
Enige manier voor hem om te studeren.quote:Op maandag 29 december 2014 23:36 schreef Blistering het volgende:
treinenquote:Op maandag 29 december 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Y woont in een trein. En maar zeuren hoe erg treinreizen wel niet is.
zowaar weer eens wat gedaan gekregen vandaag.quote:Op maandag 29 december 2014 23:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Enige manier voor hem om te studeren.
vandaag Zoetermeer > Rotterdam > Utrecht > diemen > Amsterdam > Tilburg > den haag > Zoetermeer gedaan. Valt nog meequote:Op maandag 29 december 2014 23:36 schreef Blistering het volgende:
Waarom in godsnaam?quote:Op maandag 29 december 2014 23:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
vandaag Zoetermeer > Rotterdam > Utrecht > diemen > Amsterdam > Tilburg > den haag > Zoetermeer gedaan. Valt nog mee
Het maximale uit z'n OV halen, ofzoquote:
ik had nog een eerste klas kaartje dat vandaag voor het laatst gebruikt Kon worden. Vind het altijd wel lekkerquote:
Wat vind je lekker aan heen en weer reizen met een trein?quote:Op maandag 29 december 2014 23:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik had nog een eerste klas kaartje dat vandaag voor het laatst gebruikt Kon worden. Vind het altijd wel lekker
Ben je ook nog uitgestapt ergens?quote:Op maandag 29 december 2014 23:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik had nog een eerste klas kaartje dat vandaag voor het laatst gebruikt Kon worden. Vind het altijd wel lekker
Ik bedoel meer of hij een stad in is geweest ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet wel, anders kun je dat rondje niet maken.
Wat schreeuwt 'ie dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:02 schreef Tchock het volgende:
Mijn huisgenoot is zo irritantHij schreeuwt tegen zijn computer, maar wel zo verschrikkelijk hard
Zat vandaag ook even in de trein. Weer lekker zitten ergeren.quote:Op maandag 29 december 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat vind je lekker aan heen en weer reizen met een trein?
Meestal kanker, kankerzooi, godverdomme en wat boze schreeuwgeluiden. En dat dan elke vijf minuten.quote:
Ik ben vandaag vanuit Eindhoven naar huis getreind. Kan nou niet zeggen dat het echt een martelgang is maar het werkt voor mij niet echt ontspannend om in zo'n vieze, lawaaiige en drukke trein te zittenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zat vandaag ook even in de trein. Weer lekker zitten ergeren.
Oh, daar zat ik ook in. Zat wel een hottie naast me.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vanuit Eindhoven naar huis getreind. Kan nou niet zeggen dat het echt een martelgang is maar het werkt voor mij niet echt ontspannend om in zo'n vieze, lawaaiige en drukke trein te zitten
Ik had ook wel een hottie maar ze zat zich de hele tijd duidelijk zien- en hoorbaar te ergeren aan de volledige kleuterklas inclusief begeleiding die in het gangpad stond omdat er geen zitplaatsen meer waren.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, daar zat ik ook in. Zat wel een hottie naast me.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had ook wel een hottie maar ze zat zich de hele tijd duidelijk zien- en hoorbaar te ergeren aan de volledige kleuterklas inclusief begeleiding die in het gangpad stond omdat er geen zitplaatsen meer waren.
Trouwens, nu slaat huisgenoot ook op tafel en hij schreeuwt vrij gesmoord, alsof hij zijn kaken op elkaar houdt of zo.
Zaten we dus toch naast elkaar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had ook wel een hottie maar ze zat zich de hele tijd duidelijk zien- en hoorbaar te ergeren aan de volledige kleuterklas inclusief begeleiding die in het gangpad stond omdat er geen zitplaatsen meer waren.
Trouwens, nu slaat huisgenoot ook op tafel en hij schreeuwt vrij gesmoord, alsof hij zijn kaken op elkaar houdt of zo.
Je moet zo'n koptelefoon kopen waarmee je alles om je heen niet meer hoort, genieten is datquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zat vandaag ook even in de trein. Weer lekker zitten ergeren.
Hoe laat vertrok je ongeveer vanuit Eindhoven? Zou toch leuk zijn als we in dezelfde trein zaten.quote:
1ste klas is heel anders dan de 2de.quote:Op maandag 29 december 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat vind je lekker aan heen en weer reizen met een trein?
Eerste klas is comfortabeler dan de tweede, dat klopt - maar dat was mijn vraag niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
1ste klas is heel anders dan de 2de.
Pfoe, ik stapte om half zes op utrecht over naar zuid. Kan je hier wat mee?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe laat vertrok je ongeveer vanuit Eindhoven? Zou toch leuk zijn als we in dezelfde trein zaten.
Ja, dan was ik veel eerder.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Pfoe, ik stapte om half zes op utrecht over naar zuid. Kan je hier wat mee?
lekker ontspannen zitten terwijl je wat op je laptop rommelt en het landschap aan je voorbij raast. Heerlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eerste klas is comfortabeler dan de tweede, dat klopt - maar dat was mijn vraag niet.
Ik ga dit niet begrijpen denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
lekker ontspannen zitten terwijl je wat op je laptop rommelt en het landschap aan je voorbij raast. Heerlijk.
En gratis koffie
Je moet wat.quote:
1e klas in een ICM is wel duizendmaal comfortabeler dan in een VIRM.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
lekker ontspannen zitten terwijl je wat op je laptop rommelt en het landschap aan je voorbij raast. Heerlijk.
En gratis koffie
de eerste klas is dus niet druk, lawaaierig en vies.quote:
Dan kun je in elk geval zelf bepalen waar je heen gaat, het is er niet vies, je kunt stoppen op elk moment dat je dat maar wil, geen kans op vertraging/treinspringers/storingen, niet tussendoor op stations staan wachten... Nee, dat is echt oneindig veel beterquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
de eerste klas is dus niet druk, lawaaierig en vies.
Maar de hele romantiek van treinen ontgaat je? Wat denk je dan van motorrijden om het rijden, niet zozeer omdat je ergens heen wil?
Ach, zo heel veel sneller gaat het nou allemaal ook weer niet hoor. Het is het voor en navervoer dat ov zo kut maakt. De trein gaat vlot zat.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan kun je in elk geval zelf bepalen waar je heen gaat, het is er niet vies, je kunt stoppen op elk moment dat je dat maar wil, geen kans op vertraging/treinspringers/storingen, niet tussendoor op stations staan wachten... Nee, dat is echt oneindig veel beter
Doen. Niks lekkerders dan toerenquote:Ik kan eigenlijk niet wachten tot ik mijn rijbewijs heb, dan kan ik touren in de cabrio van mijn ouders!
Als het gratis was, zou je dan tussen landen heen en weer gaan vliegen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ach, zo heel veel sneller gaat het nou allemaal ook weer niet hoor. Het is het voor en navervoer dat ov zo kut maakt. De trein gaat vlot zat.
[..]
Doen. Niks lekkerders dan toeren
Los van de vliegangst, absoluut. Zit weer te loeren voor een ritjequote:Op dinsdag 30 december 2014 01:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het gratis was, zou je dan tussen landen heen en weer gaan vliegen?
Vrijwillig belasting betalenquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:49 schreef Accursius het volgende:
Staatslot gekocht, hopelijk win ik nu eens die 30 miljoen
Winst is belastingvrij, ik weet alleen niet of je ook vermogensbelasting erover moet betalen voor geheel 2014. Immers is de trekking al voor de jaarwisseling en zou je dus, ook al is het voor enkele uren, in het bezit zijn van 30 miljoen. Je zou dat lot dan toch kunnen zien als een soort waardepapier? Iemand die dat hier kan uitleggen?quote:
Ik doelde meer op die 30 euroquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:02 schreef Accursius het volgende:
[..]
Winst is belastingvrij, ik weet alleen niet of je ook vermogensbelasting erover moet betalen voor geheel 2014. Immers is de trekking al voor de jaarwisseling en zou je dus, ook al is het voor enkele uren, in het bezit zijn van 30 miljoen. Je zou dat lot dan toch kunnen zien als een soort waardepapier? Iemand die dat hier kan uitleggen?
Na het posten viel het kwartje inderdaad. Ach, de voorpret is eigenlijk ook al leuk genoeg.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die 30 euroVan die oudejaarsloten worden er toch echt miljoenen verkocht?
http://www.spitsnieuws.nl(...)sloterij-is-kansloos
Maar goed, niet geschoten is altijd mis
En terecht.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:06 schreef Accursius het volgende:
[..]
Na het posten viel het kwartje inderdaad. Ach, de voorpret is eigenlijk ook al leuk genoeg.
10.000,- is ook al fraai, kun je mooi in het buitenland studeren voor een tijdjequote:Op dinsdag 30 december 2014 13:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
En terecht.
30 miljoen kun je heel wat leuke dingen mee doenMaar met een ''klein'' prijsje zou ik ook al blij zijn hoor. 10,000 euro ofzo.
Jup. De Oudejaarstrekking valt op 31 december en dus hoort de prijs op tot je vermogen op de peildatum. Dat het bedrag dan niet direct opeisbaar is doet er niet toe, volgens de Hoge Raad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:02 schreef Accursius het volgende:
[..]
Winst is belastingvrij, ik weet alleen niet of je ook vermogensbelasting erover moet betalen voor geheel 2014. Immers is de trekking al voor de jaarwisseling en zou je dus, ook al is het voor enkele uren, in het bezit zijn van 30 miljoen. Je zou dat lot dan toch kunnen zien als een soort waardepapier? Iemand die dat hier kan uitleggen?
Dat is ook zuur, betaal je gelijk bijna 4 ton aan vermogensheffingquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. De Oudejaarstrekking valt op 31 december en dus hoort de prijs op tot je vermogen op de peildatum. Dat het bedrag dan niet direct opeisbaar is doet er niet toe, volgens de Hoge Raad.
Snap dit soort berichten nooit zo goed eigenlijk. Zijn er echt mensen die niet weten dat je winkansen astronomisch klein zijn met loterijen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die 30 euroVan die oudejaarsloten worden er toch echt miljoenen verkocht?
http://www.spitsnieuws.nl(...)sloterij-is-kansloos
Maar goed, niet geschoten is altijd mis
Jup. Is wel eens gebeurd dat een winnaar dat niet wist, alles binnen een paar maanden over de balk smeet en vervolgens alsnog die belastingaanslag kreegquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:30 schreef Accursius het volgende:
[..]
Dat is ook zuur, betaal je gelijk bijna 4 ton aan vermogensheffing
Blijkbaar, aangezien er nog altijd onderzoeken worden gedaanquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snap dit soort berichten nooit zo goed eigenlijk. Zijn er echt mensen die niet weten dat je winkansen astronomisch klein zijn met loterijen?
Oef, pijnlijk. Er is ook een documentaire, volgens mij is het Lucky van HBO. Het merendeel van de winnaars van de loterij verloor uiteindelijk meer dan ze hadden gewonnen. Eindigden met torenhoge schulden etc.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Is wel eens gebeurd dat een winnaar dat niet wist, alles binnen een paar maanden over de balk smeet en vervolgens alsnog die belastingaanslag kreeg
Je kunt de prijzenpot van loterijen altijd online inzien, dat is best boeiend. Mijn vader had in zijn Decemberkalender bijna een ton gewonnen maar toen kreeg hij ¤1 in een extra spel, en volgens de prijzenverdeling was er geen enkel lot met ¤100.001, dus toen had ik de spanning een beetje verpest.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
Blijkbaar, aangezien er nog altijd onderzoeken worden gedaan
Ik zou allemaal kroegen kopen in Groningen en op donderdagavond kijken hoe iedereen zijn geld naar mij brengtquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:32 schreef Blistering het volgende:
Als ik 30 miljoen zou winnen dan zou ik 25 miljoen op de bank zetten en van 5 miljoen leuke dingen gaan doen (weggeven, reizen, nutteloze dingen kopen).
Maar goed, dat zeg ik nu. Als ik het echt zou winnen kan het maar zo anders lopen
Ik zou niet eens weten wat ik met 30 miljoen moet. Mooi groot huis kopen ergens, auto er bij, stuk weggeven, alles kopen wat je wil hebben en dan heb je nog minstens 25 miljoen over.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:32 schreef Blistering het volgende:
Als ik 30 miljoen zou winnen dan zou ik 25 miljoen op de bank zetten en van 5 miljoen leuke dingen gaan doen (weggeven, reizen, nutteloze dingen kopen).
Maar goed, dat zeg ik nu. Als ik het echt zou winnen kan het maar zo anders lopen
Dit is nog niet alles, winkansen moeten er ook bij staan. Even zoeken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:34 schreef Blistering het volgende:
https://www.staatsloterij(...)ing-31-december-2014
Dit zijn de prijzen van de oudejaarstrekking. Eigenlijk best wel karig
huis enzo kopen, van het merendeel lekker rentenieren en niemand vertellen dat je miljonair bent.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:32 schreef Blistering het volgende:
daarom koop ik altijd 2 loten. 50%+50%=100%quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:42 schreef Blistering het volgende:
De kans is 50/50, je wint wel of je wint niet.
Heel belangrijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
huis enzo kopen, van het merendeel lekker rentenieren en niemand vertellen dat je miljonair bent.
Wel even een leuk reisje maken ofc.
Gvdquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
daarom koop ik altijd 2 loten. 50%+50%=100%
De winkans bij de Staatsloterij is wel 50% dus misschien zit hier toch een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:42 schreef Blistering het volgende:
De kans is 50/50, je wint wel of je wint niet.
Denk dat dat best lastig is hoor, zeker met een bedrag van 30 miljoen. Je gaat jezelf toch een ander uitgavepatroon aanmeten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
huis enzo kopen, van het merendeel lekker rentenieren en niemand vertellen dat je miljonair bent.
Wel even een leuk reisje maken ofc.
Dat lijkt mij ook. Al die mensen die berooid achterblijven zullen echt niet allemaal achterlijke gladiolen zijn geweest en van te voren hadden die ook gezegd dat dat ze nooit zou overkomen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:01 schreef Accursius het volgende:
[..]
Denk dat dat best lastig is hoor, zeker met een bedrag van 30 miljoen. Je gaat jezelf toch een ander uitgavepatroon aanmeten.
Huisje hier, autootje daar. Nog een paar reisjes waarin je zeker niet zulke beknibbelen op de hotels.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Al die mensen die berooid achterblijven zullen echt niet allemaal achterlijke gladiolen zijn geweest en van te voren hadden die ook gezegd dat dat ze nooit zou overkomen.
Maar tegelijk... Ik kan me echt niet voorstellen hoe je zo'n astronomisch bedrag zou verbrassen
Met 30 miljoen koop jij een oude ICM die je dan ombouwt tot woningquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:08 schreef Yreal het volgende:
Paar miljoen krijg ik nog wel weg. Maar30? Neu...
Neu, lekker over 20mio rente/dividend trekkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
Met 30 miljoen koop jij een oude ICM die je dan ombouwt tot woningDan kun je permanent in de eerste klas vertoeven
Waarom rente? Zometeen klapt er weer een bank en zit je met de gebakken peren. Zou lekker investeren in onroerend goed, kunst en een mooi huis voor jezelf.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Neu, lekker over 20mio rente/dividend trekken
want onroerend goed is nog nooit in elkaar geklapt? Maar ik zou dan ook niet die volle 20 mio in ijsland zetten he.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom rente? Zometeen klapt er weer een bank en zit je met de gebakken peren. Zou lekker investeren in onroerend goed, kunst en een mooi huis voor jezelf.
Zou daarnaast ook gewoon blijven werken.
Heel veel, gewoon bij ieder filiaal van de Rabobank een rekening openen. Die vallen allemaal individueel onder het garantiestelsel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
want onroerend goed is nog nooit in elkaar geklapt? Maar ik zou dan ook niet die volle 20 mio in ijsland zetten he.
Überhaupt geen idee hoeveel banken er zijn om steeds 100k op te zetten.
En Gewoon de post blijven lopen
Je wordt toch maar gedekt tot een ton? Dan zijn er volgens mij helemaal niet genoeg rabobanken om dertig miljoen veilig te parkeren.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:09 schreef Accursius het volgende:
[..]
Heel veel, gewoon bij ieder filiaal van de Rabobank een rekening openen. Die vallen allemaal individueel onder het garantiestelsel.
Dat lijkt mij sterk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:09 schreef Accursius het volgende:
[..]
Heel veel, gewoon bij ieder filiaal van de Rabobank een rekening openen. Die vallen allemaal individueel onder het garantiestelsel.
No shit. Heb geen loten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:29 schreef Mshauri het volgende:
Leuk allemaal maar het gaat toch niet gebeuren jongens
Oke, partypooper.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:29 schreef Mshauri het volgende:
spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:29 schreef Mshauri het volgende:
hai valid, hoe was jouw kerst?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:03 schreef Valid het volgende:
Goedenavond. Hopelijk hebben jullie een lekkere kerst gehad.
Prima, niks bijzonders. Beetje koorts dus tweede kerstdag thuis gebleven. Eerste kerstdag wel familie.quote:
Ha, ook al de staatskas gespekt?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:49 schreef Accursius het volgende:
Staatslot gekocht, hopelijk win ik nu eens die 30 miljoen
15 mio winnen en een Volvo kopen? Really?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ha, ook al de staatskas gespekt?Ik sponsor de staat met ¤15, dus kom maar door met 15 mio
Splits het in de familie, ouders, zuslief en ik 5 mio pp. Huis kopen van een paar ton, studieschuld in een klap aflossen, Volvo v70 xc full options halen en tripje naar Hawaii maken.
Rest op de bank, van de rente genoeg geld binnen halen om je elke maand van genoeg geld te voorzien. Verder gewoon iets doen qua werk wat je leuk vindt. Het salaris doet er dan toch niet meer toe. Je moet toch een structuur in je leven hebben dus dan werk je puur voor de lol, niet omdat je de vaste lasten moet kunnen blijven betalen.
En oh van geld meer geld maken. Leukste tijdsbesteding*droomt verder*
Tuurlijk. Ik ga mijn buren niet laten denken dat ik miljonair ben. Das een kwestie van het hebben van een dekmantel. /jwz Genoeg "vrienden" of "kennissen" die meteen weten waar je huis woont zodra bekend raakt dat je bulkt van het geld.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
15 mio winnen en een Volvo kopen? Really?
Mooi karretje.quote:
Je kunt best andere meuk kopen zonder er meteen als een miljonair uit te zien.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ga mijn buren niet laten denken dat ik miljonair ben. Das een kwestie van het hebben van een dekmantel. /jwz Genoeg "vrienden" of "kennissen" die meteen weten waar je huis woont zodra bekend raakt dat je bulkt van het geld.
Nee, die porsche 911, Aston Martin DB9 etc etc komen wel in de garages van mijn vakantiehuizen te staan in Frankrijk, Zweden en dergelijke. In Nederland volgens je dekmantel leven en buiten Nederland het er van nemen.![]()
Sterkte vandaag man! Komt helemaal goedquote:
thanks.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Sterkte vandaag man! Komt helemaal goed![]()
Probeer Scandal.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:40 schreef Blistering het volgende:
Homeland dan maar eens downloaden. Word gek van mensen die de serie adviseren, dus kan niet achterblijven als zelfbenoemd serieverslaafde.
Daarnaast ook The Blacklist.
Ben benieuwd
Helemaal gezien. Wat een serie is datquote:
Hier denken ze dat het om 6 uur op moet zijn volgens mij. Afschaffen die handel.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:03 schreef Mshauri het volgende:
Vind 't maar stilletjes zo met die 6-uurregel
Echt hé, heel irritant.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hier denken ze dat het om 6 uur op moet zijn volgens mij. Afschaffen die handel.
Floor zit aan de pilletjes. En haar bench staat beneden als "safe house". Morgen gaan we wat leuks doen met haar als goedmaker.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
Echt hé, heel irritant.
Hoe gaat het met Floor? Mijn poes ligt nu te slapen, maar die is ook al een paar keer de lucht ingesprongen.
quote:Op woensdag 31 december 2014 16:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Floor zit aan de pilletjes. En haar bench staat beneden als "safe house". Morgen gaan we wat leuks doen met haar als goedmaker.
Voor vrijwel alle dieren I guess. Mijn poes mag niet naar buiten vandaag, en daar is ze ook al boos over.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze hoort er ook bij. Dit is altijd de hel voor haar.
ik heb een kamer op Rotterdam zuidquote:Op woensdag 31 december 2014 15:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hier denken ze dat het om 6 uur op moet zijn volgens mij. Afschaffen die handel.
quote:
Livin' in the ghetto.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb een kamer op Rotterdam zuid
slaapkamer, kussen onder bed, gordijnen dicht, tv aan. Blijven ze redelijk goed.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:30 schreef Blistering het volgende:
De overburen hebben de hele familie over de vloerMijn kat is al een uur lang aan het janken door het geknal aan de overkant.
je bent nog niet van me afquote:Op woensdag 31 december 2014 18:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Y. Misschien dat dat biertje er toch nog eens van komt.
ja. Maar daar heb ik geen zin in. Man tegenover me vertelt net aan zijn zoon dat ie uitbehandeld is.quote:
Waar lig je? Toch niks te doen.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
nop. Eentje gezien die door kon voor een 6. En eentje waarbij mijn bril al af was...
daniel den hoodquote:Op woensdag 31 december 2014 19:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Waar lig je? Toch niks te doen.
ik heb mijn familie om eten gestuurd dus ik heb lekker rijstwaffels, pindakaas, kipfilet, appelflappen en kiwi sinaasappelsap.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Straks zoutarme, glutenvrije bolletjes met Stevia, Y.?
Ik ben er nog hoor Y.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:21 schreef Yreal het volgende:
Kom er niet meer uit. Gezeur
Het zou wel eens kunnen bloeden. Ben al uren door dr gang aan het lopen joh, in maanden niet zo lekker gevoeld.
Edit:vanavond he
in de laatste minuten van het jaar vergaat de wereldquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:56 schreef Etsu het volgende:
Gelukkig nieuwjaar en groetjes uit 2014.
behoorlijk wat vuurwerk in Rotterdam jaquote:Op donderdag 1 januari 2015 03:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Beste wensen iedereen!
Handen zitten er nog aan, ogen nog heel, prima jaarwisseling.
oh jij zit nog in 2014, ouderwets hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2015 09:34 schreef Etsu het volgende:
Nog 1,5 uur. Kan niet wachten. Maar eerst Alaska.
Yup. 22:37 hier nu.quote:Op donderdag 1 januari 2015 09:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
oh jij zit nog in 2014, ouderwets hoor.
/jaloers. Ik lig nog altijd in het ziekenhuis...quote:Op donderdag 1 januari 2015 09:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Yup. 22:37 hier nu.
Ik heb geskydived vandaag
no cluequote:Op donderdag 1 januari 2015 10:10 schreef Accursius het volgende:
Beste wensen allemaal! Goed om te horen Y dat de operatie is goed gegaan. Hoe lang moet je er nog liggen?
Goed tijdstip.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gelukkig nieuwjaar topicvrindjes.
jouw nieuwjaar fotoquote:Op donderdag 1 januari 2015 09:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Yup. 22:37 hier nu.
Ik heb geskydived vandaag
De hele vakantie eigenlijk. Duurste vakantie tot nu toe.quote:
Als het geen faalhazen waren hadden ze de oorlog wel gewonnenquote:Op donderdag 1 januari 2015 18:58 schreef eriksd het volgende:
Curieus hoe die Duitsers als faalhazen worden neergezet in Fury.
2,5km geklokt vandaag.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo. Eerste 20 km van het jaar gelopen. Hoe is het Ets?
Godver, was ik net bij het ziekenhuis. Jongens, ik zal het cadeau terugbrengen en het geld weer naar jullie overmaken!quote:
De Duitsers waren eigenlijk helemaal geen faalhazen, alleen Hitler. Die elke keer tegen alle bevelen van zijn hoge piefjes in ging en zo geobsedeerd was door 'lebensraum' dat terugtrekken absoluut ondenkbaar was. En daarnaast was het een hele domme zet om VS de oorlog gelijk te verklaren... maar het leger van de Duitsers was eigenlijk oppermachtig enzulks.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als het geen faalhazen waren hadden ze de oorlog wel gewonnen
OOOOOH DISSS
moet je maar tijdens bezoekuren komenquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Godver, was ik net bij het ziekenhuis. Jongens, ik zal het cadeau terugbrengen en het geld weer naar jullie overmaken!
Yreal, ter compensatie: een Mapima topic! Welkom thuis.![]()
LIF / Elitekleding voor school
Kan niet, teveel fans dan op de been. Zorgt voor drukte.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
moet je maar tijdens bezoekuren komen
best leuke zusters hoor. Daar had jij je vast wel doorheen gecharmeerd.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan niet, teveel fans dan op de been. Zorgt voor drukte.
jij bent best jong vergeleken met de lui waarmee ik daar lag...quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat doet mijn oude hart deugd.
Hey realy, wat heb je gehad man? Gaat het weer goed?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
jij bent best jong vergeleken met de lui waarmee ik daar lag...
hoeveel wil de beste man werken?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:51 schreef Reddead het volgende:
Sociaal zekerheidsrechtelijk vraag: kan iemand die als zelfstandige wilt werken (36 uren per week), maar ook een baan bij een publiekrechtelijke dienstbetrekking heeft, aanspraak doen op een WW-uitkering? In hoeverre speelt artikel 16 lid 1 sub a van de WW daarbij een rol?
Ik zou dat niet zo snel doen hoor. Bij het tentamen bij de RUG ging het voornamelijk om het opdissen van feiten. Wie schreef boek X, waar is persoon Y om bekend etc. Jaartallen speelden niet echt een rol. Wel waren er enkele van belang. Volgens mij uit mijn hoofd:quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:38 schreef Blistering het volgende:
Ik heb 75 data in WRTS gezet om te leren voor RGS. Volgens mij ben ik gek, en dom bezig. Maar zo kan ik enigszins lijn in het geheel krijgen.
Vooralsnog werkt het nog best prima![]()
Good old WRTSVroeger veels te vaak gebruikt om Duits en Spaans te overhoren.
Het is voor mij voornamelijk om een duidelijke lijn te krijgen in het hele geheel. Dan gebeurde dit, toen gebeurde dat. Zo kan ik een beetje oorzaak > gevolg verbanden leggen en dat helpt weer bij het begrijpen van het grote geheel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:32 schreef Accursius het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zo snel doen hoor. Bij het tentamen bij de RUG ging het voornamelijk om het opdissen van feiten. Wie schreef boek X, waar is persoon Y om bekend etc. Jaartallen speelden niet echt een rol. Wel waren er enkele van belang. Volgens mij uit mijn hoofd:
800 - Kroning Karel
1066 - Willem koning van Engeland
1555 - Karel V doet afstand aan Filips II
En dan nog enkele mbt Bologna, de glosse etc. Let ook op over dat hoofdstuk over de Common Law. Daar kregen wij in ieder geval ook enkele vragen over.
Ga naar het schip met de olietranen.quote:
Mensen die je persoonlijk kent op tv zien is altijd raar. Laatst nog kwam Wim-Lex ergens een babbeltje houden en had hij dezelfde das aan als in de stripclub vorige week.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:36 schreef Yreal het volgende:
Die richard Jansen die bij rtl nu zijn verhaal doet, ik heb hem ontmoet. Bizar die zo terug te zien.
En toen? EN TOEN EN TOEN EN TOEN?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die je persoonlijk kent op tv zien is altijd raar. Laatst nog kwam Wim-Lex ergens een babbeltje houden en had hij dezelfde das aan als in de stripclub vorige week.
Toen wat?quote:
Het is wel de Majesteit he. Volgende keer opletten schavuit.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen wat?Viel me gewoon op. Toespraak ging over internationale betrekkingen of zo, zat niet echt te luisteren.
hij was een collega en nu vecht ie in Syrië tegen is... Das raar hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die je persoonlijk kent op tv zien is altijd raar. Laatst nog kwam Wim-Lex ergens een babbeltje houden en had hij dezelfde das aan als in de stripclub vorige week.
Weet je niet. Kan ook zijn taak als postbezorger serieus nemen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
hij was een collega en nu vecht ie in Syrië tegen is... Das raar hoor.
Geen idee of ik dat schip heb gezien, maar was wel mooi en tof.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga naar het schip met de olietranen.
Latertje spot, verslapen?quote:
Pics !quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Volgende week gezinsuitbreiding: een kitten
Sideshowdad?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heb ik nog nietquote:
Maken ze geen ruzie om je bureaumand?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn poezen zijn ook echt te snoezelig vanmorgen
De oude ligt nu midden in mijn bed. Die heeft echt schijt aan mijn zieligheid...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maken ze geen ruzie om je bureaumand?
Korthaar zeker? Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het is kaddenquote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Korthaar zeker? Gefeliciteerd!
Nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
al zin om heel 4 januari op reis te zijn?
lekker hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Straks uitchecken en dan verder slapen op het strand.
Wel gefixt dat ik wifi heb in t vliegtuig naar Los Angeles en Minneapolis, en het is ochtend in NL, dus komt mooi uit en is de tijd zo om.quote:
dus we krijgen een live stream uit het vliegtuig?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel gefixt dat ik wifi heb in t vliegtuig naar Los Angeles en Minneapolis, en het is ochtend in NL, dus komt mooi uit en is de tijd zo om.
Paxcon vindt dit leuk.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
dus we krijgen een live stream uit het vliegtuig?
Tofquote:
Klopt geen hol vanquote:Door een foutief rekeningnummer op een factuur heeft de gemeente 186.000 euro overgemaakt aan een man uit Brabant.
De gemeente had het bedrag op de bankrekening van de man gestort, op basis van een factuur waarop het rekeningnummer gewijzigd was. Nu dat duidelijk is, wil Amsterdam het geld terug van de man. Maar die is niet van plan het terug te betalen, omdat hij niets met het veranderde rekeningnummer te maken zegt te hebben.
De Brabander heeft met een deel van het geld zijn schulden afgelost. Ook zou hij een camper hebben gekocht. In verband met het opnamelimiet heeft de man ook geld naar kennissen overgemaakt, zodat zij voor hem konden pinnen.
De gemeente eist ook het geld van de kennissen terug, maar zij zeggen niets met de zaak te maken te hebben, omdat ze het geld al contant aan de Brabander zouden hebben teruggegeven.
Aanstaande donderdag buigt de rechter zich over de zaak.
1 week is genoeg voor dit eiland. Veel te lang eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tof
Vind het nog steeds zonde dat je voor zo kort zover bent gevlogen. Ik had toch lekker wat colleges gemist...
Weer zonde dat dit langs een rechter moet. Dit lijkt mij, zo op het eerste gezicht, een uitgemaakt verhaal.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:13 schreef Tchock het volgende:
Popcorn. Wat een heerlijk vaag verhaal weer.
[..]
Klopt geen hol van
ik zou zo een maand onder een palm pina colada kunnen drinkenquote:Op zondag 4 januari 2015 01:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
1 week is genoeg voor dit eiland. Veel te lang eigenlijk.
En wat doen dan?quote:Op zondag 4 januari 2015 11:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zou zo een maand onder een palm pina colada kunnen drinken
Ah. Gewoon zitten?quote:
lijkt me heerlijk. Een maand is misschien wat lang, maar even dingen van me af laten glijden lijkt mij wel lekker. Boekje mee, af en toe een wandeling.quote:
Nu je het zegtquote:Op zondag 4 januari 2015 11:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
zo gek is dat toch niet? Met ryanair kan je nu voor 9,99 naar Portugal oid.
Waarom vlieg je dan niet naar Heathrow als je daar vliegtuigen wil spotten?quote:Op zondag 4 januari 2015 11:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Tering, ook naar Londen zie ik. Wil eind van de maand nog even op en neer om te spotten bij Heathrow. Dat is voor 20 euro wel goed te doenHoewel je dan natuurlijk ook nog vervoer van Standsted naar het centrum moet fixen.
Omdat dat niet kan voor 20,00quote:Op zondag 4 januari 2015 11:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom vlieg je dan niet naar Heathrow als je daar vliegtuigen wil spotten?
Daarom. Lijkt mij dus meer een vraag naar het totaalplaatje dan 30 euro besparen op het ticket en vervolgens uren kwijt zijn om van vliegveld a naar b te komen.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Omdat dat niet kan voor 20,00Moet nog even kijken hoeveel dat kost. Als naar Standsted vliegen + vervoer Standsted > Londen goedkoper is dan direct naar Heathrow vliegen, dan is het dat wel waard.
edit: Maar je hebt wel een punt met je post boven deze post.
Directe vlucht AMS > Heathrow kom je al snel op 120,- of meer. Dat is toch wel een verschilquote:Op zondag 4 januari 2015 11:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daarom. Lijkt mij dus meer een vraag naar het totaalplaatje dan 30 euro besparen op het ticket en vervolgens uren kwijt zijn om van vliegveld a naar b te komen.
Ook in Portugal is het nu winter vriend.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
zo gek is dat toch niet? Met ryanair kan je nu voor 9,99 naar Portugal oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, ryanair vliegt misschien niet naar heatrow, maar steden als dublin, madrid, barca, lissabon, venetie enzo doen ze allemaal wel aan. En eindhoven is nou ook weer niet zo heel veel verder weg.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daarom. Lijkt mij dus meer een vraag naar het totaalplaatje dan 30 euro besparen op het ticket en vervolgens uren kwijt zijn om van vliegveld a naar b te komen.
quote:Op zondag 4 januari 2015 11:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ook in Portugal is het nu winter vriend.Toch nog een comfortabele 16 graden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch gratis OVquote:Op zondag 4 januari 2015 12:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kijk, ryanair vliegt misschien niet naar heatrow, maar steden als dublin, madrid, barca, lissabon, venetie enzo doen ze allemaal wel aan. En eindhoven is nou ook weer niet zo heel veel verder weg.
Fair enough. Cortado op een haven terrasje in het zonnetje dan.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat zeker, maar niet voldoende om met een drankje onder een palm te gaan liggen.
Geen recht meer op?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |