Dan geldt voor wel meer dingen.quote:Op maandag 29 december 2014 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou, met een beetje drank en vrienden die het niet te serieus nemen is het geweldig
Het geblokte?quote:Op maandag 29 december 2014 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie zijn dekentje zou je dan zijn?
Losing My Religion - R.E.M.quote:Op maandag 29 december 2014 20:00 schreef Fascination het volgende:
www.geboortedaghit.nl/ddmmjjjj
Welk nummer stond bij jullie op één toen jullie geboren werden?
quote:Op maandag 29 december 2014 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Art zelf. Ik heb het gefilmd.
Oeh, da's een mooie. Jaren 90 toch?quote:
Dolly Dots - Love Me Just A Little Bit Morequote:Op maandag 29 december 2014 20:00 schreef Fascination het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2014 20:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dolly Dots - Love Me Just A Little Bit More
quote:Op maandag 29 december 2014 20:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, da's een mooie. Jaren 90 toch?
Plsquote:
Wat leuk!quote:Op maandag 29 december 2014 20:00 schreef Fascination het volgende:
Ik speel misschien straks nog even.quote:
Darten kijken.quote:Op maandag 29 december 2014 20:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Roy is zich aan het aankleden denk ik
fuck wat ben jij jongquote:Op maandag 29 december 2014 20:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat leuk!
Conquest of Paradise - Vangelis
Stond op nummer 1 toen jij geboren werd!
Queen werd hier kapotgedraaid toen mijn moeder zwanger van mij was. Denk dat ik daarom gay ben.quote:Op maandag 29 december 2014 20:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Plsniet haten op Dolly Dots.
Ik dacht overigens dat het altijd Queen - Radio Gaga was. Daar had m'n pa het altijd over. Niet dus
Zit me geen valse hoop te geven, ja, jong bakvis!111quote:Op maandag 29 december 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Queen werd hier kapotgedraaid toen mijn moeder zwanger van mij was. Denk dat ik daarom gay ben.
Fuck wat ben jij oud.quote:
Mij moeder heeft ook LP's van Queen.quote:Op maandag 29 december 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Queen werd hier kapotgedraaid toen mijn moeder zwanger van mij was. Denk dat ik daarom gay ben.
Liever iets anders hequote:Op maandag 29 december 2014 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Don't Let The Sun Go Down On Me - George Michael & Elton John
The Stones ook jaquote:Op maandag 29 december 2014 20:10 schreef Faxie het volgende:
Mijn pa was van de Rolling Stones en Status Quo.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zit me geen valse hoop te geven, ja, jong bakvis!111
Kapsalon.jpgquote:
Ik ook. Gvd, hongerquote:
Echt?quote:Op maandag 29 december 2014 20:21 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zaterdag op zondag nog lewd gedaan. TC
Ik kan me niks herinnerenquote:Op maandag 29 december 2014 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt?Was dat dezelfde als waar ik in zat?
Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op maandag 29 december 2014 20:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dacht dat je lewdies had gestuurd
Ze heeft al eens in een verleden een naaktpic mogen ontvangen.quote:Op maandag 29 december 2014 20:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dacht dat je lewdies had gestuurd
Boefjequote:Op maandag 29 december 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft al eens in een verleden een naaktpic mogen ontvangen.
Meer heb ik er niet gemaakt sindsdien dus dat zou overbodig zijn.
Ja, met die kan ik nog wel even vooruit ook, je moet maar gewoon de tijd nemen.quote:Op maandag 29 december 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice!quote:Op maandag 29 december 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, met die kan ik nog wel even vooruit ook, je moet maar gewoon de tijd nemen.
Nee, dat zal wel goed gaan met die date dus.quote:
Geen nieuws zal wel goed nieuws zijn danquote:Op maandag 29 december 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]:$
[..]
Nee, dat zal wel goed gaan met die date dus.
Of zijn hart is gebrokenquote:Op maandag 29 december 2014 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen nieuws zal wel goed nieuws zijn dan
quote:
Iemand moest hem goedkeuren, he, voordat ik hem stuurde naar de eigenlijk ontvangerquote:
Boefjequote:Op maandag 29 december 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand moest hem goedkeuren, he, voordat ik hem stuurde naar de eigenlijk ontvanger
Boefjequote:Op maandag 29 december 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De foto wel.
The Real Thing niet.
Daarom hou ik zo van je moobs.quote:Op maandag 29 december 2014 20:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mij moeder heeft ook LP's van Queen.en draaide dat ook veel.
En je bent gay. Thanks.![]()
Maar m'n pa draaide CCR, BB King
Jammer welquote:Op maandag 29 december 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De foto wel.
The Real Thing niet.
Wajooooooooooquote:
Bij jou stond Nikita van Elton John op één toen je geboren werd.quote:
Hahaha nicequote:Op maandag 29 december 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij jou stond Nikita van Elton John op één toen je geboren werd.
I knowquote:Op maandag 29 december 2014 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom hou ik zo van je moobs.
Dan ben jij lewd.quote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik dacht trouwens dat lewd iets anders was.Inappropriate. Maar het moet dus seksueel zijn, weer wat geleerd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Walk_Like_an_Egyptianquote:Op maandag 29 december 2014 20:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha nice!
Volgens mij had ik dat laatst ook eens opgezocht en toen was het Lionel Ritchie ofzo
O what happendquote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
Ik kan njet pokeren. Het is officieel
Is Yv aan het winnen Art?quote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
Ik kan njet pokeren. Het is officieel
Zal zo nog wel ff kijkonquote:Op maandag 29 december 2014 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Walk_Like_an_Egyptian
Bij mij klopt 'ie wel.
Voel me oud nu.quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nikita_%28single%29
Ja, klopt ook.
Geld, kaartjes voor een wedstrijd van het Nederlands elftal en ik ga nog uiteten met m'n zusjes.quote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel me oud nu.
Heb je nog iets leuks gekregen, Fas?
Voetbal? Wist niet dat je daar van was johquote:Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geld, kaartjes voor een wedstrijd van het Nederlands elftal en ik ga nog uiteten met m'n zusjes.
Hou je van voetbal?quote:Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geld, kaartjes voor een wedstrijd van het Nederlands elftal en ik ga nog uiteten met m'n zusjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |