Plsquote:
Wat leuk!quote:Op maandag 29 december 2014 20:00 schreef Fascination het volgende:
www.geboortedaghit.nl/ddmmjjjj
Welk nummer stond bij jullie op één toen jullie geboren werden?
Ik speel misschien straks nog even.quote:
Darten kijken.quote:Op maandag 29 december 2014 20:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Roy is zich aan het aankleden denk ik
fuck wat ben jij jongquote:Op maandag 29 december 2014 20:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat leuk!
Conquest of Paradise - Vangelis
Stond op nummer 1 toen jij geboren werd!
Queen werd hier kapotgedraaid toen mijn moeder zwanger van mij was. Denk dat ik daarom gay ben.quote:Op maandag 29 december 2014 20:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Plsniet haten op Dolly Dots.
Ik dacht overigens dat het altijd Queen - Radio Gaga was. Daar had m'n pa het altijd over. Niet dus
Zit me geen valse hoop te geven, ja, jong bakvis!111quote:Op maandag 29 december 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Queen werd hier kapotgedraaid toen mijn moeder zwanger van mij was. Denk dat ik daarom gay ben.
Fuck wat ben jij oud.quote:
Mij moeder heeft ook LP's van Queen.quote:Op maandag 29 december 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Queen werd hier kapotgedraaid toen mijn moeder zwanger van mij was. Denk dat ik daarom gay ben.
Liever iets anders hequote:Op maandag 29 december 2014 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Don't Let The Sun Go Down On Me - George Michael & Elton John
The Stones ook jaquote:Op maandag 29 december 2014 20:10 schreef Faxie het volgende:
Mijn pa was van de Rolling Stones en Status Quo.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zit me geen valse hoop te geven, ja, jong bakvis!111
Kapsalon.jpgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |