• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Bedankt, ik vind vooral de eerste twee vijven en de laatste twee mooi.quote:Op maandag 29 december 2014 21:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
1 24525 538 90
Hier heb je wat cijfers, alsjeblieft
Maar niet té grote liefhebbers, want het is al begonnen.quote:Op maandag 29 december 2014 21:19 schreef eriksd het volgende:
http://www.nrc.nl/handels(...)aatste-zetel-1451838
Voor de liefhebbers.
Ik ben echt te lui om een grap te formuleren dus ik zeg alleen: "hole in one"quote:Op maandag 29 december 2014 21:41 schreef Accursius het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_voor_Obama__.html
Zou Ets nu met Obama aan het chillen zijn?
Waar is Spot als je hem nodig hebt? Ik kan op dit moment geen grap hiervan maken.quote:Op maandag 29 december 2014 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben echt te lui om een grap te formuleren dus ik zeg alleen: "hole in one"
Zo voelt Erik zich ook dagelijks.quote:Op maandag 29 december 2014 22:01 schreef Tchock het volgende:
Maar wel briljant, dat je gewoon iemands trouwdag kunt verpesten en dan door even te bellen het weer dubbel en dwars goed kunt maken. Lijkt me leuk dat iedereen waartegen je praat dat als een hoogtepunt uit zijn of haar leven beschouwt.
Dat zou hij graag willen, denk ik.quote:Op maandag 29 december 2014 22:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zo voelt Erik zich ook dagelijks.
Ik kom IRL met een hoop baldadige praat weg, maar zulke fratsen: nee. Helaas.quote:Op maandag 29 december 2014 22:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zo voelt Erik zich ook dagelijks.
Ìk krijg het wel warm altijd hoor als hij mij quotequote:Op maandag 29 december 2014 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zou hij graag willen, denk ik.
Welke trein zit je dan in?quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef Yreal het volgende:
Gewoon een verkeerde trein gepakt. Wat een drama
quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef Yreal het volgende:
Gewoon een verkeerde trein gepakt. Wat een drama
Y woont in een trein. En maar zeuren hoe erg treinreizen wel niet is.quote:Op maandag 29 december 2014 23:36 schreef Blistering het volgende:
Zit jij permanent in de trein ofzo, Y?
Enige manier voor hem om te studeren.quote:Op maandag 29 december 2014 23:36 schreef Blistering het volgende:
treinenquote:Op maandag 29 december 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Y woont in een trein. En maar zeuren hoe erg treinreizen wel niet is.
zowaar weer eens wat gedaan gekregen vandaag.quote:Op maandag 29 december 2014 23:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Enige manier voor hem om te studeren.
vandaag Zoetermeer > Rotterdam > Utrecht > diemen > Amsterdam > Tilburg > den haag > Zoetermeer gedaan. Valt nog meequote:Op maandag 29 december 2014 23:36 schreef Blistering het volgende:
Waarom in godsnaam?quote:Op maandag 29 december 2014 23:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
vandaag Zoetermeer > Rotterdam > Utrecht > diemen > Amsterdam > Tilburg > den haag > Zoetermeer gedaan. Valt nog mee
Het maximale uit z'n OV halen, ofzoquote:
ik had nog een eerste klas kaartje dat vandaag voor het laatst gebruikt Kon worden. Vind het altijd wel lekkerquote:
Wat vind je lekker aan heen en weer reizen met een trein?quote:Op maandag 29 december 2014 23:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik had nog een eerste klas kaartje dat vandaag voor het laatst gebruikt Kon worden. Vind het altijd wel lekker
Ben je ook nog uitgestapt ergens?quote:Op maandag 29 december 2014 23:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik had nog een eerste klas kaartje dat vandaag voor het laatst gebruikt Kon worden. Vind het altijd wel lekker
Ik bedoel meer of hij een stad in is geweest ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet wel, anders kun je dat rondje niet maken.
Wat schreeuwt 'ie dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:02 schreef Tchock het volgende:
Mijn huisgenoot is zo irritantHij schreeuwt tegen zijn computer, maar wel zo verschrikkelijk hard
Zat vandaag ook even in de trein. Weer lekker zitten ergeren.quote:Op maandag 29 december 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat vind je lekker aan heen en weer reizen met een trein?
Meestal kanker, kankerzooi, godverdomme en wat boze schreeuwgeluiden. En dat dan elke vijf minuten.quote:
Ik ben vandaag vanuit Eindhoven naar huis getreind. Kan nou niet zeggen dat het echt een martelgang is maar het werkt voor mij niet echt ontspannend om in zo'n vieze, lawaaiige en drukke trein te zittenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zat vandaag ook even in de trein. Weer lekker zitten ergeren.
Oh, daar zat ik ook in. Zat wel een hottie naast me.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vanuit Eindhoven naar huis getreind. Kan nou niet zeggen dat het echt een martelgang is maar het werkt voor mij niet echt ontspannend om in zo'n vieze, lawaaiige en drukke trein te zitten
Ik had ook wel een hottie maar ze zat zich de hele tijd duidelijk zien- en hoorbaar te ergeren aan de volledige kleuterklas inclusief begeleiding die in het gangpad stond omdat er geen zitplaatsen meer waren.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, daar zat ik ook in. Zat wel een hottie naast me.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had ook wel een hottie maar ze zat zich de hele tijd duidelijk zien- en hoorbaar te ergeren aan de volledige kleuterklas inclusief begeleiding die in het gangpad stond omdat er geen zitplaatsen meer waren.
Trouwens, nu slaat huisgenoot ook op tafel en hij schreeuwt vrij gesmoord, alsof hij zijn kaken op elkaar houdt of zo.
Zaten we dus toch naast elkaar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had ook wel een hottie maar ze zat zich de hele tijd duidelijk zien- en hoorbaar te ergeren aan de volledige kleuterklas inclusief begeleiding die in het gangpad stond omdat er geen zitplaatsen meer waren.
Trouwens, nu slaat huisgenoot ook op tafel en hij schreeuwt vrij gesmoord, alsof hij zijn kaken op elkaar houdt of zo.
Je moet zo'n koptelefoon kopen waarmee je alles om je heen niet meer hoort, genieten is datquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zat vandaag ook even in de trein. Weer lekker zitten ergeren.
Hoe laat vertrok je ongeveer vanuit Eindhoven? Zou toch leuk zijn als we in dezelfde trein zaten.quote:
1ste klas is heel anders dan de 2de.quote:Op maandag 29 december 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat vind je lekker aan heen en weer reizen met een trein?
Eerste klas is comfortabeler dan de tweede, dat klopt - maar dat was mijn vraag niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
1ste klas is heel anders dan de 2de.
Pfoe, ik stapte om half zes op utrecht over naar zuid. Kan je hier wat mee?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe laat vertrok je ongeveer vanuit Eindhoven? Zou toch leuk zijn als we in dezelfde trein zaten.
Ja, dan was ik veel eerder.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Pfoe, ik stapte om half zes op utrecht over naar zuid. Kan je hier wat mee?
lekker ontspannen zitten terwijl je wat op je laptop rommelt en het landschap aan je voorbij raast. Heerlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eerste klas is comfortabeler dan de tweede, dat klopt - maar dat was mijn vraag niet.
Ik ga dit niet begrijpen denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
lekker ontspannen zitten terwijl je wat op je laptop rommelt en het landschap aan je voorbij raast. Heerlijk.
En gratis koffie
Je moet wat.quote:
1e klas in een ICM is wel duizendmaal comfortabeler dan in een VIRM.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
lekker ontspannen zitten terwijl je wat op je laptop rommelt en het landschap aan je voorbij raast. Heerlijk.
En gratis koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |